Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (41716)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kultamussukka nyt pety, mutta pessimismi ei ole mikään lopullinen tai lukkoon lyöty mielentila.
Terveiset.
No terve! Toivottavasti kultamussukka et nyt kauheasti pety, mutta itseasiassa liika optimismi jota harrastat on yhtä haitaksi siinä missä liika pessimismi.
Optimismi ja pessimismi ovat haitallisia ajatusvirheitä, tutkimus toteaa – Realistit tekevät parempia päätöksiä ja voivat hyvin. Ole siis sinäkin realisti niin kuin minä. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/optimismi-ja-pessimismi-ovat-haitalli...

Olen aina ollut sen suhteen positiivinen että ihmiset ovat pettymys ja kusipäitä, enkä ole pettynyt.

-sivusta-

Sitä sinä vedät puoleesi tuolla asenteellasi.

Psykologi sanoi, minulle, että minulla on liian valoisa näkemys elämästä ja olen liian positiivinen elämän suhteen, että niin mitä olit sanomassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tätä ole sinulle kertonut, mutta olet unelmieni nainen.

Tämähän kuulostaa hyvältä.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kultamussukka nyt pety, mutta pessimismi ei ole mikään lopullinen tai lukkoon lyöty mielentila.
Terveiset.
No terve! Toivottavasti kultamussukka et nyt kauheasti pety, mutta itseasiassa liika optimismi jota harrastat on yhtä haitaksi siinä missä liika pessimismi.
Optimismi ja pessimismi ovat haitallisia ajatusvirheitä, tutkimus toteaa – Realistit tekevät parempia päätöksiä ja voivat hyvin. Ole siis sinäkin realisti niin kuin minä. https://www.kauppalehti.fi/uutiset/optimismi-ja-pessimismi-ovat-haitalli...

Olen aina ollut sen suhteen positiivinen että ihmiset ovat pettymys ja kusipäitä, enkä ole pettynyt.

-sivusta-

Psykologi sanoi, minulle, että minulla on liian valoisa näkemys elämästä ja olen liian positiivinen elämän suhteen, että niin mitä olit sanomassa? 

Sillä ei ole mitään väliä mitä psykologi sinulle sanoi, jos asenteesi on noin misantrooppinen.
Toistan sanomani: vedät sitä itse puoleesi.
Eikä vika ole niissä ihmisissä (ainakaan pelkästään), vaan omassa vihassasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko kaivattusi enemmän optimisti vai pessimisti?

Optimistinen realisti. Kuten minäkin.

Vierailija

Eipä sillä että sinua vähääkään kiinnostaisi, mutta et sinä, tai kukaan muukaan taatusti päälle päin uskoisi, että juuri tällä haavaa mulla ei todellakaan pyyhi mitenkään lujaa.
Osaan mielestäni aika hyvin kätkeä todelliset tunteeni, kuten tänäänkin kun kuljit aika läheltä ohitseni (jotakuinkin siinä kohtaa, missä tämä kaikki hulluus sai aikoinaan alkunsa).
Jouduin kyllä vähän tekemään töitä ja nieleskelemään, mutta luullakseni onnistuin. Luulen ettei kukaan huomannut.

Hieman tuntuisi nyt olevan ylitarjontaa kaikkien ei niin mukavien asioiden suhteen. Kaipaan sinua ja aah, kunnon yöunia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hän on ansainnut sen kuulla. Ollapa jonkun unelma.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä että sinua vähääkään kiinnostaisi, mutta et sinä, tai kukaan muukaan taatusti päälle päin uskoisi, että juuri tällä haavaa mulla ei todellakaan pyyhi mitenkään lujaa.
Osaan mielestäni aika hyvin kätkeä todelliset tunteeni, kuten tänäänkin kun kuljit aika läheltä ohitseni (jotakuinkin siinä kohtaa, missä tämä kaikki hulluus sai aikoinaan alkunsa).
Jouduin kyllä vähän tekemään töitä ja nieleskelemään, mutta luullakseni onnistuin. Luulen ettei kukaan huomannut.

Hieman tuntuisi nyt olevan ylitarjontaa kaikkien ei niin mukavien asioiden suhteen. Kaipaan sinua ja aah, kunnon yöunia.

Voisitko kuvailla hieman sitä paikkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja unelmaksi varmaan jääkin, jos et kerro.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kuvitellut minusta mitään likaista silloin kun tänne aktiivisesti kirjoittelin ja sinua kaipasin. En minä sinusta sellaisia ajatellut, vaikka muuten varastit vähän liian ison osan aivokapasiteetistani. Jos ajattelisit, en ihmettele, jos ahdistuneena olet ottanut askeleita pois päin minusta. w2w.

Likaista 😳 miksi se olisi mitään likaista ollut? -sivusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä sivun numero on se vuosi.. muistatko vielä?

Kun kaikki meni v*tuiksi ja jäin lopullisesti nalkkiin sinuun. Jo vain. Ei olis koskaan pitänyt avautua sulle, vaan pitää kaikki sisällään ja unohtaa. Ehkä sivusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi olet viisaampi kuin minä ja osasit puhaltaa pelin poikki ennen kuin se varsinaisesti alkoikaan. Kiitos sinulle siitä! <3 Sinä tulet pärjäämään elämässäsi hyvin tuolla päättäväisyydellä.

Toivottavasti en enää laita edes satunnaisia viestejä tänne.

~Nainen~

En varmasti ole viisaampi enkä myöskään ole poikkaissut mitään. Olen vain varovainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset.

-sivusta-

Sillä ei ole mitään väliä mitä psykologi sinulle sanoi, jos asenteesi on noin misantrooppinen.
Toistan sanomani: vedät sitä itse puoleesi.
Eikä vika ole niissä ihmisissä (ainakaan pelkästään), vaan omassa vihassasi.

Sinä nyt heijastat jotain omia juttujasi. Tuttua. Ihmisillä on tapana suodattaa omaa vihaansa minun kauttani eli liittää minuun omia negatiivisia ominaisuuksiaan ja sitten hyökätä päälleni. Ne ei kuitenkaan ole minussa.  Tunnustan ihmisen sellaisena kuin se on. Ei se ole vihaa vaan realismia ja positiivista sellaista. 

Sivut