Minun mieheni on maailman ihanin!
Tarkotan tuota. Joskus töissä työkaverit kysyneet leikillään, että voinko tuoda mieheni näytille? Eivät ole koskaan kuulleet tuommoisesta miehestä ja tuommoisesta parisuhteesta. :) Täytyy kyllä sanoa rehellisyyden nimissä, että en ole minäkään. En tällä palstalla, enkä tosielämässä.
Olen erittäin tyytyväinen mieheeni ja suhteeseemme.
Kysykää, alapeukuttakaa, ihan vapaasti :)
Kommentit (14)
Onnea! Mullakin on maailman ihanin mies! Ja kyllä jopa säälittää kuunnella kun kaverit omista rotiskoistaan puhuu.. itse kun keksin vain muutamia huonoja puolia ja ne ovat tyyliin: Unohtaa ottaa kangaskasseja kauppareissulle. Ehkä se on siitäkin kiinni, että on itsekin rakastava ja huolehtiva puoliso, eikä oleta että toinen pelkästään on. Ja okei, en pärjäisi miehen kanssa joka ei osallistuisi kodinhoitoon. Onneksi meillä mies on loistava isä, tekee parempaa ruokaa kuin minä ja osaa siivota huushollin yhtä hyvin (jopa paremmin) kuin minä!
Ja yhteisiä vuosia takana kuusi ja yksi ihana poika :)
Onnea teillekin ap suhteellenne!
Todella hyvä kuulla, että näitä on sittenkin muita myös :) Olisipa hauska muuten tietää, että miksi näitä viestejä alapeukutetaan. Kateus.. Se kateus... Ap
Kerro yksityiskohtia. Mikä hänessä on parasta? Millainen luonne, äly, ulkonäkö, tapa kohdella sinua, millainen isänä?
Minulla oli juuri tuollainen, kaikin puolin huippumies. Niin kauan kunnes tulikin ero, että tervetuloa kerhoon, eiköhän se kohta sinullekin jysähdä :D
Kuulehan, se pettää sua. Kaikki miehet pettää, varsinkin noi, joiden ei ikinä uskoisi pettävän. Kaikki nuo ihanimmat miehet, niille on vientiä eikä miehet voi vastustaa kiusausta, kun ne ajattelee alapäällään.
Mitä enemmän luulet, ettei se petä, sitä varmemmin se pettää.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:15"]Minulla oli juuri tuollainen, kaikin puolin huippumies. Niin kauan kunnes tulikin ero, että tervetuloa kerhoon, eiköhän se kohta sinullekin jysähdä :D
[/quote]
Se petti sua, eiks niin? 5
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:14"]
Kerro yksityiskohtia. Mikä hänessä on parasta? Millainen luonne, äly, ulkonäkö, tapa kohdella sinua, millainen isänä?
[/quote] Noh.. hän ei ole mikään uramies. Tavallinen rehti duunari niin sanotusti. Aloittaa luultavasti merkonomiopinnot, kun toinen lapsemme on ehtinyt sopivaan ikään. (Joku kysyy kumminkin, niin edelliselle alallensa ei voi palata terveydellisistä syistä.) On siis ollut lapsillemme koti-isä. Koti oli ja on aina järjestyksessä hänen jäljiltänsä. Ei nyt aina tip top, mutta ruoka tehtynä valmiiksi, pyykit pesty, lapset käytetty ulkona.. Imuroinut on ja hoitanut kotitöitä todella hyvin. Jos olen tarjoutunut, että voisi jättää minulle vaikka kaupassa käynnin tai vaikka pyykkien ripustamisen, tai imuroinnin, niin vastaa haluavansa mieluummin viettää työpäiväni jälkeen aikaa kanssani ja tietty lasten, kuin että tekisin hommia. Haluaa työn, joka mahdollistaa ajan perheen parissa. Ulkonäöltään miellyttää itseäni, mutta makuja on monia :) Pitkä, ei ylipainoa, jonkun verran tatuointeja... sängelle ajeltu pää... Seksiä harrastettaessa ei tosiaankaan ole kesy, mutta ei siitä sen enempää ;)
Kuinka kohtelee minua? Noh.. hän ei ole koskaan, ei siis yhtä ainoaa kertaa suhteemme aikana (11 vuotta) nimitellyt minua. Ei ikinä siis kerta kaikkiaan. Piti oikein miettiä. Hän ei ole koskaan sanonut tyhmäksi, haistatellut... Mahdolliset kinat hän haluaa aina sopia. Riidellä emme ole kunnolla edes tainneet... mieheni kanssa riiteleminen on vaikeaa koska hän ei huuda, mökötä tms. Sanoo päivittäin rakastavansa, kuten minäkin. Ei se lause kulu :) Halailee ja suukottelee spontaanisti. Ei käytä alkoholia, kuin joskus kotona ottaa vähän. Esim kerran parissa kuukaudessa nelisen kaljaa. Baareja ei voi sietää. Mieheni pitää perhettä arvossa ja myös osoittaa sen. Ulos päin, etenkin vieraammille, hän on aika vähäsanainen, mutta ei töykeä kumminkaan. Mieheni on todella introvertti, mitä tulee perheen ulkopuoliseen kanssakäymiseen. Kyllä hän silti seurakseni ja mielikseni lähtee tapahtumiin jos pyydän. Jäiköhän nyt jotain... kysykää pois vaan jos jäi kiinnostamaan :)
Tämän aloituksen tein siksi, että tällä palstalla on ihan riittämiin aloituksia paskoista miehistä. Ajattelinpa siis näin kehaista omaani.. Lähinnä sitä, että itse en voisi olla onnellisempi :) Vähän jotain vaihtelua.
Ai niin ja hänellä on hyvät välit vanhempiina, sekä minun sukulaisiini. Myös minä pidän appivanhemmistani. Hyviä ihmisiä ja isovanhempia. Onni käynyt tässäkin. Koskaan en ole joutunut kärsimään oman ajan puutteesta. Mieheni ei ole koskaan sanonut, ettei jaksa hoitaa lasta jos olen vauva-aikana ollut vaikka todella väsynyt. Oma-aloitteisesti ottanut ohjat käsiinsä. Mitä parhain isä. Lasten neuvolakäynnit hoitanut moitteetta. (Luonnollisesti koska olen ollut töissä.) Huh.. kun luen mitä olen kirjoittanut, en kyllä varmaan itsekään uskoisi tällaista miestä olevan. Ellen asuisi sellaisen kanssa :) Tiedostan tietenkin, että ihmiset arvostavat erilaisia piirteitä kumppanissaan, mutta jos puhutaan siis sellaisesta miehestä jota minä arvostan.
Ap, ihanaa, sinua ja minua on lykästänyt! :) Ärsyttää nuo "odotappas vai, kohta pettää" -puheet. mieheni on hyvin sinun miehesi kaltainen, ilman tatskoja. Mietin aina miten naiset kattoo heitä nimitteleviä miehiä. Jos mieheni mua nimittelis, tietäisin ettei kunnioita ja saisi lähteä. Nimittely on muutakin kuin pelkkää sanallista nimittelyä.
Saan myös halauksia ja ihania sanoja päivittäin, moni ei tätä uskoisi ulkoisesti karskista miehestäni. Usein míetin että kumpa itsekin osaisin olla yhtä hyvä vaimo kuin millainen mies hän on minulle. Onneksi katsoimme kunnolla millaiset miehet otimme. Arki on ihanaa ja rikasta kun on vierellä ihana mies.
Paljon onnellisia vuosia teille ja meille <3
Sinulla on ihanan kuuloinen mies! Minullekin kelpaisi tuollainen... Minullakin on kyllä ihana mies, mutta juo välillä liikaa. Muuten ei juurikaan ongelmia.
Terv. Nainen, joka tänään aloitti ketjun "Kun mies on 'liian' menevä"
Mukava kuulla, että jos joku muukin kokee näin tahollaan :) Täällä saa lukea välillä sellaisia juttuja, että huhhuh. En koskaan iki maailmassa vaihtaisi ihanaa perhekeskeistä duunariani johonkin esim johonkin ura erkkiin. ap
Oma mieheni kohtelee minua juuri samoin kuin sinun miehesi! On kohtelias ja harvoin jos riitaa on, niin mies ei mökötä eikä kiukuttele! Ei ole koskaan haukkunut tai ollut epäkunnioittava!
Suhteemme on täydellinen<3
Joka päivä kerromme kuinka rakastamme toisiamme! Hän on niin ihana....
Paljon onnellisia vuosia sinulle ja miehellesi ap! Ja kaikille niillekin joilla on yhtä ihanaa :)<3
Mulla on kanssa kunnon kultakimpale :) Mutta täytyy kyllä valita tarkasti seuransa silloin jos haluaa tyytyväisyyttään tuoda julki. Valittaa ja haukkua voi näköjään miehiä missä ja koska vaan, se on aina sallittua...