Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä..

Vierailija
24.09.2020 |

Jotka hoitaa kotitöitä pyytämättä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen avioeron jälkeen joutunut kaiken tekemään yksin ja avioliitossakin olin useammin keittiössä tiskaamassa kuin mun epäjärjestelmällinen vaimoni. Nyt olis paikkaa hyvälle naiselle vapaana ollut jo pidemmän aikaa

Vierailija
22/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välissä tuntuu, että vain ne tekemättömät yksilöt on parisuhteissa. Me kelpaamattomat sinkut ollaan totuttu kaikki tekemään itse.

M37

Naiset painottavat pariutumisessa täysin eri piirteitä mistä he puhuvat.

Puhutaan kotitöistä ja luotettavuudesta ym ja sitten valitaan alapäällä parisuhteisiin pahimpia kusipäitä koska kipinät ja kemiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin, mutta ne eivät ole kaikki rikkaita tai väkivaltaisia jänn ämiehiä, joten ne eivät naisia kiinnosta

Vierailija
24/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välissä tuntuu, että vain ne tekemättömät yksilöt on parisuhteissa. Me kelpaamattomat sinkut ollaan totuttu kaikki tekemään itse.

M37

Puhutaan kotitöistä ja luotettavuudesta ym ja sitten valitaan alapäällä parisuhteisiin pahimpia kusipäitä koska kipinät ja kemiat.

Naiset tuppaavat siis ajautua parisuhteisiin pillu edellä. Päätä pitäis käytää enemmän.

Vierailija
25/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies ja minulla ei ole mitään kotitöitä. En tiskaa koska minulla on tiskikone sitä varten. En pese pyykkiä, koska minulla on pesukone. Ikkunat pesen pari kertaa vuodessa, mutta en oikein osaa kutsua sitä työksi. Imurointia on usein, mutta ei siinäkään niin kauaa mene, että sitä voisi työksi kutsua. Asun pienessä alle 300m2 talossa, joten ei sitä imurointia kovin paljoa ole. Robotti-imuri hoitaa lattiat ja käsin tarvitsee imuroida vain listat, hyllyt, huonekalut ym irtaimisto.

Vierailija
26/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa, mutta juuri nämä miehet ovat niitä joille nainen sanoo yhden tai muutaman treffin jälkeen että "vaikutat mukavalta mutta en tunne ihastumista/kipinää/kemiaa".

"Sä olet tosi ihana mies, mutta voidaanko olla vain ystäviä?"

"Et ole oikein tyyppiseni,  mutta sinulle on aivan varmasti jossain joku"

"Olet tosi hauska ja tyylikäs, mutta ehkä tämä kannattaisi jättää tähän"

No ei siinä, näillä mennään.

Vierailija
27/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta niiden tekeminen oikein on sula mahdottomuus.

Vierailija
28/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä useampikin mies joka tekee kotiaskareita siinä kuin moni nainenkin. Mutta voin vain kuvitella, että millainen myrsky nousisi, jos joku uskaltauuisi epäilemään naisten kotitöiden oma-aloitteista tekemistä.. 

Vierailija
29/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa, mutta juuri nämä miehet ovat niitä joille nainen sanoo yhden tai muutaman treffin jälkeen että "vaikutat mukavalta mutta en tunne ihastumista/kipinää/kemiaa".

"Siivooko äitis täällä?"

Vierailija
30/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on instagram-sivu omistettuna tämän tapaisille pakkiviesteille, niitä on siellä joku 15 kappaletta joten ollaan samassa veneessä!

Joku asia mussa vaan mättää, en tiedä sitten onko se kasvot, luonne vai status. Naisilta ei rehellistä selitystä saa vaikka kysyisi, sieltä tulee aina noita "sun habitus on priimaa" kaltaisia selityksiä.

Harmi kyllä kun olisin juuri tuollainen luotettava kotitöitä tekevä rakastava mies, mutta ne kipinät.

Vierailija
31/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa naisia, jotka antaa pillua pyytämättä?

Vierailija
32/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellä kun muilla eli teen kun on pakko koska asun yksin. Joskus asuin naisen kanssa ja sillonkin olisin varmaan jossain vaiheessa tehnyt, mutta naisella se kynnys ruveta siivoamaan oli paljon matalampi. Tästä aiheutuikin yhdessä asumiseen kitkaa joka päättyi vasta erottua.

Yhdessä asumisen kannalta olisi varmaan tärkeää, että ihmisten tarve siisteydelle olisi kutakuinkin samaa luokkaa. Siis jos toinen haluaa asua siistissä asunnossa toista ei kiinnosta asunnon siisteys yhteään lienee kotitöiden jakaminen tasaisesti pidemmän päälle mahdotonta, koska toiselta vaan puuttuu kaikki siihen siisteyteen tarvittava into.

Yleisesti varmaan naisten tarve siisteydelle on suurempi siitä tämä ikuisuuskeskustelu.

Vierailija
33/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Naiset tuppaavat siis ajautua parisuhteisiin pillu edellä. Päätä pitäis käytää enemmän.

t. joku joka ei ole siivonnut moneen kuukauteen :D "mut kyl jos joku nainen huolis ni siivoisin" joopajoo

Vierailija
34/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä kauaa ole kun julkaistiin joku tutkimus missä sanottiin että suomalaiset miehet tekevät eniten kotitöitä ja hoitavat eniten jälkikasvua.

Tutkimuksessa siis laskettiin kuinka monta tuntia suomalaiset miehet käyttivät viikossa kyseisiin hommiin.

Tutkimus...kuinka monelta kysyttiin ja kuinka moni vastasi rehellisesti?

Vierailija
35/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on instagram-sivu omistettuna tämän tapaisille pakkiviesteille, niitä on siellä joku 15 kappaletta joten ollaan samassa veneessä!

Joku asia mussa vaan mättää, en tiedä sitten onko se kasvot, luonne vai status. Naisilta ei rehellistä selitystä saa vaikka kysyisi, sieltä tulee aina noita "sun habitus on priimaa" kaltaisia selityksiä.

Harmi kyllä kun olisin juuri tuollainen luotettava kotitöitä tekevä rakastava mies, mutta ne kipinät.

Itse (miehenä) olen joskus aatellut omassa pienessä ja verraten hyvin rajallisessa mielessäni, että onko yksi eriyinen syy siihen miksi olen ikisinkku se, että on hvvin vähän sellaisia asioita, johin tarvitsisin naisen kumppanikseni. - Vastaavasti samantapaisesta syystä luultavasi moni nainen on sinkku; heillä on hyvin vähän, jos lainkaan sellaisia asioita jotka vaatisivat ja edellyttäisivät, että rinnalla eläisi ja olisi kumppani (yleisemmin mies) 

Vierailija
36/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse (miehenä) olen joskus aatellut omassa pienessä ja verraten hyvin rajallisessa mielessäni, että onko yksi eriyinen syy siihen miksi olen ikisinkku se, että on hvvin vähän sellaisia asioita, johin tarvitsisin naisen kumppanikseni. - Vastaavasti samantapaisesta syystä luultavasi moni nainen on sinkku; heillä on hyvin vähän, jos lainkaan sellaisia asioita jotka vaatisivat ja edellyttäisivät, että rinnalla eläisi ja olisi kumppani (yleisemmin mies) 

Hmm, kuulostaa aika kaukaa haetulta.

Eiköhän todennäköisempi syy ole se, että kasvot ei ole (kenenkään) naisen tyyppiä tai sitten on liian lyhyt tai matala status tai sitten on persoonaltaan liian ns kiltti ja vaatimaton.

Näkeehän sen aika hyvin minkälaiset miehet saa naisia, ne täysin päinvastaiset.

Vierailija
37/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä kauaa ole kun julkaistiin joku tutkimus missä sanottiin että suomalaiset miehet tekevät eniten kotitöitä ja hoitavat eniten jälkikasvua.

Tutkimuksessa siis laskettiin kuinka monta tuntia suomalaiset miehet käyttivät viikossa kyseisiin hommiin.

Tutkimus...kuinka monelta kysyttiin ja kuinka moni vastasi rehellisesti?

tutkimus kelpaa todisteeksi vain silloin kun se tukee omaa mielipidettä. jos av mamma on erimieltä, tutkimus on viallinen

Vierailija
38/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kuulostaa aika kaukaa haetulta.

Eiköhän todennäköisempi syy ole se, että kasvot ei ole (kenenkään) naisen tyyppiä tai sitten on liian lyhyt tai matala status tai sitten on persoonaltaan liian ns kiltti ja vaatimaton.

Näkeehän sen aika hyvin minkälaiset miehet saa naisia, ne täysin päinvastaiset.

Kiitos. Vaan teeppä sinäkin joskus niin sanottu Prisma testi tai yleisemmin päivitäistavara peltomarketti testi. Se on aika helppo. ja vie aikaa vain hetken.

Mene tulevana lauantaina aamupäivällä paikalliseen automarkettiin (prismaan) ja havainnoi ja katsele siellä naisia ja miehiä; erityisest heitä, joiden otaksut olevan pareja -

Mitä näet. Voit tarvittaessa hakea vertailu pohjaa vaikka Cittarista, millaisia pareja (tai pari oletetuja) näet - Voi olla, että kohtaat useammankin parin, joissa mies on se jykeväeukainen lentäjäKirurgiJääkiekkoilija mutta luulen myös, että kohaat ja näet aika monta muunkinlaista paria tai pari oletettua....  

Voit myös käydä parkkipaikalla katsomassa kuinka monta uutta Teslaa ja Aston martinia ja ferraria ja vaikkapa  Rolls roycaa siellä on verrattuna hyvin harvoinkatukuvassa näkyviin toyotiin ja volkkareihin ja skodiin.   

Vierailija
39/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä useimmat sitä tyrkyttävät, jos löytävät rikkaan miehen. avioliitossa tai pidemmässä suhteessa olevat naiset eivät anna pyytämälläkään

Vierailija
40/44 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä useimmat sitä tyrkyttävät, jos löytävät rikkaan miehen. avioliitossa tai pidemmässä suhteessa olevat naiset eivät anna pyytämälläkään

Tämä.