Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua KATEELLISIIN ihmisiin???

Vierailija
20.07.2006 |

Ostettiin uusi auto. Koska se on uusi ja erilainen niin se on aiheuttanut kaikenlaista puhetta. Meille se vain on auto. Syntimme oli hankkia erilainen ja uusi; emme ole korjausihmisiä, joten ajattelimme, että on parempi hankkia uusi, ettei rahat mene korjaamolle.

Miten suhtautua, mitä sanoa, kun ihmiset kyselee, että " onko teillä uusi auto" , " paljonko maksoi" , " onko hyvä" -ivallinen sävy äänessä. Vastaanko ihan asiallisesti, että on uusi auto ja hyvä ajaa. Hinnasta tuskin kannattaa puhua. Vai kannattaako löydä leikiksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" On uusi auto, hyvä ajaa, mutta oli se kalliskin. Melkein 65 000e" Tai mitä nyt mieleen pöllähtää.. Ihan sama, mutta kiva kiusata ihmisiä. Asia ei kyllä kuulu pätkääkään kellekään,mutta mitäs kysyvät.. =0)

Vierailija
2/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuule ei sen hankinnan tarvitse olla astianpesukonetta suurempi, kun jotkut tulee kateelliseksi. Eikä sun tarvitse edes olla rikas, jos joku haluaa niin se on KAIKESTA kateellinen.

Nää ihmiset rasittaa... Yleensä heillä itsellä menee yhtä hyvin rahallisesti, jopa paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerro mun lainoja kellekään.

Vierailija
4/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu kuuntelemaan kenenkään puheita sillä, että muka kateudesta puhuisivat, vaan otan kaiken mieluummin tosissaan. Ehkei mulla kovin kateellisia tuttuja sitten olekaan. Mutta oletko aivan varma, että nämä kyselyt ovat oikeasti kateudesta. Kyllähän nuo autoasiat jokaista kiinnostavat, koska jokainen autoa aina välillä vaihtaa.

Vierailija
5/5 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini osti uuden auton ja kysyin ihan samat kysymykset. En ole yhtään kateellinen, kiinnosti vaan tietää kun itsekin suunnittelemme auton ostoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi