Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Porukka läträä käsidesin kanssa Prisman etuovella, eli sivisyneesti menee sisälle. Sisälle päästyä porukka on ihan sekaisin. Klääppimässä hedelmiä mitä ei osta, tuuppii muita, kassajonossa ei osata pitää väliä ym. En vähään aikaan Prismaan mene.

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Mä istuin autossa odottamassa kaupan avautumista.
Noin 10 ihmistä jonotti ovien edessä aukeamista, turvavälit hyvin huomioitu.
Mutta kun ovet avautu, kaikki rynni sisään suurin piirtein yhtä aikaa.
Mä odotin autossa, että kaikki oli mennyt.
Naurettavaa puuhastelua😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osta sitä käteeni osunutta pilaantunutta hedelmää vaikka liikkeellä olisi rutto.

Näin akan eilen Prismassa mikä puristeli joka appelsiinin pilalle. Loppujen lopuksi akka otti yhden appelsiinin mihin ei ollut koskenut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta sitä käteeni osunutta pilaantunutta hedelmää vaikka liikkeellä olisi rutto.

Näin akan eilen Prismassa mikä puristeli joka appelsiinin pilalle. Loppujen lopuksi akka otti yhden appelsiinin mihin ei ollut koskenut.

No aika kovaa on sitten puristellut.

pers-ilja

Aikoinaan kesätöissä yks ukko puristeli kaikki ostoksensa. Viimeiseksi puristeli persiljaa. Kysin miksi ihmeessä puristelet,sanoi  että vaimo käski,ei saa ostaa pehmeetä.   ?? Tolkun neuvo emännältä joopajoo.

Vierailija

Korona -hysteria se tässä on naurettavaa. Pesen käsiä normaalisti, en tarvitse mitään hiton käsidesejä. Totta hitossa niitä tomaatteja hiplataan siellä. En mä huonoja tomaatteja pussiini valitse, käsikopelolla ne pehmeät sieltä valkataan pois. Olen niin helvetin kyllästynyt tähän korona -paniikkiin. En tule missään nimessä ottamaan yhtäkään Korona -piikkiä. Tosiasia on se, että ne rokotteet tulevat aiheuttamaan samanlaisia ongelmia maailmalla kuin sikarokote ja HPV -rokote, mitä yritetään väkisin tunkea pieniin tyttöihinkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Päivän kliimaksipisteesi kuulostaa varsin lattealta. Lol.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

*joka

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korona -hysteria se tässä on naurettavaa. Pesen käsiä normaalisti, en tarvitse mitään hiton käsidesejä. Totta hitossa niitä tomaatteja hiplataan siellä. En mä huonoja tomaatteja pussiini valitse, käsikopelolla ne pehmeät sieltä valkataan pois. Olen niin helvetin kyllästynyt tähän korona -paniikkiin. En tule missään nimessä ottamaan yhtäkään Korona -piikkiä. Tosiasia on se, että ne rokotteet tulevat aiheuttamaan samanlaisia ongelmia maailmalla kuin sikarokote ja HPV -rokote, mitä yritetään väkisin tunkea pieniin tyttöihinkin.

Tuo käsidesihulluus on ihan uskomatonta. Työpaikkaruokala jonka ympärillä varmaan 20 käsienpesupaikkaa pukuhuoneessa, niin yksi tunnettu muutenkin hysteerikko työntekijä menee valittamaan keittäjälle kun käsidesi on loppu ruokalan ovensuulta. Oli ihan hysteerisenä kun ei voinut "pestä" käsidesillä käsiään ennen ruokailua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hpv kuuluu sekä tyttöjen että poikien rokote ohjelmaan. Mitään väkisin tungeta.

