Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta Down-ihmiset kauniita/komeita?

Vierailija
19.07.2006 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kyllä suloisia, mutta aikuiset aika rumia itse asiassa.

Vierailija
2/39 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole ihan sanomattakin selvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika rumasti sanottu kuitenkin, eiköhän niitä luotaantyöntäviä pallinaamoja löydy vähän sieltä sun täältä, downia tai ei.. Minusta down-lapset ovat todella suloisia ja aikuisetkin usein lapsekkaan söpöjä.

Vierailija
4/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne komeita on ne downit, etenkin naapuripaikkakunnalla asuva iso madam on hyvin kaunis mutta roteva ja tuhti rouva.

Vierailija
5/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: Ei ole.

Vierailija
6/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ne näyttää vammaisilta.

Vierailija
7/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ajatellaan ihan tieteellisessä mielessä, tai ainakin melkein, niin heiltä taitaa löytyä kyllä melko lailla vähemmän sellaisia piirteitä, mitä noin keskimäärin pidetään seksuaalisesti viehättävinä. Sen sijaan aikuistenkin down-ihmisten ulkoinen olemus tuppaa olemaan pikemminkin lapsenomainen (esim. lyhyys, mahdollinen pyöreys, sekundaaristen sukupuoliominaisuuksien heikompi havaittavuus verrattuna terveisiin).

Vierailija
8/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo kauneus vähän kulttuurinen juttu. esim. down-silmän poimut ovat aasialaisilla tavallisia luonnostaan, länsimaalaisten joukossa taas piirre on epätavallinen ja ehkä ei-niin-kauniina pidetty.

Vierailija
9/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellinen vastaus: ei, minun silmään ne tyypilliset down-piirteet eivät ole sellaisia joita pidän naisella kauniin tai miehellä komean ihmisen piirteinä. Mun on vaikea kuvitella että olisi down josta ulkonäön takia toteaisin että wau, onpa hottis! Mutta eipä se ulkonäkö ihmisessä tärkeintä ole, itsekin olen ruma kuin riihipiru vaikkei downia olekaan ;-)

Vierailija
10/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin surulliseksi lukiessani tämän viestiketjun.

Vastaustenne perusteella vaikutatte kylmiltä, pinnallisilta ja rumilta ihmisiltä.

Vierailija
11/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaapa tätä. kaunis tyttö. http://www.thegirlwiththefreckles.com

Vierailija
12/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure faktoja. Vammaisuus ei kaunista ketään

Vierailija
13/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäämpiä ja voimakkaampia kuin tavalliset.

Vierailija
14/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:43"]

Vastaustenne perusteella vaikutatte kylmiltä, pinnallisilta ja rumilta ihmisiltä.

[/quote]

Niin eikö tämä aihe jo itsessään ole ns. pinnallinen, kun kysytään kauneudesta ja komeudesta? Ja jos siitä yleensä keskustellaan, niin silloin vastauksetkin pyörii toki sillä pinnallisella tasolla. Ei minusta pinnallisista asioista keskustelemisessä mitään vikaa ole. Useimmat ymmärtää kuitenkin ettei se pintataso ihmisissä tärkeintä ole, mutta silti huomaavat senkin. Esim. kyllä minä ihastelen ulkoisesti komeaa miestä, mutta omaksi miehekseni olen ottanut ihanan luonteen ja ihmisen joka nyt ei ulkonäöllään erotu massasta.

Vierailija
15/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pitää paikkansa. Katsokaa tätä niin näette, että kyllä Down-henkilökin osaa ja pystyy tekemään ja toimimaan ja elämään normaalia elämää, tämä Down ainakin pystyy: www.aulikki.fi

Vierailija
16/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:43"]

[/quote]

Millä ihmeen perkeleellä sä pystyt tuntemattomasta sanomaan pelkän mielipidekirjoituksen perusteella mitään kirjoittajan ulkonäöstä?!? Et mitään, mutta sinun kirjoituksesi kertoo selkeästi, että et ole kovin viisas.

Ja mitä tulee alkuperäisen kysyjän asiaan, niin tottahan kyse on nimenomaan pinnallisesta asiasta eli ulkonäöstä. Siihen ei siis varsinaisesti voi vastata juuta taikka jaata olematta pinnallinen. Koita tulla toimeen asian kanssa tai painu vaikka helvettiin.

Vierailija
17/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nuo 10 ekaa saman vastaajan kirjoitttamia, kun numero ei ole vaihtunut? Mun mielestä downeja ei voi sanoa kauniiksi tai komeaksi, mutta monet ovat omalla tavallaan söpöjä ja kivan näköisiä.

Vierailija
18/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaas mitä sanotte Downeista. Ainakin tämä Down joka löytyy tästä linkistä on vahva kuin karhu http://www.aulikki.fi/

Vierailija
19/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä siellä on down?

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:20"]

Varokaas mitä sanotte Downeista. Ainakin tämä Down joka löytyy tästä linkistä on vahva kuin karhu http://www.aulikki.fi/

[/quote]

Vierailija
20/39 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumiahan ne ovet