Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (42725)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ujo mies!

https://youtu.be/dgmjeMo_pDY

Tulisit rakas joskus mua katsomaan, vaikka varmaan luikkisinkin karkuun. Näkisin edes vilauksen sinusta.

Minne tulisin?
Minut löytää täältä,
Ei mäen päältä
Vaan alta
Luota Porvoon puutalojen
Vierestä aukion
Tänne tulo vie vain tuokion
Täällä ootan
Avoin on ovi
Ja tyhjä tupa
Saa tulla kun on sulla jo lupa.
Saavu siis
Ujo mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä sivun numero on se vuosi.. muistatko vielä?

No en tätä vuotta kun se on vasta yhden numeron päästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tätä ole sinulle kertonut, mutta olet unelmieni nainen.

Hän on ansainnut sen kuulla. Ollapa jonkun unelma.
Joskus sitä toivoo, ettei olisi kenenkään unelma, eikä sitä olisi koskaan kuullutkaan. Sivusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kultamussukka nyt pety, mutta pessimismi ei ole mikään lopullinen tai lukkoon lyöty mielentila.
Terveiset.
No terve! Toivottavasti kultamussukka et nyt kauheasti pety, mutta itseasiassa liika optimismi jota harrastat on yhtä haitaksi siinä missä liika pessimismi.
Optimismi ja pessimismi ovat haitallisia ajatusvirheitä, tutkimus toteaa – Realistit tekevät parempia päätöksiä ja voivat hyvin. Ole siis sinäkin realisti niin kuin minä. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/optimismi-ja-pessimismi-ovat-haitalli...

Olen aina ollut sen suhteen positiivinen että ihmiset ovat pettymys ja kusipäitä, enkä ole pettynyt.

-sivusta-

Sitä sinä vedät puoleesi tuolla asenteellasi.

Psykologi sanoi, minulle, että minulla on liian valoisa näkemys elämästä ja olen liian positiivinen elämän suhteen, että niin mitä olit sanomassa? 

Sillä ei ole mitään väliä mitä psykologi sinulle sanoi, jos asenteesi on noin misantrooppinen.
Toistan sanomani: vedät sitä itse puoleesi.
Eikä vika ole niissä ihmisissä (ainakaan pelkästään), vaan omassa vihassasi.

Sinä nyt heijastat jotain omia juttujasi. Tuttua. Ihmisillä on tapana suodattaa omaa vihaansa minun kauttani eli liittää minuun omia negatiivisia ominaisuuksiaan ja sitten hyökätä päälleni. Ne ei kuitenkaan ole minussa.  Tunnustan ihmisen sellaisena kuin se on. Ei se ole vihaa vaan realismia ja positiivista sellaista. 

Se on sinun näkemyksesi sitten se. Turha tästä keskustella kun on niin eri maailmankuva eikä yhteistä näköpiirissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko kaivattusi enemmän optimisti vai pessimisti?

Ainakin kellonaikojen suhteen on aika optimisti, ehkä sitten muunkin.

Kerrankin täältä voisi omia jotakin. Sama vastaus myös siihen edelliseen gallupiin taakasta yms.

Sivusta tietty silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En muista että kukaan koskaan olisi sanonut unelmiensa naiseksi. Taitaa ne kehut mennä kauniille naisille.

Ei minuakaan ole sanottu unelmien naiseksi, vaikka olen kaunis.
En toisaalta kaipaakaan tuollaista titteliä eikä mitkään ”olet unelmien nainen”-tyylin jutut tunnu oikein missään, en pidä siistinä juttuna olla jonkun unelmien nainen.
Miehethän on sellaisia hurmaantujia, että ei niitä juttuja kannata kovin vakavasti ottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista että kukaan koskaan olisi sanonut unelmiensa naiseksi. Taitaa ne kehut mennä kauniille naisille.

En toisaalta kaipaakaan tuollaista titteliä eikä mitkään ”olet unelmien nainen”-tyylin jutut tunnu oikein missään, en pidä siistinä juttuna olla jonkun unelmien nainen.
Miehethän on sellaisia hurmaantujia, että ei niitä juttuja kannata kovin vakavasti ottaa.

Minä en ole edes kaunis ja silti on sanottu unelmien naiseksi. Sanojat vaan ovat olleet aina vääriä, että ihan sama sen kanssa sitten.

Minusta tuo ei muutenkaan edes liity sanottavaan vaan sanojaan. Ei jotkut vaan sano tuollaisia asioita vaikka olisi miten kaikkien universaali ultimaattinen unelmanainen edessä ja saatavilla. Jotkut muut sitten taas sanoo kaikille.

Sivusta

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kultamussukka nyt pety, mutta pessimismi ei ole mikään lopullinen tai lukkoon lyöty mielentila.
Terveiset.
No terve! Toivottavasti kultamussukka et nyt kauheasti pety, mutta itseasiassa liika optimismi jota harrastat on yhtä haitaksi siinä missä liika pessimismi.
Optimismi ja pessimismi ovat haitallisia ajatusvirheitä, tutkimus toteaa – Realistit tekevät parempia päätöksiä ja voivat hyvin. Ole siis sinäkin realisti niin kuin minä. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/optimismi-ja-pessimismi-ovat-haitalli...

Olen aina ollut sen suhteen positiivinen että ihmiset ovat pettymys ja kusipäitä, enkä ole pettynyt.

-sivusta-

Sitä sinä vedät puoleesi tuolla asenteellasi.

Psykologi sanoi, minulle, että minulla on liian valoisa näkemys elämästä ja olen liian positiivinen elämän suhteen, että niin mitä olit sanomassa? 

Sillä ei ole mitään väliä mitä psykologi sinulle sanoi, jos asenteesi on noin misantrooppinen.
Toistan sanomani: vedät sitä itse puoleesi.
Eikä vika ole niissä ihmisissä (ainakaan pelkästään), vaan omassa vihassasi.

Sinä nyt heijastat jotain omia juttujasi. Tuttua. Ihmisillä on tapana suodattaa omaa vihaansa minun kauttani eli liittää minuun omia negatiivisia ominaisuuksiaan ja sitten hyökätä päälleni. Ne ei kuitenkaan ole minussa.  Tunnustan ihmisen sellaisena kuin se on. Ei se ole vihaa vaan realismia ja positiivista sellaista. 

Se on sinun näkemyksesi sitten se. Turha tästä keskustella kun on niin eri maailmankuva eikä yhteistä näköpiirissä.

Kiitos, että kunnioitat näkemyseroani.Turhaan tässä on asiasta vääntää sen enempää. Arvostan. Ihmiset yleensä pitävät vääränä kaikkea mikä ei ole heidän oma näkemyksensä, vaikka voitaisiin vain myöntää, että maailmamme on tässä eri. Mahdumme silti kumpikin tänne :)

Vierailija

Olen ollut täältä poissa jonkin aikaa ja aion olla jatkossakin. Tänään halusin tulla kirjoittamaan jotakin, huomenna pysyn taas poissa. En keksi mitään millä osaisin nyt aloittaa juttua oikeasti. Kertoisitpa jotain enemmän, että olisi mihin tarttua ja osaisin kysyä lisää.
Mutta kaiken tämän jälkeen luotan, että meidän välillä on se jokin ja se myös pysyy, oli tilanne mikä vain. Jotenkin olemme yhteydessä toisiimme aina, en epäile sitä enää. En koskaan unohtanut sua.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja tämä sivu on vuosi, milloin me tavattiin :)

Tämä sivu on todellakin se vuosi, jolloin tapasimme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä en ole edes kaunis ja silti on sanottu unelmien naiseksi. Sanojat vaan ovat olleet aina vääriä, että ihan sama sen kanssa sitten.

Minusta tuo ei muutenkaan edes liity sanottavaan vaan sanojaan. Ei jotkut vaan sano tuollaisia asioita vaikka olisi miten kaikkien universaali ultimaattinen unelmanainen edessä ja saatavilla. Jotkut muut sitten taas sanoo kaikille.

Sivusta

Niin en tiedä. Mä oon varmaan kuullut niin paljon suitsutusta elämäni aikana, ettei oikein mitkään tollaset sanat tee vaikutusta.
Kerran yhdet sanat oli tärkeät (ei ollut mikään kehu vaan lupaus), mutta ei ne pitäneetkään enkä ole sitten jaksanut kauheasti minkään sanojen perään korvaani lotkauttaa.

Mun mieleen on jäänyt kaikki semmoset, kun mies on pyytänyt vaikka melomaan tai muuta vastaavaa.
Mutta eipä mua oo kauheesti mihinkään pyydettykään, eli joku tommonen melomaan pyytäminen on ollut ihan todella spesiaalia ja ikimuistoista :D

Sivut