Sivut

Kommentit (1616)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta taas näitä ”turn offeja”

Älä. Palstan miehet itkevät päivästä toiseen kun eivät kelpaa naisille ja sitten itse dumppaavat joidenkin sisustustikkaiden takia. :D

Kunhan uhoavat. Jokainen näistä haukkujista olisi varmasti halukas vähintää seksiin vaikka seinällä pari sisustustaulua roikkuisikin. 

• ylös 543
  • alas 57
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onneksi en ole koskaan tavannut miestä jonka mielestä sisustustikkaat tai vaihtoehtoisesti kirjahyllyn puuttuminen on turn off!

Voi apua, onko tuollaisia miehiä edes olemassa :D

• ylös 512
  • alas 124
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole koskaan tavannut miestä jonka mielestä sisustustikkaat tai vaihtoehtoisesti kirjahyllyn puuttuminen on turn off!

Laitoin just miehelle viestin että miten se on kestänyt mun sisustustikkaat ja se ihmetteli että mitkä ne edes on. Ei ollut koskaan edes huomannut mun kotona niitä.

No, se onkin suhteessa. Ehkä sinkut skannaa kämpät tarkemmin.

• ylös 595
  • alas 48
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nolo sisustus kuten kokovalkoisuus tai sisustustikkaat kertoo, että nainenkin on nolo.

• ylös 238
  • alas 223
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Laitoin just miehelle viestin että miten se on kestänyt mun sisustustikkaat ja se ihmetteli että mitkä ne edes on. Ei ollut koskaan edes huomannut mun kotona niitä.

No, se onkin suhteessa. Ehkä sinkut skannaa kämpät tarkemmin.

Sulla onkin mies. Nämä ulisijat täällä eivät ole miehiä nähneetkään. Ymmärrän, että epäsiisteys on turn off, mutta että jonkun runokirjan tai sisustusesineen olemassa olo aiheuttaa turn offin niin.. aika heikkoa.

• ylös 484
  • alas 84
Vierailija

Laittakaa lisää. Näitä on kiva lukea iänikuisten ulkonäkö keskustelujen tilalla.
T. Nainen

• ylös 544
  • alas 6
Vierailija

Nolo sisustus on helpompi muuttaa kuin järkyttävä siivottomuus. Tuskin kukaan viitsii sisustaa koko ajan, mutta siivousta riittää päivittäin...

• ylös 378
  • alas 8
Vierailija

Muistelen että joku mies olisi naistenlehtijutussa pitänyt karkottimena sitä, että deitin sänky oli aivan täynnä pehmoleluja...

• ylös 247
  • alas 20
Vierailija

Pehmolelu sängyssä plus 30v naisille on aika paha pysäyttäjä miettimään toisen henkisestä iästä.

Mutta omat turn off:
- mainostanut tavaroista että on saanut joltain exältä. Ilman että aletaan kyselemään edes!
- koko kämppä täynnä ruusukuvioita (ihan sama vaikka ois ollut jotain muita kuvioita). Verhot, astiat, päiväpeitot jne.
- valkoiset tasot (esim tv) jotka on pölyn peittämiä. Vähintään vuoteen ei ole pyyhitty pölyjä
- likaiset elukat jotka hyppii reisille. Vaatteet täynnä käpälien jälkiä.

• ylös 264
  • alas 112
Vierailija

HSEn adonis kirjoitti:
Liikaa tavaraa ja krääsää, kylpyhuoneessa sukset ja monot (?), kuivuvat pyykit ja pahimmassa tapauksessa lasten piirustuksia tauluina.

Saahan nyt ihmiset itse päättää mitä pitää tauluina. Lasten piirrustukset on hienoja. 

Ja miksi kylpyhuoneen krääsä haittaa ettehän te seksiä siellä harrasta

• ylös 217
  • alas 107
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pehmolelu sängyssä plus 30v naisille on aika paha pysäyttäjä miettimään toisen henkisestä iästä.

Mutta omat turn off:
- mainostanut tavaroista että on saanut joltain exältä. Ilman että aletaan kyselemään edes!
- koko kämppä täynnä ruusukuvioita (ihan sama vaikka ois ollut jotain muita kuvioita). Verhot, astiat, päiväpeitot jne.
- valkoiset tasot (esim tv) jotka on pölyn peittämiä. Vähintään vuoteen ei ole pyyhitty pölyjä
- likaiset elukat jotka hyppii reisille. Vaatteet täynnä käpälien jälkiä.

Miksi ei saisi pehmolelua olla aikuisella? Onko joku laki siihen olemassa ja se ei kerro henkisestä iästä vaan siitä mistä tykkää. Muista olen samaa mieltä koska omakin turn off on valkoisettasot joita ei olla pyyhitty

• ylös 373
  • alas 71
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kannata aliarvioida mihin kyherömies pystyy omassa päässään.

• ylös 140
  • alas 11
Mies23v

Itselleni iso Turn off on vaateläjä hänen huoneen edessä se on siinä aina kun olen käynyt siellä

• ylös 183
  • alas 12
Vierailija

Sillä oli koira, eikä sanonut siitä aikaisemmin sanallakaan. En todellakaan ala "kilpailemaan" huomiosta ja kaikista menoista koiran kanssa, ja kohteliaasti keksin tekosyyn ettei olla kuitenkaan sopivia toisillemme. Itsellä on ollut lapsena ja teininä kaksikin koiraa, etten mä mikään koiravihaaja kuitenkaan ole. Se vain sanelee liikaa ehtoja kaikkeen tekemiseen.

• ylös 210
  • alas 354
Vierailija

Muistaaka että miesten turnoff tarkoittaa vain sitä, ettei pitkään parisuhteeseen ja lapsia moisen kanssa hankinta. Sänkykaveriksi kelpaa silti.

• ylös 516
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistaaka että miesten turnoff tarkoittaa vain sitä, ettei pitkään parisuhteeseen ja lapsia moisen kanssa hankinta. Sänkykaveriksi kelpaa silti.

Vaikka kommenttisi on aika älytön. Voin sanoa että jos kyseessä ei ole ensimmäiset treffit, todellakaan kämpän "turn off" eivät estä siihen etteikö voisi duunata. (lukuunottamatta tota jonkun kommenttia sammuneesta miehestä).

Ja toisaalta myös baarista kämpille menee ei sitä kieltäytyisi hommista. Eriasia jäisikö kokoyöksi.

• ylös 75
  • alas 31

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.