Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää työnhakua

Vierailija
12.11.2013 |

Aika menee turhauttavaan työpaikkailmoitusten kyttäämiseen, yhä vähemmän sopivia tulee vastaan. Valitettavasti et tullut valituksi lannistaa aina uudelleen, työkkärin koulutuksiin ei pääse kun hakijoita niin paljon. Raskainta on aina uuden toivon virittäminen, turhaan. Parempi kai kun antaa sitten olla ja unohtaa, että edes oli olemassa työelämä tai itsensä kehittäminen opiskelussa.

Kommentit (4)

1/4 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se ei onnista, mutta jatka yrittämistä, myös kouluttautumista ja opiskelua. Sieltä saa virikkitä ja uusia ideoita!

Iloa syksyyn/talveen!

Vierailija
2/4 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Et ole tuossa asemassa yksin, eli älä syyllistä itseäsi tilanteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. 

Paskimpia päiviä on ne, jolloin tulee useammastakin paikasta kielteinen hakupäätös säh.köpostiin. Mä sain yhtenä päivänä viidestä eri paikasta ilmoituksen, etten tullut valituksi. Nyt sain ilmoituksen, että sitä paikkaa, jota olen viimeksi hakenut, on hakenut mun lisäkseni 157 muuta henkilöä. 

Tää syö, ja syökin syvältä. On kovin vaikeaa olla optimistinen kun joka suunnasta tulee vaan "et sopinut tänne"-viestejä

Vierailija
4/4 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kohtalotoveri. Vajaan kuukauden olen ollut aika alamaissa, mutta jostain syystä nyt aloin taas piristyä työnhaussa. Äsken lähti matkaan yksi avoin hakemus ja aion näihin panostaa jatkossakin. 

Viime viikolla sain vastauksen yhteen hakemukseen, jonka olin lähettänyt muutamia kuukausia sitten. Hakijoita oli ollut 512. En ollut kovin kiinnostunut ko. paikasta, joten ihan sama minulle sinänsä, mutta aika kova tuo hakijoiden määrä kuitenkin on. Tehtävään valittu on varmaan aika tyytyväinen itseensä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi