Mitä pukea baariin?
Hei! Vinkkejä kaivattaisiin, mitä kuuluisi tälläisen vajaa kolmekymppisen laittaa baariin päälle näin syksyllä? En oo aikoihin käynyt ulkona, ja tuntuu että oon ihan jo pihalla kaikesta! :D
Kommentit (31)
Kamalan näköistä lyhyt hane ja nilkkurikengät.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 19:17"]
Olen 27 ja lähdössä kohta baariin. Mä laitan nahkaisen minihameen ja mustan t-paidan, jossa on kirjailuja yläosassa. Jalkaan korkeakorkoiset nilkkurit ja paksut mustat sukkikset.
Mutta pue mistä tykkäät ja missä tunnet olosi hyväksi! Oli se sitten huppari tai nahkaminihame...
[/quote]
3: korolliset sirot nilkkurit ja lyhyt hame on baariin erittäin ok! Mene sinä sinne luostariin takaisin :D (en edes ole 2, mutta oli pakko kommentoida)
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 19:19"]
Kamalan näköistä lyhyt hane ja nilkkurikengät.[/quote]
Jaa, mä tykkään. Sääret näyttää tosi pitkiltä. :) Olisi mulla saappaitakin, mutta tosi lyhyet nilkkurit näyttää vain paremmilta. Tässä sen huomaa taas, että makuja on monia.
- 2
Öööö, minne luostariin? sinnekö mistä sinä olet?
Tämä on vähän sama juttu kuin av-klassikko "kaikkien on pidettävä missejä kauniina koska onhan ne nyt, jestas sentään, missejä :D
Itseltäni löytyy niin saappaat kuin nahkaiset mustat nilkkuritkin sekä korkokenkiä 3-9cm koroilla, se siitä luostarituubastasi.
Se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa, että mielestäni nilkkurit+lyhyt hame-yhdistelmä näyttää kaamealta.
-3-
[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 19:22"]
3: korolliset sirot nilkkurit ja lyhyt hame on baariin erittäin ok! Mene sinä sinne luostariin takaisin :D (en edes ole 2, mutta oli pakko kommentoida)
[/quote]
Onko farkut, toppi + valkoinen läpikuultava villapaita ok korollisten saappaiden kanssa? Vai oonko sitten ihan "mummo"? :D
Mulle tuo vaatetus ois varmaan arkipäivän valinta. Jos harvoin lähtee ulos miksei sitä laittautuisi kunnolla.. Nätti mekko ja vaikka korkkarit..Baareissa on tosi pimeetä yleensä, niin vaaleet värit on varmasti edukseen eikä mustaa kovin hyvin erota. Myös meikki saattaa jäädä taka-alalle pimeässä baarissa. Tietty kaikki taaplaa tyylillään..
jaa a, meikän pukeutuminen on ihan laidasta laitaan. Joskus on verkkarit ja lenkkarit, joskus sitten taasen ihan omaa tyyliäni olevia vaatteita, tähän tapaan
http://cdn.acfrg.com/i/0_0_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/1/199228a.jpg
Joskin jälkimmäinen mekko (ja saman tapaiset noin muutoinkin) on minulla myös ihan arkikäytössäkin. En siis kauheasti tee eroa arki -ja baarivaatteille.
Olen 27 ja lähdössä kohta baariin. Mä laitan nahkaisen minihameen ja mustan t-paidan, jossa on kirjailuja yläosassa. Jalkaan korkeakorkoiset nilkkurit ja paksut mustat sukkikset.
Mutta pue mistä tykkäät ja missä tunnet olosi hyväksi! Oli se sitten huppari tai nahkaminihame...