Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös= Tulkitsenko omiani?

Vierailija
25.11.2013 |

Tapasin deittipalstalla todella kiinnostavan oloisen miehen. Viestiteltiin aktiivisesti, meillä tuntui synkkaavan oikeasti. Sitten yhtäkkiä miehen viestittelyyn tuli 3 päivän tauko (selitti että oli ollut kiireinen viikonloppu lasten kanssa jne, minkä uskon). Vastasin miehen viestiin ja sitten alkoi hiljaisuus. Miehestä ei kuulunut mitään pariin viikkoon. Kunnes nyt viikonloppuna tuli viesti, että vastaukseni oli mennyt roskapostikansioon ja hän luki sen vasta nyt: olisi oikeasti kiinnostunut jatkamaan jutustelua kanssani ja treffaamaan minua myös.

Okei, voihan olla näin. Mutta mä luulen että tässä on oikeasti käynyt niin, että mies oli alkuun yhtä innoissaan minusta kuin minä hänestä. Sitten, tapasi kiinnostavamman naisen deittipalstalla tai jossain, ja feidasi viestittelyn kylmästi. Homma ei sitten ehkä pelittänytkään tämän uuden tuttavuuden kanssa, joten hän palasi minuun "varavaihtoehtoon" ja sepitti tällaisen roskapostikansiosepustuksen.. Sanoi, ettei halunnut kysellä perään, kun minulta ei viestiä tullut, vaan oli ajatellut että mä en enää ollut kiinnostunut.

Olenko liian kriittinen? Jatkanko viestittelyä ja uskon tämän roskapostiteorian (joka tuntuu vähän kummalta, että yhtäkkiä joku viesti menisi roskapostikansioon..) vai feidaanko  koko homman? Alun ihastuminen on multa hiipunut, kun luulin että miehestä ei enää mitään kuulu, mutta kiinnostusta toki on vielä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en luottaisi

Vierailija
2/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriasi voi olla oikea, mutta yhtä hyvin tuo roskaposti-juttu voi olla totta.

Mulla on yhden kaverin kanssa joku käsittämätön ongelmatilanne eli vähän väliä meidän viestit menee roskakansioihin vaikka kuinka on merkitty kaveriksi ja vaikka mitä. Eikä selviä millään, että mistä tuo johtuu.

Ja ongelma vain tämän yhden kaverin kanssa, molemmin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolllaisia jotkut miehet on. etsi uusi. onneksi naisena sinulla on runsaasti valinnanvaraa. 

Vierailija
4/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat aikaasi viestittelyyn? Sovi treffit nopeasti, sittenhän sen näkee, synkkaako vai ei.

Vierailija
5/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana luottaa vaistooni. Ja vaistoni sanoo, että mies huijaa. Okei, toisaalta kaverini sanoi että mitä sitten, että eihän me mitenkään deittailtu tms, että miehellä oli oikeus tavata vaikka sitten kiinnostavampi nainen ja se on ihan ok että mies ottaa yhteyttä myöhemmin..

Mutta, mä olen myös keskimääräistä kriittisempi ja epäilevämpi, eli vaikka luotan vaistooni, pelkään että olen liiankin kriittinen ja tuomitseva. Pitäisikö uskoa vaan kaveria ja todeta että mitä sitten vaikka mies tapaili jotain toista tässä välissä, katsotaan nyt mitä tästä tulee? Lopettaisitteko te kirjottelun?

AP

Vierailija
6/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa olette toisillenne vasta virtuaalisesti olemassa. Siinä kohtaa ei kannata loukkaantua tai vetää johtopäätöksiä toisen luonteesta tuollaisten asioiden perusteella.

Ehkä mies tapasikin tosielämässä jonkun potentiaalisesti kiinnostavan ja työnsi kaikki virtuaaliset henkilöt syrjään siksi aikaa, että otti asiasta selvää. Sehän on vain positiivinen piirre miehessä! Sitten kun olette oikeasti tavanneet pari kertaa ja mies esittää samat jutut, niin sitten voit loukkaantua ja jättää miehen historiaan. Nyt mahdollinen loukkaus ei oikeasti kohdistunut sinuun, vaan johonkin "tietokonehahmoon".

Vierailija
7/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopettaisi kirjoittelua. Mitä tuossa nyt menettää.

Toki olisin hieman kriittisempi mitä ennen taukoa jos muutenkin tulisi jotain epäilyttävää.

Mutta hei ihan aikuisten oikeasti olisiko miehen pitänyt ilmoittaa että tapasin yhtä toista tässä välissä. Odota hetki niin palaan asiaan jos tää ei synkkaa. Oikeesti olen kiinnostunut sinusta mutta katson tään toisen kirjoittelukaverin ja jos se ei toimi niin keskityn sinuun. Minusta on ok kirjoitella monenkin kanssa yhtäaikaa. Ja tutustua. Mutta sitten kun aletaan seurustelemaan on se vaan yksi kerrallaan kiitos.

Tutustu ihmeessä tuohon mieheen ja tee sitten päätelmäsi.

Vierailija
8/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettehän te vielä seurustelleet, vaan vasta kirjoitelleet.

Sama se että oliko oikeesti mennyt viestit roskapostilaatikkoon vai tsekkasiko mies jonkun toisen naisen että toimiiko homma vai ei. Vaikka oliskin niin, niin tietää nyt että ei sen toisen kanssa oikeen synkannyt ja sä oot paljon kivemman oloinen.

Eli nyt vaan tapaamaan ja katsotte miten livenä synkkaa.

Vierailija
9/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:14"]

Tuossa vaiheessa olette toisillenne vasta virtuaalisesti olemassa. Siinä kohtaa ei kannata loukkaantua tai vetää johtopäätöksiä toisen luonteesta tuollaisten asioiden perusteella.

Ehkä mies tapasikin tosielämässä jonkun potentiaalisesti kiinnostavan ja työnsi kaikki virtuaaliset henkilöt syrjään siksi aikaa, että otti asiasta selvää. Sehän on vain positiivinen piirre miehessä! Sitten kun olette oikeasti tavanneet pari kertaa ja mies esittää samat jutut, niin sitten voit loukkaantua ja jättää miehen historiaan. Nyt mahdollinen loukkaus ei oikeasti kohdistunut sinuun, vaan johonkin "tietokonehahmoon".

[/quote]

No juuri tätä kaverini sanoi, selitin sen itse vaan vähän tyhmästi. Hän oli ihan ihmeissään että mitä sitten vaikka oliskin tavannut toisen, eihän hän ollut mulle tilivelvollinen tms millään tapaa, ja tämän allekirjoitan täysin!

On myönnettävä että oli kolaus itsetunnolle (tyhmä sellainen) kun minä, jolla olisi vientiä tuolla deittipalstalla (poistin profiilini kun en löytänyt parissa viikossa oikeastaan muuta kiinnostavaa kuin tämän miehen, joo, olen kranttu. Sain yhteensä 300 mieheltä kahdessa viikossa yhteydenottoja). Olen oikeasti ihan kaunis nainen ja kai jotenin sokaistuin noista yhteydenotoista, että näin paljon olisi kiinnostuneita, ja siksi hiukan loukkaannuin kun se ainoa josta itse olisin ollut kiinnostunut, ehkäpä feidasikin homman. No joo, haukkukaa pois, tyhmää spekulointia ja ylimielisyyttä multa.

AP

Vierailija
10/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:14"]

[/quote]

No juuri tätä kaverini sanoi, selitin sen itse vaan vähän tyhmästi. Hän oli ihan ihmeissään että mitä sitten vaikka oliskin tavannut toisen, eihän hän ollut mulle tilivelvollinen tms millään tapaa, ja tämän allekirjoitan täysin!

On myönnettävä että oli kolaus itsetunnolle (tyhmä sellainen) kun minä, jolla olisi vientiä tuolla deittipalstalla (poistin profiilini kun en löytänyt parissa viikossa oikeastaan muuta kiinnostavaa kuin tämän miehen, joo, olen kranttu. Sain yhteensä 300 mieheltä kahdessa viikossa yhteydenottoja). Olen oikeasti ihan kaunis nainen ja kai jotenin sokaistuin noista yhteydenotoista, että näin paljon olisi kiinnostuneita, ja siksi hiukan loukkaannuin kun se ainoa josta itse olisin ollut kiinnostunut, ehkäpä feidasikin homman. No joo, haukkukaa pois, tyhmää spekulointia ja ylimielisyyttä multa.

AP

Vierailija
11/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:03"]

Sitten yhtäkkiä miehen viestittelyyn tuli 3 päivän tauko (selitti että oli ollut kiireinen viikonloppu lasten kanssa jne, minkä uskon).

[/quote]

Jos sulle on jatkossakin ookoo että mies unohtaa sut lastensa takia niin jatka vaan.. mä en jatkais.

Vierailija
12/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit ja tee päätöksesi sen jälkeen. En minäkään kyllä tuollaiseen hiljaisuuteen nykyaikana luota, kun on kaikenmaailman vempaimet laittaa vaikka yhden sana viesti. Mutta älä välitä siitä ja sovi vaan treffit.

Vierailija
13/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän viestittelyn perusteella ei tiedä vielä toisesta mitään, oikeesti! Sovi treffit!

Vierailija
14/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Treffit sovin ehdottomasti mahd pian. Mulla vaan on edessä hektiset ajat, reilu viikon työmatka kohta jne. eli en varmaan pariin viikkoon herraa ehdi tavata. Muta en ajatellut loputtomiin viestitellä, ehdottomasti meinaan tavata hänen pian!

AP

Vierailija
15/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä netissä toimitaan, jos tulee vaikka kolme kiinnostavaa vastausta samana päivänä? Otatteko niistä yhden ja jatkatte jutustelua ja kaksi jää langoille odottamaan?? Vai sovitte heti treffit kaikkien kanssa ja valkkaatte sitten? Jollainlailla päällekkäisyyksiä pakostakin tulee!

Sovi ap nyt ne treffit niin saat rauhan sielullesi.

Vierailija
16/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että en edes jaksaisi tuhlata aikaani mieheen, joka unohtaa vastaukseni roskapostilaatikkoon.. Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä tarkistaa sieltäkin, onko vastaus tullut. Ja tähän joku sanoo, että mitä jos ei vaan huomaa ja uskoo, että vastausta ei ole tullut. Siirtisin silti eteenpäin. Turha edes aloittaa suhdetta, jos mies ei ole palavan kiinnostunut. Minulla ainakin oli aika kova kysyntä treffimarkkinoilla tällaisella asenteella. Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin

Vierailija
17/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni kävi kerran nettitreffeillä ja hän sanoi, että miehellä oli kaikki kysymykset valmiina ja toiminta oli kuin liukuhihnalla olisi istunut....joten on niillä useampia kierrossa. Täytyy vain toivoa, että sitten kun se mieluinen osuu kohdalle, osaavat jättää ne muut sinne nettiin..

Vierailija
18/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nettideittailussa just tollasta.. niin miehet kuin naisetkin pitää takaporttia auki josko kuitenkin löytyisi joku vielä kiinnostavampi.

Vierailija
19/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis oikeasti vapaa???? mietin vaan niitä lapsia. ja kyllä tiedän muutamia ihmisiä ketkä ovat olleet pitempään parisuhteessa mutta silti heillä on ilmoitus palstoilla ja väittävät olevansa sinkkui mutta silti kertovat että on lapsia

Vierailija
20/20 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sovit treffit?