Siis miten kakan haju voi tarttua vessasta vaatteisiin?
Olen huomannut että kun töissä rykäisen JuhlaMokan jälkeen kunnon aamuripulit niin vaatteisiin tarttuu mieto kakan tuoksu loppupäiväksi. Sitten täytyykin pitää etäisyyttä muihin, mikä tietty hyvä asia koronan vuoksi...
Mutta johtuuko toi vaatteiden materiaalista, siitä JuhlaMokasta vai mun ruokavaliosta muuten?
Kommentit (24)
Kyllä minä haisen sonnalle pitkään vessareissun jälkeen.
Riippuu vaatteiden materiaalista ja kakan hajun voimakkuudesta vessassa.
Mokka vaihtoon! Costa Rica parempi.
Oletko kokeillut laskea housut alas ennen ulostamista?
Mulla sama ongelma. Mutta siihen on ratkaisu. Housut on kintussa hajun alapuolella. PAITA on siinä hajun yläpuolella. Ota paita pois paskomisen ajaksi.
Se johtuu siitä että kun pyyhkii niin vähän jää kuitenkin aina alushousuihin. Sieltä se sitten nousee nenään asti koko loppupäivä.
Joskus on niin rikkaat aromit että ne tarttuu ja leviää ympäri asuntoa 😌
Ehkä sun pitäis pyyhkiä vähän paremmin, sieltä takapuolesta se tuoksahtaa. Varsinkin jos koko loppupäivän haisee.
Jollakin on outo uloste-fiksaatio, siitä täytyy aloittaa useasti päivän mittaan.
Harrastaako ap kakkajuttuja paljonkin?
Hajut tarttuu, ruuan tuoksu tarttuu vaatteisiin joten miksei......ratkaisuksi suihkaus jotain parfyymia/partavettä yms.
Vierailija kirjoitti:
Hajut tarttuu, ruuan tuoksu tarttuu vaatteisiin joten miksei......ratkaisuksi suihkaus jotain parfyymia/partavettä yms.
Urgh. Pazka + parfyymi. Mikä ihana yhdistelmä. Toivottavasti olet etätöissä.
Haju on ainetta. Sinun vaatteet ja hiukset on täynnä pas...apartikkeleita.
Suihkuta itseesi ilmanraikastajaa.
Ei mistään noista, vaan siitä että paskot vaatteillesi.