Sivut

Kommentit (926)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pieni yksiö täynnä tavaraa ja aivan sekaisin. Ei mahtunut sisälle ennenkuin mies siirteli tavaroita sivuun.
Olin tullut yölennolla ulkomaille ja piti tulla tämän kaverin luo yöksi muutamaksi päiväksi niinkuin oli sovittu. Sängyn kokosi minulle jostain levystä ja patjasta jonka laittoi kahden tuolin päälle. Itse nukkui jollain liian lyhyellä patjalla lattialla tavararöykkiöiden keskellä. Yhdellä seinällä oli puolen seinän kokoinen TV jonka jätti päälle kun nukuttiin. Jos yöllä laitoin pois päältä niin heti heräsi ja oli vihainen ja sanoi ettei voi nukkua jos ei ole päällä. Kun juotiin teetä niin oli vain yksi muki, piti juoda peräkkäin. Mitään ruokaa ei ollut, kaikki käytiin kaupasta vain sille hetkelle erikseen, missään tapauksessa ei mitään ylimääräistä ostettu koska silloin "ruoka ei olisi ollut tuoretta" . Samalla tyypillä oli myös talo vuoristossa maaseudulla metsässä, jonne minut vei ja luulin että siellä olisi tilavampaa. Siellä pieni talo oli niin täynnä tavaraa ettei sisään päästy ollenkaan. Tuotiin mukanamme riippumatot ja köllöteltiin siellä ja käytiin puskassa tarpeilla. Yöksi mentiin sitten 20 km päähän hotelliin kun omaan taloon ei mahduttu menemään sisälle ollenkaan. Kaikkea sitä onkin kokenut! Sen kokemuksen jälkeen jatkoin matkaa muualle ja olin hotelleissa.

Ketjun ylivoimainen voittaja!
Talo johon ei mahtunut menemään sisään! Missä maassa se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni yksiö täynnä tavaraa ja aivan sekaisin. Ei mahtunut sisälle ennenkuin mies siirteli tavaroita sivuun.
Olin tullut yölennolla ulkomaille ja piti tulla tämän kaverin luo yöksi muutamaksi päiväksi niinkuin oli sovittu. Sängyn kokosi minulle jostain levystä ja patjasta jonka laittoi kahden tuolin päälle. Itse nukkui jollain liian lyhyellä patjalla lattialla tavararöykkiöiden keskellä. Yhdellä seinällä oli puolen seinän kokoinen TV jonka jätti päälle kun nukuttiin. Jos yöllä laitoin pois päältä niin heti heräsi ja oli vihainen ja sanoi ettei voi nukkua jos ei ole päällä. Kun juotiin teetä niin oli vain yksi muki, piti juoda peräkkäin. Mitään ruokaa ei ollut, kaikki käytiin kaupasta vain sille hetkelle erikseen, missään tapauksessa ei mitään ylimääräistä ostettu koska silloin "ruoka ei olisi ollut tuoretta" . Samalla tyypillä oli myös talo vuoristossa maaseudulla metsässä, jonne minut vei ja luulin että siellä olisi tilavampaa. Siellä pieni talo oli niin täynnä tavaraa ettei sisään päästy ollenkaan. Tuotiin mukanamme riippumatot ja köllöteltiin siellä ja käytiin puskassa tarpeilla. Yöksi mentiin sitten 20 km päähän hotelliin kun omaan taloon ei mahduttu menemään sisälle ollenkaan. Kaikkea sitä onkin kokenut! Sen kokemuksen jälkeen jatkoin matkaa muualle ja olin hotelleissa.

Muumilaaksossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muhvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "miehet", jotka kuvittelevat kai ettei naiset syö eikä kakkaa. Nätimmin sanoen he, jotka eivät osaa toimia isäntinä, eli ole varanneet kumppanilleen oikeastaan mitään syötävää vaikka jopa jatkuvasti itse olisi täysihoidossa naisensa luona. Mistään kenenkään hyväksikäytöstä en puhu tässä.

samaa kastia roskiksen puute vessassa ja puhtaiden käsipyyhkeiden puuttuminen

Miehet eivät tarvitse roskista vessassa, joten miksi sinkkumiehellä olisi sellainen. Jos alkaisit viettää hänen asunnollaan enemmän aikaa niin sellaisen saa muutamalla eurolla ja ongelma olisi ratkaistu.

Nainenkaan ei tarvitse, tamponirodet ovat kamalia, siivoan paskaista pönttöä mielummin kuin sitä.

Mitä ovat tamponirodet?

Vierailija

Hihii, lattialla päivystänyt villasukka, jossa oli jokin valkoinen mato.

Sellaiset tosi voimalliset ja isot seksuaalisuutta tihkuvat maalaukset, seinä täynnä sellaisia

Seinä ihan täynnä hyvinkin eroottisia filmitähtien kuvia( naisia rooleissaan)

Omat piirrokset itsestä naisten ympäröimänä:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etelä-Ameriikassa. Enempää en voi sanoa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samat likaiset pyyhkeet viikosta toiseen. menin suihkuun tapailemani miehen luona ja kun pyysin puhdasta pyyhettä (hän ei itse tajunnut edes tarjota mitään pyyhettä) hän antoi vaan kylppärin naulakosta jonkun itse käyttämänsä pyyhkeen minulle! Yök! kuka ei tarjoa vieraalleen puhdasta pyyhettä?!

Uskomatonta, mutta kirjoitin sivulla 4 viestissä nro 65 ihan samanlaisesta pyyhekokemuksesta. Onkohan meillä ollut sama mies? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat likaiset pyyhkeet viikosta toiseen. menin suihkuun tapailemani miehen luona ja kun pyysin puhdasta pyyhettä (hän ei itse tajunnut edes tarjota mitään pyyhettä) hän antoi vaan kylppärin naulakosta jonkun itse käyttämänsä pyyhkeen minulle! Yök! kuka ei tarjoa vieraalleen puhdasta pyyhettä?!

Uskomatonta, mutta kirjoitin sivulla 4 viestissä nro 65 ihan samanlaisesta pyyhekokemuksesta. Onkohan meillä ollut sama mies? :D

Hahah katsoin että tämänhän minä jo luin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena, kun ensi kertaa menin uuden poikaystävän kämppään, hän näytti minulle valokuva-albumiaan, jossa oli paljon kuvia kahdesta hänen aikaisemmasta tyttöystävästään.. "Tuossa hän on sängyllä.." "Tuossa hän ruokkii puluja Lontoossa.."

"Miksi sinä kutsuit minut kotiisi, jos kerran olet vielä noin kiinni entisissä?" kysyin, kun olin vähän rauhoittunut ensi närkästyksestä.

Hän oli ihan ihmeissään, että mistä minä nyt sellaista sain päähäni, ei hän ketään kaipaa.

"Miksi näytät minulle kuvia entisistä heiloistasi? Eikö sun tullut mieleesi, että en halunnut niitä katsella?"

Ei, ei tullut.

Lopulta tunnusti, että kun mullakin oli entisiä (joiden kuvia en toki ollut esitellyt), niin hän halusi näyttää, että kyllä hänelläkin on ollut vientiä.

Voi jestas sentään.

Kyllä sen visiitin tunnelma meni pilalle.

Kokematon mies on naisten suurimpia kauhistuksia

Ei ole. Olen korkannut pari kokematonta ja oikein hyvät niistä tuli.

Vierailija

Minä menin ekaa kertaa nykyisen aviomieheni asunnolle ja mitä näin sängyssä? Sellaiset pikkupoika-ajan rallikuvioiset autolakanat! Räjähdin nauramaan ja kysyin, että tykkäätkö formuloista ja seuraatko aika-ajoja paljonkin... Miestä nauratti myös ja sanoi, että oli opiskeluasuntoon muuttaessaan saanut kotoa mukaansa kaikki omat lakanat ja käyttänyt tarkan markan miehenä niitä :D

Jos minä olisin turn offannut silloisen poikkikseni tuon takia, niin olisin menettänyt maailman ihanimman miehen.

Vierailija

Mies oli kissan omistaja ja kissankarvaa ja hiekkaa oli joka paikassa ja huonekalut ihan kynsitty rikki monesta kohtaa. Lisäksi tyypillä oli kaikki eksän ostamat sydänmukit käytössä ja kuvia eksän lemmikeistä pitkin asuntoa. Pyyhkeet ja mukit oli muumi-tuotteita ja niitä oli paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena, kun ensi kertaa menin uuden poikaystävän kämppään, hän näytti minulle valokuva-albumiaan, jossa oli paljon kuvia kahdesta hänen aikaisemmasta tyttöystävästään.. "Tuossa hän on sängyllä.." "Tuossa hän ruokkii puluja Lontoossa.."

"Miksi sinä kutsuit minut kotiisi, jos kerran olet vielä noin kiinni entisissä?" kysyin, kun olin vähän rauhoittunut ensi närkästyksestä.

Hän oli ihan ihmeissään, että mistä minä nyt sellaista sain päähäni, ei hän ketään kaipaa.

"Miksi näytät minulle kuvia entisistä heiloistasi? Eikö sun tullut mieleesi, että en halunnut niitä katsella?"

Ei, ei tullut.

Lopulta tunnusti, että kun mullakin oli entisiä (joiden kuvia en toki ollut esitellyt), niin hän halusi näyttää, että kyllä hänelläkin on ollut vientiä.

Voi jestas sentään.

Ei saakeli sitä koulutusta ja kasvatusta jaksa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehellä ja hänen 11-vuotiaalla pojallaan yhteinen parivuode.

Olin lastenvahtina kerran taloudessa, missä isä ja poika nukkuivat samassa sängyssä. Siihen piti lapsi nukuttaa, mutta toki oli nuorempi kuin 11.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies oli kissan omistaja ja kissankarvaa ja hiekkaa oli joka paikassa ja huonekalut ihan kynsitty rikki monesta kohtaa. Lisäksi tyypillä oli kaikki eksän ostamat sydänmukit käytössä ja kuvia eksän lemmikeistä pitkin asuntoa. Pyyhkeet ja mukit oli muumi-tuotteita ja niitä oli paljon.

Kissan pissa on yksi pahimpia hajuja ja kun miehet eivät ole yleensä yhtä siistejä kuin naiset, niin miehen kissataloudet haisevat todella kaamealle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei, ei tullut.

Voi jestas sentään.

Ei saakeli sitä koulutusta ja kasvatusta jaksa.

Äkkiäkös sitä innokkaan ja oppimishaluisen miehen kouluttaa mieleisekseen sänkyhommissa. Sen sijaan kodinhoidon suhteen kukaan ei ole innokas oppimaan, joten sellaiset kannattaa jättää väliin.

eri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä menin ekaa kertaa nykyisen aviomieheni asunnolle ja mitä näin sängyssä? Sellaiset pikkupoika-ajan rallikuvioiset autolakanat! Räjähdin nauramaan ja kysyin, että tykkäätkö formuloista ja seuraatko aika-ajoja paljonkin... Miestä nauratti myös ja sanoi, että oli opiskeluasuntoon muuttaessaan saanut kotoa mukaansa kaikki omat lakanat ja käyttänyt tarkan markan miehenä niitä :D

Jos minä olisin turn offannut silloisen poikkikseni tuon takia, niin olisin menettänyt maailman ihanimman miehen.

Niin, sinä olisit. Moni muu nainen ei. Ihan turha kenenkään on täällä selostaa miten löysi spektaakkelimaisen upean ja täydellisen miehen kun vain osasi jättää huomiotta jonkun muun naisen turn offin. Ei se mies ole upea muille.

Jokainen voi miettiä, miten moni kavereiden miehistä kelpaisi itselle. Niinpä.

Vierailija

Paljaat valkoiset seinät, lähes paljaat lattiat, kaksi juuttimattoa tms. Rumat mustat pimennysverhot.

9 vuotta suhteessa ja nämä rumat pimennysverhot tulivat juuri vastaan kaappia siivotessani :D Rumat matotkin olivat meillä jostain syystä ensimmäisessä yhteisessä kodissa varmaan kolme vuotta... Nykyään ollaan sisustuksessa löydetty kultainen keskitie, mies on siedättynyt väreille ja kuvioille, minä taas olen päässyt pois pinkkien verhojen ja turhan krääsän maailmasta.

Mutta noin yleisesti ottaen nuoruuden pahimpia kokemuksia olivat törkyiset vessat (ja vessaharjat!) sekä eksän kuvat kehyksissä kirjahyllyssä. Vähemmän kamalia olivat sitten nämä tyhjät kaljatölkit joka paikassa, kissapissan haju, masennuslääkeresepti magneetilla jääkaapin ovessa ja pillereiden popsiminen ruokapöydässä kommentilla "joo mul on tällai juttu". (masennus ei ole turn off automaattisesti, mutta se miten asian ottaa esiin)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat