Vierailija
Poiminta

Itse tajusin juuri että omani ei ole. Olen 30v ja jotenkin pysäyttävää tajuta että ei ole koskaan kuullut tätä omilta vanhemmiltaan...

• ylös 496
  • alas 16

Sivut

Kommentit (360)

Vierailija

Itsekin tätä joskus mietiskelin ja tajusin että ei ole. Tunteista muutenkaan pahemmin puhuta.

• ylös 396
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei noilla sanoilla, koska ovat niin vanhoja, ettei taivu ulos suusta r-sana. Monella muulla tavalla ja teoilla kyllä.

• ylös 283
  • alas 5
Vierailija

Äiti aina silloin tällöin sanoi, isä koskaan. Yleensä äiti kyllä sanoi, että äiti tykkää sinusta.
Itse yritän sanoa omille lapsille, että rakastan heitä aina kun mahdollista. Sekin piti itse opetella. Alkuun ei oikein tuntunut luontevalta, mutta tein päätöksen, että omat lapset kuulee sen mahdollisimman usein.

• ylös 351
  • alas 5
Vierailija

En epäile ettei rakastaisi mutta jotenkin surullista miten tämä tuntuu olevan suomalaisessa kulttuurissa niin syvällä että tunteista ei juuri puhuta.

• ylös 361
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Äiti aina silloin tällöin sanoi, isä koskaan. Yleensä äiti kyllä sanoi, että äiti tykkää sinusta.
Itse yritän sanoa omille lapsille, että rakastan heitä aina kun mahdollista. Sekin piti itse opetella. Alkuun ei oikein tuntunut luontevalta, mutta tein päätöksen, että omat lapset kuulee sen mahdollisimman usein.

Lapset ansaitsee kuulla<3

• ylös 149
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En epäile ettei rakastaisi mutta jotenkin surullista miten tämä tuntuu olevan suomalaisessa kulttuurissa niin syvällä että tunteista ei juuri puhuta.

No voih. Se ikuinen rakkauden hokeminen ja poskien ja suullekin pussailu mitä jossain etelän äbäläwäbäläkulttuureissa harrastetaan on tekopyhintä ikinä.

• ylös 73
  • alas 298
Vierailija

Sanoi päivittäin lapsuudessa, ja vieläkin usein. Hän on pian 80-vuotias nyt, ihana lämmin ihminen. Saattaa laittaa yhtäkkiä viestin ”olet rakas”.

• ylös 267
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No voih. Se ikuinen rakkauden hokeminen ja poskien ja suullekin pussailu mitä jossain etelän äbäläwäbäläkulttuureissa harrastetaan on tekopyhintä ikinä.

Lasten suulle pussailua en ymmärrä mutta kyllä jokaisen ihmisen tulisi saada kuulla omilta vanhemmiltaan että on rakastettu!

• ylös 286
  • alas 18
Vierailija

Eii, enkä mä edes pidä koko tuosta mystisestä rakkaus käsitteestä. "sä oot ihan hyvä muija" onn ihan hyvä.

• ylös 36
  • alas 145
Vierailija

Eivät ole sanoneet koskaan mutta teoillaan ovat sen osoittaneet paljon paremmin kuin pelkkää paskaa jauhavat rakkaudesta hokijat.

• ylös 75
  • alas 123
Vierailija

Isältä en koskaan, äidiltä kuolinvuoteellaan (oli 47v), kun vastasi puolitajuttomana omaan sanomiseeni takaisin.
Omat lapseni kuulleet sen koko elämänsä ajan päivittäin, esim.tänäiltana halatessamme kun menivät yöpuulle. Ovat nyt 17v ja pian 19v.

• ylös 185
  • alas 6
Vierailija

Äiti on joskus sanonut, ja mulle tuli siitä todella epämukava olo. Uskon kyllä et molemmat vanhemmat ovat syvästi välittäneet/rakastaneet. Minulle rakkaus liittyy enemmän romanttiseen rakkauteen, enkä kaipaa tunteista puhumista vanhempien kanssa. 

• ylös 135
  • alas 58
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät ole sanoneet koskaan mutta teoillaan ovat sen osoittaneet paljon paremmin kuin pelkkää paskaa jauhavat rakkaudesta hokijat.

Ohhoh, kylläpä sinä tihkut katkeruutta tai vastaavaa. Pelottavaa ja surullista.

• ylös 166
  • alas 48
Vierailija

Ei ole, enkä ole minäkään sanonut. Teoilla kyllä osoitetaan kiintymystä, enkä muuta tämmöisenä perus jäyhänä suomityttönä edes kaipaa. Olen myös kolmekymppinen.

• ylös 101
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos näet rakkaudesta puhumisen paskan jauhantana niin se vain osoittaa sen että sunkin olisi pitänyt saada kuulla että olet rakastettu. Et ehkä olisi niin vihainen ja katkera..

• ylös 229
  • alas 31
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä voisin vielä mainita että tein kerran jotain typerää(en mitään kamalan rikollista) ja olin ihan tuskissani mitä minulle käy niin isäni sitten oli mennytkin ja ottanut syyt kontolleen. Juttu oli tosin aika vähäpätöinen eikä isällenikään siitä mitään kummempia seurauksia tullut.

• ylös 86
  • alas 5

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.