Vierailija

Muaki ällöttää tää. Sit iha normi pakkauksiaki tutkitaan ja pakkausselosteita luetaan ja pistetää takas. En tiä mite prismalla mut ainaki k sovelluksella voi iha puhelimesta tutkia pakkausselosteet. Suosittelen käyttää nii ei tarvi lääppiä tuotteita kaupassa turhaa vaa voit puhelimesta kattoa et onko tuote hyvä ostos vai ei

Vierailija

No minä persaukisena pienillä hiluillani valitsen kyllä kovin tarkasti mitä pussiini otan ja mistä maksan. Terveellisesti pitää tässä itse kunkin pystyä syömään ja mitään epäkelpoja en suostu maksamaan, vain sen takia, että joku koronakammoinen kyylää vieressä. Niihin on niin moni ehtinyt koskemaan ja räkimään muutenkin jo ennen kuin ne edes päätyy sinne hyllyille...en minä ensimmäinen ole.

Vierailija

Meillä Prisma aukeaa kuudelta ja menen aina 6-8 eikä ole muuta kuin pari mummoa liikkeellä.
Samoin on myös ysin jälkeen ilalla.
Pysykääkin poissa, ettö saan rauhassa tehdä ostokset🙃

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muaki ällöttää tää. Sit iha normi pakkauksiaki tutkitaan ja pakkausselosteita luetaan ja pistetää takas. En tiä mite prismalla mut ainaki k sovelluksella voi iha puhelimesta tutkia pakkausselosteet. Suosittelen käyttää nii ei tarvi lääppiä tuotteita kaupassa turhaa vaa voit puhelimesta kattoa et onko tuote hyvä ostos vai ei

No voi hyvänen aika, että ihan tuoteselosteita kehdataan lukea! Aika monella on edelleen puhelin, josta ei voi katsoa kuin tuttujen puhelinnumerot.

Vierailija

Kyllä se vain niin on että suurin osa ihmisistä on typeriä. Ei osata pitää etäisyyksiä. Kaupassa jos edes muutamaksi sekunniksi pysähtyy katselemaan jotain hyllyä, on siihen juuri samaan kohtaan jonkun päästävä ihan iholle kiinni ottamaan jotain. MIKSETTE TE VOI ODOTTAA SIINÄ 2 METRIN PÄÄSSÄ 5-10 SEKUNTIA ETTÄ EHDIN POIS ALTA??? MINNE ON NIIN JUMALATON KIIRE NIIDEN EINESTEN KANSSA ETTEI VOI MUUTAMAA SEKUNTIA ODOTTAA RAUHASSA???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

90 v anopillani varmaan on K-sovellus lankapuhelimessaan🤣

Vierailija

Kyllä menee sairaaksi jos ei saa enää valikoida ehjiä, mädättömiä ja madottomia kasviksia, tai ei saa lukea tuoteselosteita. Joo, ne on netissäkin, mutta siellä lukee, että oikeat tiedot tulee aina varmistaa tuotepakkauksesta, koska esimerkiksi muuttuneet raaka-aineet ei automaattisesti päivity nettiin. Kuoleman vakavasti allergista ihmistä tuo ei juuri lämmitä. Jos oikeasti ahdistaa noin paljon, suosittelen hakemaan jotain apua esimerkiksi terapiasta, jospa se suhteellisuudentaju sieltä löytyisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee sairaaksi jos ei saa enää valikoida ehjiä, mädättömiä ja madottomia kasviksia, tai ei saa lukea tuoteselosteita. Joo, ne on netissäkin, mutta siellä lukee, että oikeat tiedot tulee aina varmistaa tuotepakkauksesta, koska esimerkiksi muuttuneet raaka-aineet ei automaattisesti päivity nettiin. Kuoleman vakavasti allergista ihmistä tuo ei juuri lämmitä. Jos oikeasti ahdistaa noin paljon, suosittelen hakemaan jotain apua esimerkiksi terapiasta, jospa se suhteellisuudentaju sieltä löytyisi.

Ei Suomessa myydä mätiä ja matoisia kasviksia. Haloo!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat