Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (1616)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pari säkillistä tyhjiä kalja- ja siideritölkkejä pitkin asuntoa ja pöydällä nippu ulosottotuomioita

• ylös 56
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Brita -vesikannu
- Suomenlippu seinällä
- Pleikka 1-3plus
- Iittalan retroastiasto
- Dvd/cd/lp kokoelma
- Hobbyhallin jne. postimyynti katalogit
- Lakatut puupintaiset huonekalut/sisustus
- Nykymusiikin julisteet (70/50/80/90/00/10 luvut kaikki)

Täytyy kyllä nyt googlettaa tuo Brita -kannu. Ei taas mitään tietoa mistä puhutaan. Ja ei kai naiset laita mitään lippuja seinälle. Olet varmaan eksynyt vahingossa jonkun lätkäfanin kämppään, etkä huomannut ettei hän ollut nainen.

Et ilmeisesti ole käynyt lempäälässä.

• ylös 11
  • alas 3
Poistuin tekosyyn varjolla

Kolmen päivän tiskit hoitamatta keittiössä, tuhkakuppi keittiön pöydällä, rispaantunut verho, kellertävä WC-pönttö

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.

• ylös 34
  • alas 5
Vierailija

Mielialalääkkeiset. Joo-o kivaa voi olla joskus mutta sitä seuraavaa kohtausta jännittäen...

Ei v... mikä juntti!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Minulla on paniikkihäiriö ja syön siihen masennuslääkettä. Että ööööö mitä v... jännitettävää minussa on🤣🤣🤣🤣🤣

• ylös 12
  • alas 23

Vierailija kirjoitti:
En nähny naisen kodissa (kaksio) ainoatkaan kirjaa. - Sen sijaan näin puolen seinän kokoisen televisoruudun... Ei ehkä pahin turn off mutta sai mietteliääksi. 

Tosen naisen luona hämmästytti se, että siellä ei ollut juuri yhtään mitään. - Nainen kertoi, että hän joutui luopumaan (lähes) kaikista tavaroidastaan homealtisumisen vuoksi. 

Tilasiime pizzaa ja söimme sen romanttisesti lattialla,koska naisen tilavassa yksiössä ei ollut ruokapöytää, jonka ääreen olsimme voinee käydä.

- Seuraavalla kerralla kun olin naisen luona hänellä oli saanut pesukoneen, koska talon maksuttoman pesutuvan pyykkikoneita tarttui kuulemma vaateisiin hajua. (Taloyhtiön ilmoitustaululla oli ilmoitus, josta selvisi, että pesutuvan koneet oli uusittu noin vajaa puolivuotta sitten.- En huomauttanut tästä huomaamastani lapsuta naiselle mitään)

Yhdessä kävimme ostamassa hänelle uuden keitiöpöydän ja siihen spivat tuolit, jotka tuotiinkin naisen luokse seuraavana aamupäivänä. Pari viikko myöhemmin naisen asunnolla hänellä oli enää pesukone.

Nainen selitti, että ei ollu voinu elää uusien kalusteiden kanssa, koka hän on ns. yliherkkä ja kalusteet tuoksuivat "homeelle."  Liskäsi hän keroi kuinka uusi pesukone oli saanu haisemaan hänen vaatteitaam joita hän ei enää voinut pitää...

Ei yhtään kirjaa? Tästä tuli mieleeni eräs filosofian pääaineopiskelijaksi esittäytynyt henkilö, josta oli juttu Hesarissa joskus vuosia sitten. Kirjahyllyssä oli yksi (1) kirja.

• ylös 13
  • alas 1

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on muutama mies antanut ymmärtää, että kotonani on liian siistiä. Mulle tää on ihan normaalia; kaveripiirissäni kotini on siisteimmästä päästä mutta kaukana silti Hyacinth Bucketin meiningistä. Toisaalta kun lukee joitain tämän ketjun kuvauksia ihmisten elinoloista niin erotun siitä joukosta selkeästi.

