Kun miehen ei tartte sua elättää, se voi tehdä vähemmän töitä
Vaan kuinka kävikään. Se tekee aina vaan 12 tuntia ja mä olen lapsen kanssa.
Kommentit (14)
Miehet itse ei halua palkata naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisit käyttänyt ehkäisyä sitten niin ei tarvitsisi nyt täällä märistä.
En mä märise. Olen mielelläni aina kaksin lapsen kanssa. Tarkoitin vaan ettei työt vähentyneet vaikka en enää hänen elatuksen varassa ole.
Jospa se tykkää työstään? Tai nyt, kun menoja on vähemmän, haluaa säästää rahaa johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Jospa se tykkää työstään? Tai nyt, kun menoja on vähemmän, haluaa säästää rahaa johonkin?
Niin kai sitten. No ehkä lapsi kerkiää sen kanssa olemaan joululomalla.
En usko kovinkaan monen oikeasti tekevän enemmän töitä perhettä elättääkseen. On heitä, jotka haluavat tehdä paljon töitä ja saattavat siinä sivussa elättää perhettä ja sitten on niitä, jotka eivät halua tehdä enemmän töitä mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äitini oli kotiäiti siihen asti, että siskoni oli 17 v ja minä 11 v. Isä oli yrittäjä. Kun äiti meni töihin, ei isäni työpäivät lyhentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äitini oli kotiäiti siihen asti, että siskoni oli 17 v ja minä 11 v. Isä oli yrittäjä. Kun äiti meni töihin, ei isäni työpäivät lyhentyneet.
Ei tietenkään. Isäsi oli uraihminen. Jos hän olisi tehnyt pitkää päivää vain teitä elättääkseen, hän olisi potkinut äitisi töihin vuosikausia aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Isäsi oli uraihminen. Jos hän olisi tehnyt pitkää päivää vain teitä elättääkseen, hän olisi potkinut äitisi töihin vuosikausia aikaisemmin.
Juuri näin. Minäkin teen edelleen ihan yhtä pitkää työpäivää kuin ennenkin, vaikka molemmat lapseni ovat jo aikuisia ja omillaan. Pärjäisin varsin hyvin pienemmälläkin palkalla, mutta tykkään työstäni ja on ihan kiva kerryttää säästöjä.
Ehdotti se kyllä, että jos lapsi haluaa, niin se voi lähteä mukaan töihin lomallaan.
Itselläni on kyllä viime aikoina työpäivät pidentyneet, koska töissä on niin paljon mukavempaa kuin kotona murjottavan akan kanssa. Jos akka on lähdössä johonkin ja haen lapsen suoraan päiväkodista, niin menen kotiin yleensä aiemmin, kun saan olla vain lapsen kanssa illan. En tiedä onko AP:n kohdalla tästä samasta kyse, mutta kannattaa miettiä ainakin asiaa.
Alaraskas kirjoitti:
Itselläni on kyllä viime aikoina työpäivät pidentyneet, koska töissä on niin paljon mukavempaa kuin kotona murjottavan akan kanssa. Jos akka on lähdössä johonkin ja haen lapsen suoraan päiväkodista, niin menen kotiin yleensä aiemmin, kun saan olla vain lapsen kanssa illan. En tiedä onko AP:n kohdalla tästä samasta kyse, mutta kannattaa miettiä ainakin asiaa.
Ei me asuta enää yhdessä. Näin ei jouduta olemaan yhdessä eikä mies joudu minua elättämään.
Alaraskas kirjoitti:
Ja sinun kannattaa miettiä miksi "akkasi" murjottaa. Teillä on nyt kiva oravanpyörä siellä 🤔
Olisit käyttänyt ehkäisyä sitten niin ei tarvitsisi nyt täällä märistä.