Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (521)

Vierailija kirjoitti:
Naisen asunto oli muuten todella siisti, mutta lattialla oli purettu tietokone. Siis aivan levällään.
Tuli mieleen, että ei varmasti tajua siitä koneesta yhtään mitään.... 🙄

Harva konetta lähtee purkaa jos siitä ei mitään ymmärrä. Oisit kysyny mikä proggis sil on kesken, ois varmaa tullu mielenkiintoinen keskustelu. Kyllä mä ainakin oon ite oman pelikoneen kasannu vaikka nainen oonkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni koira joka alkoi nylkyttämään jalkaani heti eteisessä naisen kotiin tultuani. Myöhemmin sama koira nylkytti seksin aikana pohjettani ja jopa persettäni. Ei varsinainen turn off vaan aika hauska asia. En minä koiraa syytä.

Eikö käynyt mielessä, että jospa koira nylkyttelee myös omistajaansa?

Normaaleilla ihmisillä ei käy mielessä tällaiset.

Vierailija

Näihin koiraharrastajiin pitää suhtautua pienellä varauksella. Heille kun elämän tärkeysjärjestys on koira, koira ja sitten tulee - koira. En myöskään välttämättä halua nukkua yhdessä koiran kanssa, niin kuin monet näistä koiraharrastajista tekee, vaan sen naisen. 

Mutta toisille tämäkin sopii. Ja kun naisen pääkiinnostus on siinä koirassa, niin eipä tarvitse itsekään niin paljon panostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liukastuin ties kuinka kauan lattialla maanneeseen savusilakkaan.

Tämä oli vihdoin jo persoonallista, ja ihan uutta inputtia!

Kiitos kun kerroit. Ja ymmärrän. Kuka tahansa olisi otettu moisesta. :D

Vierailija

Voi luoja miten paskasia naisten asuntoja oon nähny. Vaatteita pitkin lattioita ja vessassa sama juttu ja käsiäkään ei pystyny pesemään kun lavuaari täynnä kaikkee meikkiromua. Käsien pesu ilmeisesti yliarvostetttua. Parvekkeelle kannettu kaikki roskat ja siitä kun kysyi niin ne odotti vaan sitä että lähtiessä veis ne mutta aina oli kiire eikä kerinny roskia viedä kun kysy. Loppujen lopuks ite vein roskat joita oli yli kymmenen pussia ja lehtiä järjetön kasa. Ulkoopäin ei uskois kun ulkonäkö on niin huoliteltu mutta siihen se jäiki.
Enempää en viittiny siivota vaan jätin sen koska mulla on jo yks lapsi jonka jälkiä saan siivota enkä tarvitse mitään aikuista naislasta sen lisäks.
Rahankäytöstä en viitsi edes puhua sen enempää muuta ku että siinä ei ollu mitään järkeä ja tuskin sillä luottotietoja enään on

Vierailija

Niin ja piti lisätä että tää ei ole ainoa paskanen asunto mutta pahin niistä. Toiseks tulee varmaan se kun nainen oli kaks vuotta asunu kyseisessä asunnossa eikä ole purkanu vieläkään kiireen takia tavaroita. Osa tavaroista pahvilaatikoista ja nukku patjalla kun sänkyki oli kasaamata. En kasannu sänkyä enkä tehny muutakaan. Mullaki oli kiire. Tai tuli

Vierailija

Pahimmat turn offit: naisellisesti sisustustettu koti, vessassa meikkejä ja puteleita ja tamponeja vessankaapissa. Eikö heteromiesten kuuluisi pitää naisista?

Vierailija

Sauna, kun on mätetty täyteen roinaa, niin tietää ettei ole kovin rentoja viikonloppuja tulossa.
Jääkaapissa pelkkä valo, niin ulkoruokinnassa ollaan.
Ilman meikkiä, jos ei voi mennä ulos ikinä, niin pulassa ollaan.
Perintätoimiston kirjeitä avaamatta pöydällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aiemmasta keskustelusta kiukustuneet peräkammarin pojat keksimällä keksivät tänne juttuja.

Ei nämä ihan tyhjästä tule.

Vierailija

PorvooPorvoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyllä pölyssä näkyvät selvät jäljet, kun on tuikkukuppeja tönitty edestakaisin laidasta toiseen.

Ja olohuoneessa kevätverhot syksyllä, ja nekin rypyssä, kuin selvästi maanisen haromisen jäljiltä. Epäironisesti pyörähdin 360 astetta, löin popot takaisin jalkaan ja otin sutarilähdöt eteisessä.

Epäironisesti..?!
360 astetta - eli et lähtenyt mihinkään, vaan pyörähdit koko kierroksen ymopäri?

.... Ähhhhhhh.... MIten meni omasta mielestä? :D :D :D

Omasta mielestäni, meni oikeinkin hyvin. Vältyin nimittäin saastuttamasta itseäni olemalla sen selvästikin suutaan aukovan ja käsiään heiluttelevan kalkkunan kanssa, ensin päällekkäin ja heti perään sisäkkäin. Sen tempun jälkeen elämänhalu ja mielekkyys olisi ollut huomattavan kyseenalaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Minä olen nainen, jolla on koira ja rakastan Ikeaa. Kannattaa oikeasti pitää varansa ja kiertää minut kaukaa. Jos tulette luokseni, olen nukkuessanne koonnut Hemnes lipaston ympärillenne. Mitä luulette kaikkien Ikean huonekalujeni sisällä olevan? Muumioidutte sinne ja syötän kenkänne koiralleni, niin kukaan ei saa koskaan tietää kohtalostanne.
Baarissa tunnistatte minut hennosta lihapullien tuoksusta ja kaulassa tyylikkäästi roikkuvista sisustustikkaista.

Miehen pahin painajainen: Herää edellisiltaisen säädön luota kissojen hyppiessä naamalla. Yrittää nousta, mutta ei raajat eivät liiku. Huomaa tulleensa rakennetuksi yön aikana sisään Hemnes-lipastoon. Yrittää huutaa, mutta hajukynttilöiden haju salpaa hengityksen. Nainen saapuu silmät kiiluen jostain takavasemmalta ja heiluttaa miehen silmien edessä vuoroin tyhjää pizzalaatikkoa, vuoroin kristalleja ja kuiskii korvaan: "Live, love laugh... live, love, laugh...." Ilma rätisee sähköisenä Hobby Hallin keinokuitutekstiileistä, eikä mies pääse pakoon. Koskaan.

RIP= rest in piironki

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapset ja kaikki niihin liittyvä on pahin turn off.

Kuka mies haluaisi toisen miehen siittämät kakarat riesakseen?

Mutta itsellä saa tietenkin olla vaikka tusina eri naisille hylättyä lasta! ;)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat