Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mankkaan Akseli pöytävuokra 44€/vk + myyntiprovisio 2,5%

Vierailija
15.11.2013 |

Hei!

Käykö kukaan enää Akselissa, kun ovat lähteneet rahastuslinjalle pöytävuokriensa+provikoiden kanssa? 

En ole käynyt pariin kuukauteen, enkä tiedä kannattaako kun viimeksi kuulin parin henkilön keskustelevan kitkerään äänensävyyn paikan kalleudesta (silloin pöytävuokran lisäksi perittiin 1,5% provikkaa.

Mille kirpparille kannattaa suunntata seuraavaksi myyjänä sekä ostajana?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Doorista voisi harkita. Olisi hieman lähempänä kotia. Mutta haluaisin vielä kuulla kokemuksia, meneekö siellä aikuisten vaatteet kaupaksi? Astiat?

Vierailija
22/23 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:21"]

Noi kalliit pöytävuokrat tekee sen, ettei kirppiksillä kannata enää myydä euron kamaa. Toisaalta taas esim. kalliimpia ulkovaatteita ei kannata myydä provikkaa perivillä kirppiksillä, koska mua ainakin ärsyttää maksaa kymmeniä euroja pöytävuokran päälle. Laskin, että hiljattain yhden viikon myyntijakso Akselissa maksoi mulle lähes 80 euroa. Ja tuossa hinnassa ei ollut hälyttimet laskettuna. aikka käytin paljon hälyttimiä, niin tavaraa hävisi ja hajotettiin PALJON.

[/quote]

Juuri näin. Teet itse kaiken työn: peset, silität, hinnoittelet, viet kirpparille. Sitten tavaraa häviää, tavaraa rikotaan. Kirpparin pitäjällä ei ole mitään vastuuta mistään.

Tästä lähin laitan vain nettikirppareille (tori ja huutonet) enkä vie enää millekään itsepalvelukirpparille. Pöytähinta+provikat on aivan järkyttävän hintasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Laiskan kirppis on aivan loistava, harmi ettei teilläpäin löydy vastaavaa =)

Kaksi ekaa viikkoo 10e/vko, seuraavat viikot 15e/viikko. Ei provikkaa, eikä siellä tartte tehdä muuta kuin laittaa loossinsa kuntoon, ja käydä hakemassa rahat, kirppiksen työntekijät huolehtivat loossin siisteydestä =)

(Töissä pitkäaikaistyöttömät ja mielenterveyskuntoutujat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi