Iltalehti: Influenssa ollut tappavampi kuin korona. Influenssarokotetta ei riitä kaikille ensi talvena. Tungosta luvassa. Aiotko ottaa?
https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/2e9e4a1f-c3a4-4b6e-b70d-fa09e11a5b75
Aikuisten rokotetta tulee Suomeen vain 1,7 miljoonaa annosta ja lasten rokotetta vain 116 000 annosta. Influenssa tappaa Suomessa vuosittain 700 - 2 000 ihmistä.
Aiotko jäädä ilman?
Kommentit (49)
Eipä huvita injektoida itseensä lateksia, koiran munuaisen soluja.
Eikä jälkimmäisestä edes ole pitäviä todisteita cdc mukaan.
Kyseenalaista injektoida itseensä tällaisia juttuja, mm. noita siis on flunssarokotteessa.
Aion ottaa. Kerran olen influenssa sairastanut ja meinasin kuolla. Toista kertaa ei huvita kokeilla että kuolenko vai en.
Otsikossa kysymys "aiotko ottaa", aloituksessa kysymys "aiotko jäädä ilman". Olipa taas hienosti muotoiltu, niin sitten voi vaan miettiä, mihin kysymykseen ihmiset vastaavat.
Oma vastaus: Todellakin.
Sisko otti viime vuonna ja sairastui pahaan johonkin tautiin mikä lie
Perheeni saa kyseisen rokotuksen ilmaiseksi. Mulla jostain syystä käy niin että sairastan influenssan rokotteesta huolimatta. Olen parina viime talvena saanut sen nelivalenttisen ja edellisvuonna sairastin influenssaa paljon pidempään kuin rokottamaton mieheni. Miehellä kesti 4pv kaikkineen tuo tauti, itselläni 10 pv. Miehellä oli 2 pv korkeaa kuumetta, minulle ei noussut kuume päällä 37.3 kertaakaan, mutta olin huomattavasti uupuneempi ja muutoin sairaampi kuin mieheni.
Saako niistä rokotteista jotain sivutauteja,,,,,,,,,,,,ehkä? Niitähän tulee joka vuos lisää ja lisää, niin onko se 100% ettei mitään tule sit joskus niistä? VASTAUS ROKOTTEISTA VOI AINA TULLA ENEMMÄN JA VÄHEMMÄN SIVUTAUTEJA.
tiedän että kohta joku sanoo piikittäneensä itteä 18 v alkaen ja nyt eläkeläinen ja koskaan ei oo mittään ollu, joopa joo propagandisti
Jep mutta eihän korona ole edes vielä päässyt täällä epidemiaksi. Jos pääsisi vaikutus olisi ehkä taloudelle ja kaikelle muullekin vielä pahempi mitä nyt. Kadut ja kaupat hiljenisi silloin lähes täysin tekipä päättäjät mitä tahansa.
Paitsi jos tuo on oikeasti muuttunut vähemmän tappavaksi niin se on toinen juttu.
2000 kuolee vuosittain influenssaa mutta korona se vaan jaksaa pelottaa medialampaita.
Vierailija kirjoitti:
Sisko otti viime vuonna ja sairastui pahaan johonkin tautiin mikä lie
Onko jokin seikka, joka viittaa siihen, että sairaudella ja rokotteella oli jokin yhteys? Kukaan ei ole väittänyt, että mikään rokote estäisi kaikki mahdolliset sairaudet.
Vierailija kirjoitti:
Jep mutta eihän korona ole edes vielä päässyt täällä epidemiaksi. Jos pääsisi vaikutus olisi ehkä taloudelle ja kaikelle muullekin vielä pahempi mitä nyt. Kadut ja kaupat hiljenisi silloin lähes täysin tekipä päättäjät mitä tahansa.
Paitsi jos tuo on oikeasti muuttunut vähemmän tappavaksi niin se on toinen juttu.
Niinhän se on jos vihurirokko muuttuu lentäväksi HIV:ksi niin se on toinen juttu
Tai jos tehtaan piipun savu muuttuu yhtääkkkiä vihreäksi kloorikaasuksi joka tappaa kaikki
Vierailija kirjoitti:
Saako niistä rokotteista jotain sivutauteja,,,,,,,,,,,,ehkä? Niitähän tulee joka vuos lisää ja lisää, niin onko se 100% ettei mitään tule sit joskus niistä? VASTAUS ROKOTTEISTA VOI AINA TULLA ENEMMÄN JA VÄHEMMÄN SIVUTAUTEJA.
tiedän että kohta joku sanoo piikittäneensä itteä 18 v alkaen ja nyt eläkeläinen ja koskaan ei oo mittään ollu, joopa joo propagandisti
Mene sinä anti-vaxxer juomaan jopeavettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä anti-vaxxer juomaan jopeavettä.
Siis hopeavettä, jopa.
En