Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (11914)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mörrimöykky❤️ tasaisempi ei välillä olisi pahaksi. Et sinä vaan tämä kaikki. Haluaisin tietää mitä sinä toivoisit minulta konkreettisesti juuri nyt? Mikä sinua helpottaisi? Mitä sinä haluaisit tietää?

Tänään oli sellainen mörrimöykky olo ja sä olet se mun turvallisin paikka tällä hetkellä jolle sen voin näyttää ❤️Konkreettisesti toivoisin sulta just nyt että olisit tässä mun vierellä , nojaisin sua vasten ja tuntisin sut lähellä vihdoin. Kun kaikki olis hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkain. Luultavasti näännyn ikävästä. Olen umpiväsynyt kaikesta. Jos sä olisit vierelläni, jaksaisin mitä tahansa. Jos nyt saisin toivoa mitä tahansa, toivoisin sinut tähän lähelleni, että saisin käpertyä kainaloosi. En voi kuvitella parempaa paikkaa kuin siinä olisi. Hyvää yötä.

Mä tiedän, että sä oot umpiväsynyt. Mäkin oon aika väsynyt, mutta vielä pärjään. Samaa toivoisin ja tarvisin. Tarvisin juuri sinulta. Mutta mikä on se polku, jota pitkin sinne löytäisin. Jos kysyisit, vastaisin myöntävästi heti.

Samat sanat. Jos kysyisit, vastaisin myöntävästi yhtään epäröimättä. Jos toivot samaa kuin minä, ota pian yhteyttä. Tiedät, mitä tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On miettinyt mitä muita keinoja vois olla ratkaista tää tilanne kuin se törmääminen, mutta en keksi. Joku chatti tai anonyymi mailailu, jonne kelpuuttais vain tietyillä tunnisteilla ja pikkuhiljaa kertois anonyymina lisää tunnisteita, niin kauan että molemmat ois täysin varmoja? Onko se joku nuorten suosima kik tuollainen anonyymin chatin tyylinen? En oo ikinä käyttänyt. Toisaalta se chattailu tuntuis sinusta varmaan jotenkin väärältä. Törmääminen ois luontevin, näkis toisen ilmeetkin. Mutta siihen taas tarvis tarkan ajan ja paikan. Jos minä sellaiset tänne vihjeinä laitan, niin sinä et todennäköisesti pääse silloin paikalle. Sun vihjeet taas ymmärrän aina kai jotenkin väärin tai sitten ne ei edes oo vihjeitä. En keksi mitään...

Sulla ei ole puhtaat jauhot pusseissa jos haluat salata jotain....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mörrimöykky❤️ tasaisempi ei välillä olisi pahaksi. Et sinä vaan tämä kaikki. Haluaisin tietää mitä sinä toivoisit minulta konkreettisesti juuri nyt? Mikä sinua helpottaisi? Mitä sinä haluaisit tietää?

Perhesuhteesi.

Kaikkiin kysymyksiin?

Vierailija

Mä en tiedä enää pystynkö olemaan kauaa siellä töissä, tää on jotenkin liikaa mulle. Olen jo muutenkin työhön tympääntynyt ja nyt vielä sinäkin aiheutat tätä päänvaivaa. Usein tuntunut vaan helpoimmalta lähteä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tänään oli sellainen mörrimöykky olo ja sä olet se mun turvallisin paikka tällä hetkellä jolle sen voin näyttää ❤️Konkreettisesti toivoisin sulta just nyt että olisit tässä mun vierellä , nojaisin sua vasten ja tuntisin sut lähellä vihdoin. Kun kaikki olis hyvin.

Kauneimpia sanoja. Sitä todella haluaisin. Missään en olisi mieluummin. Miten uskaltaisi sen oikeassa elämässä tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta kaappasin oman vastaukseni. Mulle nautintoa tuottavat asiat:

Rakkaus, läheisyys ja kommunikointi hyvässä suhteessa.
Seksi ja erotiikka.
Työ ja kyky tehdä sitä terveyden ehdoilla.

Siellä oli niinkin ihmeellisiä kuin alkoholi monella kolmen parhaan joukossa...

No niin tylsimys, hankipa nyt elämä ja mene muualle jaarittelemaan itsestäsi

Vierailija

Hyvää yötä Rakkain! Unessa näin Siut ja juttelin vanhempieis kanssa. Nukuin 13 t. Ja heräsin syvällä iltapäivän puolella. Aioin käyä pitäjässäis vaan ajanlasku ja logistiikka ei suosina tätä. Aatelna Siua koko sapatin ja ikävä vaivaa. Hyvää yötä tunnisteellisesti Vihersilmättärellein 30km ja pitäjärajain taakse mieheltä junttilasta.

Huomiseen ihana!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä enää pystynkö olemaan kauaa siellä töissä, tää on jotenkin liikaa mulle. Olen jo muutenkin työhön tympääntynyt ja nyt vielä sinäkin aiheutat tätä päänvaivaa. Usein tuntunut vaan helpoimmalta lähteä.

Olen miettinyt paljon omaa osuuttani siihen. Ja sitäkin onko kovin itsekeskeistä edes miettiä sellaista. Sinäkö näet tämän niin toivottomana😔

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On miettinyt mitä muita keinoja vois olla ratkaista tää tilanne kuin se törmääminen, mutta en keksi. Joku chatti tai anonyymi mailailu, jonne kelpuuttais vain tietyillä tunnisteilla ja pikkuhiljaa kertois anonyymina lisää tunnisteita, niin kauan että molemmat ois täysin varmoja? Onko se joku nuorten suosima kik tuollainen anonyymin chatin tyylinen? En oo ikinä käyttänyt. Toisaalta se chattailu tuntuis sinusta varmaan jotenkin väärältä. Törmääminen ois luontevin, näkis toisen ilmeetkin. Mutta siihen taas tarvis tarkan ajan ja paikan. Jos minä sellaiset tänne vihjeinä laitan, niin sinä et todennäköisesti pääse silloin paikalle. Sun vihjeet taas ymmärrän aina kai jotenkin väärin tai sitten ne ei edes oo vihjeitä. En keksi mitään...

Jep. Epäilyttävää ettei halua viestitellä kuin anonyyminä.

Mitä te nyt taas horisette. Vallan mainio keino, jos ja kun kumpikaan ei halua laittaa itseään likoon. Ehkä on jo liikaa laitettu tai sitten mitä muuta hyvänsä. Mistäs sitä voi tietää. (sivusta)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On, mutta oon ujo. En halua nolata itseäni.

Vierailija

Vaikka olenkin ollut vaitonainen, se ei merkitse sitä, että olisit vähemmän ajatuksissani tai unohduksissa. Tärkeimpäni olet yhä, edelleen ja aina. Nukuhan hyvin. Olet niin... niin... no niin. Sydämellisesti tärkeä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat