Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen inhottava, mutta nyt en jaksa enää miehen siskoa....

Vierailija
24.11.2013 |

Avauduin aiemmin siitä kun hänen takia ei saatu viettää isänpäivää miehen vanhempien luona. 

Isänpäivänä hän sitten päätti ettei pystykään olemaan yksin kun he tulivat meille, joten hänkin tuli. Piti sitten äkkiä leipoa jotain mitä hänkin pystyi syömään, koska olin tehnyt Baileys-juustokakun jälkkäriksi, mitä hän ei sitten voinut syödä. 

Koko vierailun puhui vain ahdistuksestaan, ja kaikkien piti varoa sanomsia, ja kun hän sai tietää että heidän veljensä oli avovaimon kanssa tulossa kahville hän meni makkariimme itkemään kun oli niin ahdistavaa. Eli ei oltais saatu pyytää ketään "ylimääräistä" vaikka kyseessä olikin oma veli. 

Miehen vanhemmat nyt halusivat ottaa lapsemme hoitoon yöksi, koska hän ei ole ollut vähään aikaan. Kaikki hyvin, sovittiin että tulevat tänään sitten kahville palauttamaan poikaa kolmelta, ja olen pyytänyt isääni ja vaimonsa myös kahville koska minulla on huomenna synttärit. 

Tuli sitten viestii tunti sitten että tulevatkin kahdeksi jo koska miehen sisko on mukana, ei pysty jäämään yksin mutta ei halua nähdä muita joten tulevat vain palauttamaan poikaa. 

Kiitos että sain avautua. Minua ärsyttää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 15:45"]

Eikö ihmisillä jolla on sairautta ole oikeutta lapsiin? 

[/quote]

Eivät lapset ole mikään perusoikeus vaan etuoikeus. Kenenkään, jolla ei ole edellytyksiä synnyttää terveitä lapsia, elättää heitä ja huolehtia heidän tarpeistaan, ei tulisi lapsia myöskään hankkia. Voit kysyä masentuneiden, bipolaaristen, maanis-depessiivisten ja periytyviä autoimmuunisairauksia sairastavien vanhempien lapsilta, millaista sairaan lapsena voi pahimmillaan olla. -19

[/quote] Äitini on bipo. On ajoittain ollut raskasta, mutta en ole pahoillani siitä että synnyin. Uskon että aika moni on kaikesta huolimatta iloisia siitä että olevat olemassa.

Vierailija
22/27 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:39"]

No jos toinen reagoi tunteillaan jostain itkulla niin mitä vaarallista siiä on?

Minusta tuo on vaan hyvä asia että isovanhemmat osaavat ottaa asiat noin ihanasti että tukevat sitä joka on rauhaton ja pahastuu jonkun läsnäolosta. Kurjaa että sinä "omalla kokemuksellasi" kuvittelet sitten tajuavasi naista ja samalla lyttäät hänet. Miten kehtaat?

Tottakai sinä saat kutsua keitä haluat, mutta et sinä voi ihmissuhteille jotka on kahdella eri ihmisellä selvästi solmussa. Kyllä silloin pitäisi käsittää että konflikti on tulossa.

[/quote]Mitkä ihmissuhteet on selvästi solmussa? MIhin viittaat? "Tottakai sinä saat kutsua keitä haluat, mutta et sinä voi ihmissuhteille jotka on kahdella eri ihmisellä selvästi solmussa. Kyllä silloin pitäisi käsittää että konflikti on tulossa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt vastata kaikkiin haukkumaviesteihin mitkä minuun kohdistuu, jokainen varmaan ymmärtää että monen vuoden tarinat eivät mahdu yhteen viestiin keskustelupalstalla, eikä kukaan varmaan odota että aloitksen kirjoittaja avaisi jokaikistä lausettaan muille kun purkaa mieltään jostain ajankohtaisesta harmituksesta.

Huvittavaa että silti jotkut kuvittelevat tietävänsä kaiken sitten paremmin kun aloittaja itse =)

Jos nyt esim vaan otan kantaa siihen "huuhhollerramiseen", niin tosiaan ihan miehen vanhemmat itse ovat usein pyytäneet että tekisin ruokaa siellä, kesäisin grillataan siellä ja minä teen grillattavat jne, koska miehen vanhemmat eivät vain ole kiinnostuneita ruuanlaitosta.

Mutta kyllähän AV:lla sekin tiedetään ettei yksikään miniä osaa laittaa syötävää ruokaa.....

Vierailija
24/27 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:35"]

Eikö ihmisillä jolla on sairautta ole oikeutta lapsiin? Oli se mielenterveys ongelmaa, (ei toki mikään täys pöpi!) tai jos on vaikka pyörätuolissa.

[/quote]

Kyllä se ensisijainen oikeus pitäisi olla lapsella, ja nimenomaan terveisiin vanhempiin. 

On todella äärimmäisen itsekästä vääntää lapsi ehdoin tahdoin vaikeaan tilanteeseen. Mielenterveysongelmat myrkyttää koko lähipiirin, se on ihan tutkittu juttu.

[/quote]

Mutta kun kuka tahansa voi sairastua missä elämänvaiheessa tahansa, niin sittenhän jokaisen pitäisi päättää olla lisääntymättä. 

Ja se että joillakin on olut vaikea nuoruus, ei tarkoita sitä että ei kykenisi aiukuisena vanhemmuteen, jne jne.... Olisihan elämä helpompaa jos kaikki olisi mustavalkoista, jokotai.....

Vierailija
25/27 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 14:11"]

En ole itse täysin kunnossa nytkään, kun saa nukuttua 3-4h/yö, joko jompikumpi lapsista valvottaa (esikoisen lisäksi meillä on huonosti nukkuva 7kk vauva), tai sitten en muuten vaan saa unta, ja nukahtamislääkkeistä ei ole ollut ikinä mitään iloa, kokeiltu monta eri. 

[/quote]Siis miten ihmeessä olet mennyt hankkimaan lapsia tuollaiseen tilanteeseen?! Anteeksi vain, mutta minusta mielenterveysongelmaisten kannattaisi miettiä lisääntymistä kaksi kertaa.

[/quote]

Hmm. Itse katson olevani ihan kunnossa päästäni, mutta yllä minullakin silti oli heikompi olo silloin, kun vauva valvotti öisin ja esikoinen päivisin. On aika yleistä, että äiti, joita lapsi valvottaa pahasti, ei saa unta enää silloinaan kun olisi tilaisuus, nukkuminen häiriintyy. Silloin mennään ajoittain aika vähillä voimilla.

Olisiko näiden äitien (tai isien) kuulunut etukäteen nähdä kristallipallosta, että tulee olemaan hankalia vaiheita nukkumisen kanssa, ja jättää lapset tekemättä. Onko kohtuullinen vaatimus?

Vierailija
26/27 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei:( 

Anna sen miehen siskon käpertyä omaan surkeuteensa ja ota vähäksi aikaa hieman hajueroa niihin appivanhempiin myös. Ei sinun tarvitse katsella tuollaista etkä todellakaan ole yhtään ilkeä jos et ala pomppimaan miehen siskon mielialan mukaan. 

Vierailija
27/27 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä jolla on sairautta ole oikeutta lapsiin? Oli se mielenterveys ongelmaa, (ei toki mikään täys pöpi!) tai jos on vaikka pyörätuolissa.

[/quote]

Kyllä se ensisijainen oikeus pitäisi olla lapsella, ja nimenomaan terveisiin vanhempiin. 

On todella äärimmäisen itsekästä vääntää lapsi ehdoin tahdoin vaikeaan tilanteeseen. Mielenterveysongelmat myrkyttää koko lähipiirin, se on ihan tutkittu juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän