Onko olemassa miehiä..
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
pyytämättä mitä?
Luultavasti ap tarkoittaa, ettei miehiä tarvitse pyytää tekemään kotitöitä. Toki voi myös tulkita, ettei mies pyydä vastineeksi kotitöiden tekemisestä mitään.
Kyllä, jos ne asuu yksin eikä ole naista tai maksettua apua siihen hommaan.
Tietenkin on. Meillä mies hoiti vuosia kaikki perheen kotityöt iltaisin kun minulla työvuorot painottuivat iltaan. Haki lapset hoidosta, teki ruoat, siivosi keittiön, kävi kaupassa, siivosi lasten jäljet, luki iltasadut jne.
Ihan normaali juttu, ei siinä mitään ihmeellistä ollut eikä koskaan tarvinnut keskustella siitä että tekeekö vai ei.
Ei ole. Sinkkumiehetkin tekevät kotityönsä vasta aina kun joku sitä pyytää. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyytämättä mitä?
Luultavasti ap tarkoittaa, ettei miehiä tarvitse pyytää tekemään kotitöitä. Toki voi myös tulkita, ettei mies pyydä vastineeksi kotitöiden tekemisestä mitään.
Mitä kotitöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyytämättä mitä?
Mitä kotitöitä?
Käsitöitä.
Ole ikisinkku mies ja teen pyytämättä kotityöt.
Siivoan,teen ruokaa,pesen pyykkiä, nikkaroi ja kaiken lisäksi käyn palkkatöissä samalla!
M30
Tietenkin on. Tuntemissani lapsiperheissä suurin osa miehistä tekee runsaasti kotitöitä pyytämättä.
Itsekin teen, tietenkin.
Pyykit hoituvat koneeseen, koneesta narulle, narulta viikattuna kaappiin ilman eri pyytämisiä.
Makaroni- tai kaalilaatikko valmistuu ja menee uuniin ilman erityisiä pyyntöjä.
Tiskit menevät tiskikoneeseen ja tulevat sieltä pois ilman eri pyytelyjä.
Vaipat vaihtuvat, lapset saavat vaatteet päälle, nenät pyyhitään, pyllyt pestään, sadut luetaan ilman eri pyyntöä.
Imuri hurisee, moppi suihkii, rätti pyyhkii, kirves hakkaa, sauna ja takat lämpiää, ruohonleikkuri pörisee, kahvinkeitin kohisee, roskis kolahtaa ja auto hurisee ilman pyytämistä.
Ainut asia jota vaimo minulta erikseen pyytää on s*ksi.
Eihän tästä kauaa ole kun julkaistiin joku tutkimus missä sanottiin että suomalaiset miehet tekevät eniten kotitöitä ja hoitavat eniten jälkikasvua.
Tutkimuksessa siis laskettiin kuinka monta tuntia suomalaiset miehet käyttivät viikossa kyseisiin hommiin.
On, jos on olemassa naisia jotka eivät koko ajan ole pyytämässä sitä sun tätä.
On olemassa, mutta juuri nämä miehet ovat niitä joille nainen sanoo yhden tai muutaman treffin jälkeen että "vaikutat mukavalta mutta en tunne ihastumista/kipinää/kemiaa".
On. Sä varmaan voisit myös olla mun domina? Kotitöiden lisäksi voisit piiskata mua nahkahousuissa ja vaikka ilmen varpaitakin.
Suomimies hoitaa kodin. Meidät on luotu kodinhengettäriksi. Nainen määrää kaapin paikan.
Välissä tuntuu, että vain ne tekemättömät yksilöt on parisuhteissa. Me kelpaamattomat sinkut ollaan totuttu kaikki tekemään itse.
M37
On.