Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko viisainta päästää kokonaan irti tästä suhteesta? Mies eronnut. NEUVOJA!

Vierailija
03.11.2013 |

Mies on sanonut rakastavansa minua, mutta tunteet menee kuulemma vielä sekaisin entisen elämän kanssa. Vastikään eronnut siis. Ei pyydä minua odottamaan, koska ei voi luvata mitään. Olen kuulemma silti helvetin tärkeä ja rakas. Kannattaisiko unohtaa mies kokonaan ja jatkaa kylmästi elämää eteenpäin vai uskaltaako pitää toivon kipinää yllä?

Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Noi on vain sanoja.

Vierailija
2/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on lapsia, anna mennä menojaan, menneisyys on niiden myötä aina läsnä. Jos ei ole etkä itse ole esim. niin vanha, että haluat pian lapsia, odottele rauhassa vaan tilanteen kehittymistä, ei siinä ole mitään menetettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan sanon, että tuollaisessa tilanteessa käy huonosti. Ei kukaan koskaan missään tilanteessa voi luvata mitään. Yleensä ihmiset vaan tutustuu pikku hiljaa toisiinsa ja sitten tulee jotakin jos tulee. Mutta tuollainen syiden keksiminen ennustaa mielestäni huonoa. Eräälle ystävättärelle hänen tapailemansa mies sanoi noin ja seuraavalla viikolla kulki käsi kädessä toisen naisen kanssa. Itselleni on taas käynyt niin, että vuoden ajan mies, joka asui toisella paikkakunnalla ja oli asumuserossa koko tuntemisemme ajan, viesteili ja soitteli mutta ei halunnut kovin usein tavata ennen virallista eroa ja juuri kun se sitten tuli, hän pani suhteen tylysti yhdellä tekstiviestillä poikki, vaikka oli vielä edellisellä viikolla lähetellyt minulle rakkausrunoja.

Eli etsi itsellesi "syytön" mies ;)

Vierailija
4/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh... :(

Ollaan tunnettu 5 vuotta ja aloin keväällä seurustella erään miehen kanssa. Silloin tämä nyt eronnut mies "huomasi tunteensa" ja pisti kovat peliin. Halusi olla minun kanssani. Erosin toisesta miehestä ja aloin olla tämän eronneen kanssa. Nyt hän kuitenkin tarvitsee etäisyyttä ja olen kuin puulla päähän lyöty. Taisi vain käydä hänen ylpeydelleen, kun valitsin toisen. Surullista.

ap

Vierailija
5/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuulostaa kovin tutulta tuo tarinasi ap. Tuollainen selittelijä haluaa vain sitoa toisen sanoillaan ja pitää ikään kuin itsellään eikä kuitenkaan rohkene antautua suhteeseen. Joskus voi olla kyse myös mielenterveysongelmista.

Lohtua sinne. Oma ratkaisuni eronneena viisikymppisenä aikuisten lasten äitinä on eronnut aikuisten lasten isä, jonka kanssa ei asuta saman katon alla, mutta tapaillaan silloin tällöin ja tällainen kevytsuhde sopii meille molemmille. Ei haluta kumpikaan sen vakavampaa.

t. nelonen

Vierailija
6/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko mies. Halusi ehkä vain testata vieläkö on vientiä ja kun sai sinut, ei enää kiinnostakaan. Jos olisit hänen elämänsä nainen, hän ei epäröisi sekuntiakaan. Jätä mies ja katso tuleeko vielä takaisin. Älä anna itseäsi liian helpolla. 

Eron jälkeen olisi muutenkin hyvä olla yksin ja kelata jutut läpi, muuten menneisyys roikkuu koko ajan uuden suhteen yllä. 

Vierailija
7/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän