Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevan Hellstenin silmänkääntötemppu

Vierailija
19.11.2013 |

– Minulla on sopimuksessa kokonaispalkka ja se tarkoittaa, että sen sisällä voin ottaa sitten asunto- ja autoedun jos haluan. Sen suuruus vähentää minun (netto)palkkaani. Jos minulla on autoetu, jonka verotusarvo on vaikka tuhat euroa, niin se otetaan nettopalkastani pois.

Ensin uutisoidaan isosti, että Hellsten luopuu autoedusta.

Luopuu ja luopuu>>> ottaa sen edun nyt rahana. Kuinka tyhminä meitä oikein pidetään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnan entinen kaupunginjohtaja, Kevan varatoimitusjohtaja Tapani Hellstén veti julkisuudessa käydystä keskustelusta omat johtopäätöksensä ja päätti luopua saamastaan asunto- ja autoedusta joulukuun loppuun mennessä. Päätöksen takia Hellsténin saa jatkossa enemmän rahaa käteen.

Minulla on sopimuksessa kokonaispalkka ja se tarkoittaa, että sen sisällä voin ottaa sitten asunto- ja autoedun jos haluan. Sen suuruus vähentää minun (netto)palkkaani. Jos minulla on autoetu, jonka verotusarvo on vaikka tuhat euroa, niin se otetaan nettopalkastani pois.

– Kun minulla ei ole autoetua, niin sitä etua ei enää peritä, vaan se säilyy palkassa. Tämä ei siis ole palkan päälle vaan kokonaispalkan sisällä. Mitä vähemmän minulla on etuja, sitä parempi on nettopalkka, selostaa Hellstén.

Vähän informatiivisempi lainaus, t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme