Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt rehellisiä vastauksia! Sanotaan, että suomalaisten penisten keskipituus on noin 15cm, niin miten en itse ole törmännyt tällaiseen? Nyt miehelläni on 19.5cm, joka on todella iso! Ehkä liiankin. Kuitenkin useimmiten olen törmännyt  noin 16-20cm kuin 15 senttisiin.

• ylös 4
  • alas 17

Sivut

Kommentit (84)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Haha, joskus netissä pyöriessäni kyselin miesten penisten kokoja tai sitten olen arvioinut... mietiskelin vain, että onko oikeasti niin paljon alle 15cm kun väitetään.

-Ap

• ylös 3
  • alas 12

Joskus treffeillä olin ostamassa mekkoa ja mies bongasi rintakoristeen. Hetken se ihmetteli kyseisen härpäkkeen tarkoitusta ja totesi sitten, että vain tissittömät käyttäisi sellaista kun kuulemma ei ole itsellään mitä esitellä. Ei ollut mielestäni kauhean kiva kommentti vaikka en itse rintakoristeista kauheasti välitä.

Sitten kävi ilmi, että sen penis oli omaani n. 6cm lyhyempi. Kyllä nauratti, törkeä ukko pilkkasi litteämpiä naisia ja sitten kävi ilmi, että tyttöystävän penis on paljon omaansa suurempi.

• ylös 29
  • alas 5

Noin 40 miehen otannalla voin sanoa, että harvalla (arvion mukaan, en minä kenenkään vehkeitä mittaile) on yli 15 senttinen penis. Pari tuollaista tullut vastaan ja toinen heistä ei ollut edes suomalainen.

• ylös 24
  • alas 4

Mulla taas käynyt päinvastoin, että ainoalla ulkomaalaisella oli 14cm... :'D oli siis ensimmäinen poikaystävä vuosia sitten. Suomalaisilla ollut paljon suurempi. Toki siis en ole kaikkia mitannut, vain pari tullut vastaan, jotka eivät tuntuneet miltään (ei tietty jos on tottunut 18-20cm)...

Olen nyt myöhemmin harrastanut seksiä noin 14-15cm kanssa, ja ovat kehuneet tiukaksi, eli en siis usko olevani mikään löysäkään. Kyllä silti on suuri ero jos saa 14cm tai 20cm.. huh huh :O en tiedä haluaisinko enää miestä jolla olisi alle 15cm. Vaikka paha sanoa, minun tuurillani rakastun ihanaan mieheen jolla on mikromuna.. :'D ei saisi nauraa. Itselläni on pienet tissit. Luoja suo mitä suo. Makuasioista voi silti kiistellä.

-Ap.

• ylös 9
  • alas 19

Hmph, alkuun kirjoitin "ettei ole tullut vastaan" ja sitten "olen harrastanut parin 14-15cm kanssa"... :D pitäisikö mennä nukkumaan...

-Ap

Tätä keskusteluahan ei olekaan vähään aikaan käyty. Ehkä tällä kertaa siihen löytyy jotain uusia näkökulmia. Voisit tatuoida sisäreiteesi mitta-asteikon, joka alkaa sieltä 16 sentistä. Sitten sinkkuna pyöriessä voisit tehdä kirjanpitoa, että kuinka moni päätyy sun kanssa samoihin lakanoihin.

• ylös 18
  • alas 1

Vaikka metrin pituinen jos mies on täysi paska. Se pituus ei miehestä hyvää rakastajaa tee. Ja miten ruma se lörppä on velttona, hyi helvetti. Normi kokoisella varusteltu on paras ja kaunein.

• ylös 15
  • alas 2

Viimeviikolla julkaistustussa tutkimuksessa Suomalaisen kalun koko oli keksimäärin ja 13,7cm ja sillä sijoitutaan maailmantilastoissa aika kärkeen. Ohi taisi mennä vain ruotsalaiset ja muutamia Afrikan maita.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Haha, joskus netissä pyöriessäni kyselin miesten penisten kokoja tai sitten olen arvioinut... mietiskelin vain, että onko oikeasti niin paljon alle 15cm kun väitetään.

-Ap

Oikeasti pitäisi ihmetellä että miten voi muka olla niin paljon yli 14cm kaluja mitä täällä väitetään, keskimitta kun on alle 14cm, puolet pitäisi siis olla tuota lyhempiä.

Mun miesystävälläni on 17-18 cm koko komeudessaan, missä se nyt ei koko aikaa ole. Ympärysmittaa en ole mitannut, mutta leveys on yhtä paljon kuin minun etusormi, keskisormi ja nimetön rinnakkain, eli viitisen senttiä.

Se on isoin, johon minä olen törmännyt, tosin otantakaan ei ole järin suuri.

yksi amerikkalainen kokemus on takana, ja se oli kyllä pitkä, mutta tosi ohut. 

Olen mitannut mieheni peniksen pituuden alle parikymppisenä, kun tavattiin :) Se oli noin 18cm, en tarkkaa mittaa enää muista, mutta joko 17,5 tai 18,5cm. Kyseessä on muutenkin pitkä mies, melkein parimetrinen, joten kai se kalun koko on jossakin suhteessa myös miehen pituuteen? Kokemusta ei ole muista miehistä, joten taidan vain olla onnekas, kun omalle miehelle sattui hyvän kokoinen :)

• ylös 4
  • alas 19
Vierailija

Viimeviikolla julkaistustussa tutkimuksessa Suomalaisen kalun koko oli keksimäärin ja 13,7cm ja sillä sijoitutaan maailmantilastoissa aika kärkeen. Ohi taisi mennä vain ruotsalaiset ja muutamia Afrikan maita.

Tästä voi katsoa, menee aika montakin maata suomalaisten koon ohitse. Kuuntelin muutama vuosi sitte Somipoppia, Jaajon aamulähetystä jossa käsiteltiin silloin julkaistua tutkimusta eri maiden miesten välisten kullien koosta. Tuossa ohjelmassa suomalainen kulli sijoittui suurin piirtein sinne keskikastiin tutkijoiden mukaan. Olin yllättynyt miten pienikullisia me olemme, niin pituudessa kuin paksuudessa. Itsetuntoa hiveli kyllä kun ihan tutkimustuloksen yläpuolelle menee omani, pituudessa muutaman sentin ja paksuudessa hieman reilummlla prosentilla ja aina olin pitänyt itseäni pienikullisten keisarina, vaan sen ohjelman jälkeen olenkin sitten ollut paksuhkojen kuningas ja suur-ruhtinas.

http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Mä oon varmaankin löysä alapäästäni, kun paksuutta sais mielellään olla enemmän, kuin että olis joku 20senttinen. Kotona ihan hyvä 17cm kuitenkin. Mies itse mitannut nuoruuden hulluina päivinä ja näyttäis mitat täsmäävän silmämääräisestikin. Itse en taida suostua mihinkään mittauksiin, huh.

Kun mittasin kaluni mittaa 18 vuotiaana se oli 17,5cm, nyt kun mittaan sitä 40 vuotiaana se onkin 14,5cm. Eikä tarvi häpeillä uimahallissa.

• ylös 11
  • alas 0

Kun mittasin kaluni mittaa 18 vuotiaana se oli 17,5cm, nyt kun mittaan sitä 40 vuotiaana se onkin 14,5cm. Eikä tarvi häpeillä uimahallissa.

Sivut