Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija
Poiminta

Tässä on minun mieleeni parhaat:

1. Peaky blinders
2. Breaking Bad
3. Mindhunter
4. Stranger Things
5. Ratched

Sivut

Kommentit (177)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mindhunter, Narcos, Stranger Things (en ole viimeistä kautta nähnyt), Unbelievable (tämä oli tosi hyvä), Pablo Escobar El patron del mal.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mindhunter, Narcos, Stranger Things (en ole viimeistä kautta nähnyt), Unbelievable (tämä oli tosi hyvä), Pablo Escobar El patron del mal.

Narcosin 2 ekaa kautta on kyllä erittäin hyviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ironfist

Luke Cage

Daredevil

Cobra Kai

Friends

Daredevil ja Punisher olivat hyviä, mutta muut marvelin sarjat olivat hirveää katsottavaa. Luke Cage varsinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironfist

Luke Cage

Daredevil

Cobra Kai

Friends

Daredevil ja Punisher olivat hyviä, mutta muut marvelin sarjat olivat hirveää katsottavaa. Luke Cage varsinkin.

Punisher oli ykkönen! Luke Cagen loppu oli musta hyvä. Vähän erilainen kuin yleensä...

Vierailija

Black Mirror
Kalifaatti
Unorthodox
Quicksand
Unbelievable

Nää ei kaikki tosin taida olla Netflixin alkuperäissarjoa jos nimenomaan niitä tarkoitettiin. Aika vaikea valita vain 5, mutta mennään nyt näillä.

Vierailija

Peaky blinders on heittämällä paras sarja mitä netflix tarjoaa. Se ei vain ole kamalan tunnettu Suomessa. Ainakin tuntuu siltä, että harva on katsonut sitä. The crown on myös erittäin hyvä ja kaunis sarja.

Vierailija

Orphan Black
Rahapaja
bodyguard
Uraäidit
Hart of Dixie

Mä oon tosi huono katselemaan sarjoja, ja esim. aiemmissa viesteistä mainituista sarjoista en ole katsonut muuta kuin Frendit.

Ja oon huomannut muutenkin että tykkään vähän kevyemmistä sarjoista, joiden ei välttämättä tarvitse olla sellaisia, että tapahtuisi todellisuudessa.

Vierailija

En voi vastata, ku miul ei oo Netflixiä. Ostan sarjat mielummin fyysisessä muodossa, joko Bly-rayna tai sit DVD:llä. :) Jos haluun joskus, mut tosi harvoin, katsoo sarjaa, jota en oo ennen nähnyt, nii Internetistä näkee ilmaiseksi. >:) M25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Orphan Black
Rahapaja
bodyguard
Uraäidit
Hart of Dixie

Mä oon tosi huono katselemaan sarjoja, ja esim. aiemmissa viesteistä mainituista sarjoista en ole katsonut muuta kuin Frendit.

Ja oon huomannut muutenkin että tykkään vähän kevyemmistä sarjoista, joiden ei välttämättä tarvitse olla sellaisia, että tapahtuisi todellisuudessa.

Rahapaja on hyvä. Kahden kauden jälkeen rupes tosin toistamaan itseään. Noita muita en ole katsonut, joten pitää laittaa harkintaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voi vastata, ku miul ei oo Netflixiä. Ostan sarjat mielummin fyysisessä muodossa, joko Bly-rayna tai sit DVD:llä. :) Jos haluun joskus, mut tosi harvoin, katsoo sarjaa, jota en oo ennen nähnyt, nii Internetistä näkee ilmaiseksi. >:) M25

Miksi ihmeessä haluat varastoida fyysisiä katselmuksia? Tuo on niin ysäriä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat