Mistä saa sieviä puuvillaisia normaaleja alushousuja?!
Mulle ei käy pyllynauhat eikä hipstersit, keinokuitu hautoo ja ärsyttää ihoa ja muutenkin inhottaa.
Haluaisin takaisin perinteiset (Tai-malliset) alushousut, puuvillaa, hyvälaatuiset ja kestävät, hyvät jalassa ja hyvän näköiset. Mielellään mukavissa väreissä tms. jotta saisi mustaan ja valkoiseen vaihtelua.
Tietääkö kukaan saako sellaisia yhtään mistään??!! Alan olla jo valmis maksamaan sellaisista jotakin.
Kommentit (3)
Itse pidän heidän housuistaan, joissa kivoja värejä ja usein jokin " hauska teksti" /kuva...? Ehkä hiukan " lapsellisia" mutta ainakin minun miehenikin pitää niistä:) Maksavat n. 5e, ja ovat puuvillaa, hieman joustavaa, joten jotakin (lyckraa...?) joukossa hiukan myös... Mutta MUKAVAT jalassa...! Ja kestävät käyttöä:)
Malleja on string, sitten sellainen " perusmalli" ja minun suosimani jossa on " naruilla" yhditetty kaksi " kolmion" muotoista palaa toisiinsa....
Stockmann myy tälläisiä kuin Speidel, halvempia kun sloggit ja mukavempi kuminauha. Ei mitään miehiä villiinnyttäviä mutta mukavia ja kestäviä, suosittelen.