Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan saanut orgasmia, mietin..

Vierailija
25.11.2013 |

..pitäisikö mun jättää mieheni. Ollaan oltu yhdessä 6 vuotta. Meillä on kaksi lasta. Ei ole ollut paljon seksiäkään. Nyt sitä voisi lämmitellä taas miehen ja minunkin mielestä, koska ihastuin toiseen ja se toi vipinää suhteeseemme. Mutta orgasmia en ole saanut ikinä edes yksin, enkä jaksaisi alkaa seksiin, kun tiedän, etten itse saa. 

Todella tyhmäähän se olisi mies tämän takia jättää, ei siis mitään järkeä. Mutta kun en tosiaan halua harrastaa seksiä niin, että mies vain saa, minä en.

Onko kukaan tällaisen syyn takia vaihtanut miestä? Mainaan, yrittänyt saada orgasmia, mutta ei saa, ja sitten toisen kanssa se olisi onnistunut? Toinen tapa on tietysti hankkia vain niitä suhteen ulkopuolisia kokemuksia. Nytkään kun ihastuin, asiassa ei tapahtunut mitään (vielä) mutta se kyllä auttoi mieheni ja minun muuten jämähtänyttä suhdetta eteenpäin. Hassua oli, että vaikka olen kertonut miehelleni ihastumisesta toiseen, hän ei sano sen loukanneen. En oikein tajua, miksei.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä en nauti. Mutta kuten jo mulle valkenikin, olen lukossa ja se ulottuu vähän kauemmaksi, kuin orgasmin saamiseen. Tulee olemaan pitkä tie näitä avata ja muuttaa ajatteluaan. Prkl, en jaksais. Mutta on vain tää yksi elämä. 

Mun mielestä seksi on vähän paheellista, miheni taas on hyvä mies, ei ehkä suoraan sovi kuvaani seksikumppanista.

Ap

Vierailija
2/49 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta orgasmi ei ole pelkkä tekniikkakysymys, vaan pitkälti myös korvien välissä. Olen aiemmin elämässäni saanut joidenkin miesten kanssa orgasmeja, joidenkin en. Nykyisen miehen kanssa saa joka kerta tajuttoman orgasmin. Mielestäni näiden miesten välillä ei ole mitään suurempia teknisiä taitoeroja, vaan kyse on pikemminkin kemiasta ko. miehen kanssa sekä oikeasta "otteesta". Nykyinen on esim. seksin suhteen niin itsevarma ja mutkaton, että saa minutkin täysin vapautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et saa orgasmia edes yksin niin ei se oikein ole hyvä syy jättää miestä.:D

Sori nyt vaan.

Mars, mars ostamaan vibraattori. Sitten voitte alkaa pohtimaan, kuinka sinua voisi kiihottaa niin että voisit saada miehen kanssa.

Vierailija
4/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet kokeillut kaikki lelut, sauvat ja suristimet? Jos et niin ostoksille sitten.

Vierailija
5/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin saamaan yksin orkku. Eihän mieskään voi sulle sitä tehdä jos et tiedä mikä tuntuu hyvältä. Eikä se miestä vaihtamalla varmaankaan parane, se uus mieshän voi olla vielä huonompi sängyssä..

Vierailija
6/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten sinulta jotenkin pois, jos edes mies saisi. Ja onko seksi ilman orgasmia sitten niin epämiellyttävää, että sen takia pitää miehenkin olla ilman?

Vierailija
7/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on vähän melua tyhjästä. Matka on kuitenkin määränpäätä tärkeämpi.

Vierailija
8/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Hävettäisi kyllä ihan kohtuullisen hirveästi miehen kanssa mitään tuollaista kokeillakaan. Yksin se olisi ihan ok, mutta en ole juuri koskaan yksin kotona, mies on suht herkkäuninen.

Ehkä tässä nyt vaikuttaa lähtöajatuksiin sekin, että ihastuin ulkopuoliseen. Että senkin takia tuntuu, että kytkin on herkässä. Tuntuu, että mieheni kanssa ei sovita seksuaalisesti yhteen, sovitin sitä miten päin tahansa.

Vierailija
9/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin saamista täytyy harjoitella yksikseen. Ei voi täysin laittaa sitä toisen vastuulle, jos ei itsekään tiedä miten laueta. Nyt harjoittelemaan yksin ja tunnustelemaan, mikä tuntuu hyvältä. Jos olet itsellesi kykenemätön tuottamaan orgasmia, niin miten mies sen pystyisi tekemään?? Eivät miehet mitään ajatuksenlukijoita ole, jotka syntyvät orgasmioppi aivoissaan! Se on yhteispeliä!

Vierailija
10/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:06"]

Onko se sitten sinulta jotenkin pois, jos edes mies saisi. Ja onko seksi ilman orgasmia sitten niin epämiellyttävää, että sen takia pitää miehenkin olla ilman?

[/quote]

No, jotenkin olen tyydytetympi sooloseksin jälkeen. Eli miehen kanssa oltua päälle jää sellainen keskeneräinen olo. Minusta se on ainakin ikävä tunne, ei tule uni niin hyvin ym. Kerran jatkoin siitä itsekseni, kun mies oli nukahtanut.

No, se heräsi ja pelästyi pimeässä, kun ei takunnut heti, mitä mä teen. Kysyi pelästyneenä : mikä sulla on?! Sit kun se tajusi, ei sanonut yhtään mitään ja jatkoi nukkumistaan. Koh tuul lisen noloa :D Olis siinä tullut mukaan tai jotain, mutta ei... Itse en uskaltanut pyytää, kun en tiennyt, miten se sihtautui. Pitikö loukkaavana nolona vai mitä.

Vierailija
11/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan saanut ihan ekaa orgasmiaan muuten kuin yksin? Mies ei voi orgasmin saamista sinulle opettaa, joten toiseen mieheen vaihtaminen lennosta tuskin ratkaisee ongelmaa.

Vierailija
12/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä syrjähypystä mitään hyvää seuraa, eikä se ihastuminen auttanut nytkään suhdetta mitenkään eteenpäin. Olit vain itse vähän paremmalla fiiliksellä. Tee itsellesi jotain, ala nauttia elämästä, ei se ole mihistä tai niiden tekemisistä kiinni, vaan sinusta.

Vierailija
13/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en saa orgasmia yksinäänkään. Vaikka parempi fiilis itsetyydytyksestä kuin miehen kanssa olemisesta.

Kiitos teille, jotka vastaatte.  Ei ketään kohtalotovereita?

Vierailija
14/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään saanut. Koskaan. Kaikenlaisia härveleitä kokeillut, mutta ei nekään auta. Seksi ei kiinnostakaan nykyään yhtään, mutta sitä kuitenkin on vähintään 3 kertaa viikossa. Mies on tosi aktiivinen ja varmasti haluaisi 10 x päivässä. Mun viimeiset halut on vienyt miehen peppuseksivillitys. Mua koko asia oksettaa, mutta sitäkin suostun antamaan miehen toiveesta. Eroa harkitsen jo pelkästään tuon takia... Sori, pakko oli purkautua tähän.

Vierailija
15/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 10:06"]

[/quote]

No, jotenkin olen tyydytetympi sooloseksin jälkeen. Eli miehen kanssa oltua päälle jää sellainen keskeneräinen olo. Minusta se on ainakin ikävä tunne, ei tule uni niin hyvin ym. Kerran jatkoin siitä itsekseni, kun mies oli nukahtanut.

No, se heräsi ja pelästyi pimeässä, kun ei takunnut heti, mitä mä teen. Kysyi pelästyneenä : mikä sulla on?! Sit kun se tajusi, ei sanonut yhtään mitään ja jatkoi nukkumistaan. Koh tuul lisen noloa :D Olis siinä tullut mukaan tai jotain, mutta ei... Itse en uskaltanut pyytää, kun en tiennyt, miten se sihtautui. Pitikö loukkaavana nolona vai mitä.

[/quote]

Mitä ajatuksia herää tuosta tilanteesta ja miehen toiminnasta siinä? Tai siitä, loukkaako tuollainen noin yleensä toisia? Mua vähän ihmetytti, kun se hämmentyi noin...

Ap

Vierailija
16/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa, mikä se orgasmi yleensäkin on?

Vierailija
17/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä joskus orgasmin voi tuottaa toiselle vain toinen... en tiedä miksi näin on mutta niin se vain menee.

Aloin seurustella naisen kanssa joka ei koskaan ollut saanut orgasmia ja menihän siinä aikansa että sain hänet laukeamaan mutta olin todella vihkiintynyt asiaan. Kenenkään muun kanssa hän ei ollut koskaan saanut orgasmia mutta minun kanssa sai ja kyllä se kesti aikaa. Eikä siihen tarvittu dildoa, vibraa tai muutakaan kuin käsi ja sormet.

Ap sinuna juttelisin miehen kanssa. Hän on varmaan tietoinen ongelmasta ja kokee siitä itsekin pahaa mieltä. Jos mies sallii "syrjähypyn" niin tee se. Toiset koskevat toisia erilailla.... Tai sitten opettele saamaan se miehesi kanssa.

Onko miehesi halukas saamaan sinut laukeamaan?

Kokeeko miehesi tilanteen hankalaksi?

Itse harkitsin eroa tyttöystävästä kun en alkuun saanut häntä laukeamaan se olisi ollut mulle niin kova pala etten tiedä olisinko voinut jatkaa...

Vierailija
18/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, kait sinäkin saat sitten sorkkia miehen peppua? 

Vierailija
19/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte täällä, että tämä nainen ei saisi orgasmia jonkun muun kanssa? Jos tässä suhteessa on liian vähän esileikkiä.

Vierailija
20/49 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#16: No lue aloitus: en ole koskaan saanut edes yksin.