Mä kerran kysyin lapsiltani onko meillä erilaista kuin kavereilla. Kuulemma on. Meillä on aina siistimpää :D Ei todellakaan olla mitään siivousintoilijoita. Robotti-imuri imuroi pari kertaa viikossa ja ei meillä nyt koskaan sentään sukat tartu lattiaan.

Ei ole kohteliasta kutsua kodinhoitajaa robotiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö miehillä tule yöllä koskaan jano eikä suuta kuivaa? Eivätkö miehet koskaan herää yöllä ja katso kännykästä aikaa? Eivätkö miehet laita kännykkään herätystä? Missä miehillä on kännykät yöllä, jos ei yöpöydällä? Olen hämmästynyt.

Jos herään jostain syystä yöllä, menen juomaan kylppärin hanasta ja kömmin sitten sänkyyn. Yleensä siinä herätessä huomaan myös, että on ainakin pieni kusihädän poikanen kehittymässä. En pysty nukahtamaan, ellen tiristä tippaa pois samalla reissulla. Laitan kännykkään herätyksen, mutta jos pitäisin sitä yöpöydällä, niin sulkisin herätyksen heräämättä itse. Kännykän on oltava kauempana, kuin yöpöydällä. Yleensä pidän sitä jossain jalkopään tienoilla lattialla, jolloin on pakko nousta pystyyn herätyksen soidessa. -m35

Vierailija

Minua ei oikeastaan kiinnosta se yhtään, että millainen sisustus siellä on. Se voi olla erikoinen/outo tai sitten se tosi valkoinen sisustuslehtien mukainen koti. Mutta se on alkanut haitata, että jotkut kissanomistajat antaa kissojensa hyppiä pitkin tiskipöytiä ja ruokapöytiä ja osa näistä kissoista haisee vielä voimakkaasti kuselle. Haisi tai ei, mutta en silti tykkää tilanteesta vaikka muuten eläimistä pidänkin... Monesti ne saa aivan rauhassa hengailla siinä ruokapöydällä silloinkin kun syödään ja nuolevat ensin niitä tyhjiä astioita - Ja mikä pahinta, kun hetkeksi käännät selkäsi tai käyt vaikka vessassa ja tulet takaisin, niin kissat jo vetelee niitä sun ruokia siitä lautaselta ja kissanomistaja saattaa jopa vaan naureskellen todeta, että hei Mirrikin halusi maistaa... Monet kerrat olen miettinyt miten voisin sanoa kohteliaasti näille naisille, että en halua syödä tuota enää kun osa on selkeästi loukkaantuneita jos asiasta sanoo... Minullakin oli aikoinaan kissa ja opetin sen olemaan poissa pöydiltä. Totta kai kissat saattavat tuota silti harrastaa silloin kun en ole näkemässä, mutta pääasia ettei ne tule pöydille kun siinä syödään

• ylös 43
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos herään jostain syystä yöllä, menen juomaan kylppärin hanasta ja kömmin sitten sänkyyn. Yleensä siinä herätessä huomaan myös, että on ainakin pieni kusihädän poikanen kehittymässä. En pysty nukahtamaan, ellen tiristä tippaa pois samalla reissulla. Laitan kännykkään herätyksen, mutta jos pitäisin sitä yöpöydällä, niin sulkisin herätyksen heräämättä itse. Kännykän on oltava kauempana, kuin yöpöydällä. Yleensä pidän sitä jossain jalkopään tienoilla lattialla, jolloin on pakko nousta pystyyn herätyksen soidessa. -m35

Minä pidän vesilasia yöpöydällä koska jos herään yöllä janoisena ja lähden keittiöön vettä hakemaan virkistyn niin paljon etten enää saa unta moneen tuntiin. Kun lasi on lähellä ei nopea hörppäisy herätä liikaa ja nukahdan pian uudelleen. Juoskaa miehet karkuun :D

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

HSEn adonis kirjoitti:
Liikaa tavaraa ja krääsää, kylpyhuoneessa sukset ja monot (?), kuivuvat pyykit ja pahimmassa tapauksessa lasten piirustuksia tauluina.

Eräällä opiskelijalla oli lasten piirtämiä tauluja seinällä. Innoissaan kertoi niistä. Ymmärsin, että hän on vilpittömästi ja aidosti lapsirakas. Ei mikään pintaliitäjä tai sekoilija. Jalat maassa ja sydän kohdallaan.

Yli 30 vuotta menty tässä, aikuiset lapset meillä jo.

m56

• ylös 50
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeiset. Joo-o kivaa voi olla joskus mutta sitä seuraavaa kohtausta jännittäen...

Ei v... mikä juntti!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Minulla on paniikkihäiriö ja syön siihen masennuslääkettä. Että ööööö mitä v... jännitettävää minussa on🤣🤣🤣🤣🤣

Sulla taitaa olla vähän enemmänkin noita mt-ongelmia? Muista lääkkeet!

• ylös 14
  • alas 7
Vierailija

En voi sanoa kuuluvani heihin, jotka naiselta odottaa jotain tiettyä sisustusotetta. Toki, jos on niin näkemyksellinen jostain sohvasta ja sen paikasta, etten itse niihin saa vaikuttaa, niin skippaan. En halua kuulua niihin miehiin, jotka tarvitsevat jonkin miesluolan, että edes jossain olisi omannäköistä tilaa.

Muutoin selkeät elämänhallintaongelmat on iso ei. En halua päätyä tappelemaan siitä, miksi toinen ei hoida osuutta taloudesta ja arjen kehyksistä. Minua ei epäjärjestys haittaa, mutta ulosotot, pikalainat ja saastaisuus kyllä. Tietää ongelmia myöhemmin.

Ei myöskään enää kovia mielenterveysongelmia. Sitä ei jaksa katsella liian läheltä, ellei ole ihan pakko.

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Käyttäjä39914 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähny naisen kodissa (kaksio) ainoatkaan kirjaa. - Sen sijaan näin puolen seinän kokoisen televisoruudun... Ei ehkä pahin turn off mutta sai mietteliääksi. 

Tosen naisen luona hämmästytti se, että siellä ei ollut juuri yhtään mitään. - Nainen kertoi, että hän joutui luopumaan (lähes) kaikista tavaroidastaan homealtisumisen vuoksi. 

Tilasiime pizzaa ja söimme sen romanttisesti lattialla,koska naisen tilavassa yksiössä ei ollut ruokapöytää, jonka ääreen olsimme voinee käydä.

- Seuraavalla kerralla kun olin naisen luona hänellä oli saanut pesukoneen, koska talon maksuttoman pesutuvan pyykkikoneita tarttui kuulemma vaateisiin hajua. (Taloyhtiön ilmoitustaululla oli ilmoitus, josta selvisi, että pesutuvan koneet oli uusittu noin vajaa puolivuotta sitten.- En huomauttanut tästä huomaamastani lapsuta naiselle mitään)

Yhdessä kävimme ostamassa hänelle uuden keitiöpöydän ja siihen spivat tuolit, jotka tuotiinkin naisen luokse seuraavana aamupäivänä. Pari viikko myöhemmin naisen asunnolla hänellä oli enää pesukone.

Nainen selitti, että ei ollu voinu elää uusien kalusteiden kanssa, koka hän on ns. yliherkkä ja kalusteet tuoksuivat "homeelle."  Liskäsi hän keroi kuinka uusi pesukone oli saanu haisemaan hänen vaatteitaam joita hän ei enää voinut pitää...

Ei yhtään kirjaa? Tästä tuli mieleeni eräs filosofian pääaineopiskelijaksi esittäytynyt henkilö, josta oli juttu Hesarissa joskus vuosia sitten. Kirjahyllyssä oli yksi (1) kirja.

Miksi on tärkeää että kirjat ovat esillä hyllyssä? Joku statusjuttu? Itse luen paljon ja omistan satoja kirjoja niiden lisäksi mitä haen kirjastosta, mutta säilytän kirjat kaapeissa.

• ylös 22
  • alas 6

Sivut