osaako kukaan sanoa unista;
näin unta, heräsinkin välillä, uni jatkui, se tuntui aika oudolta se uni...
unessa olin minä, joku muu ja vauva.
ja kokoajan muuttuva keittiö!
vauva istui kaukalossa, vauvan silmät oli suuret.
tunsin hieman pelkoa, koska tosiaan, keittiö vaihtui kokoajan, olimme siis paikoillamme mutta kaapisto vaihtui kokoajan!!! ihan outoa!
mistähän tämä voi kertoa?
koti ei näyttänyt meidän kodilta, mutta unessa se oli meidän koti.
mitähän tämä...
vauvaa kuumeilen kyllä mutta...
Kommentit (3)
" Jos kaappi on suljettu, pelkäät menettäväsi jotakin sinulle hyvin arvokasta. Kaappiuni voi liittyä niin sydämenasioihin kuin ihan arkipäiväisiin tavaroihin. Jos unessa avaat kaapin ja se on hyvässä järjestyksessä, niin ihmissuhteesi ja muutkin asiat ovat kunnossa. Jos kaappi on sekainen, tunteesi eivät ole järjestyksessä, sinun on syytä tarkistella elämääsi lähemmin."
" Oraakkeleiden mukaan pikkulapsesta unta näkevä nainen tulisi itse pian raskaaksi."
" Keittiöunet ovat saaneet erilaisia enteitä eri puolilla maailmaa. Englantilaislähtedien mukaan puhdas ja siisti keittiö enteilee onnellisisa sosiaalisia tapahtumia, kun taas Amerikassa sama uni kertoo ystävän odotetusta saapumisesta. Kaikkialla Euroopassa uskotaan epäsiistin keittiön olevan enne ikävistä, muualla asuvaa perheenjäsentä koskevista, uutisista. Amerikkalaisten mukaan uni merkitsee pikaista rahantuloa. Jos naine näkee unessa muita työskentelemässä omassa keittiössään, tulee hänelle terveydellisiä ongelmia ja pikainen lääkärissä käynti on paikallaan."