Sivut

Kommentit (25348)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H :(

Kerro?

Ikävä.

Mullakin.
Kerro joku kiva juttu hänestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikävä ja hajalla.
Terveisin: "andy".

Räjäyttää talossa ja puutarhassa.
Mun pää räjähtää kohta.

Vierailija

Oon varma että jos me oltais ystävystytty aikoja sitten, niin tekisin nyt myös jotain mielekkäämpää hommaa kuin teen tai en ois ainakaan näin hukassa. Tai olisin tehnyt tämänkin homman jo ajat sitten, mutta erilaisena. Olisit varmaan auttanut mua valitsemaan paremmin eikä siihen ois tarvinut nähdä edes vaivaa. Se ois ollut joku sekunnin oivallus muun keskustelun lomassa tyyliin "entä jos tekisit näin..." Sellaista sukulaissielun johdatusta oikeaan suuntaan elämän polulla. Nyt en oo edes sillä polulla, rämmin täällä suossa eikä yhtään polkua näy edes missään.

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Olen mies onnellinen puolestasi, että olet siirtynyt eteenpäin. Työpaikkasi on täynnä kiinnostavia naisia ja urallasi on tulossa hienoja asioita.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Hyvää yötä tunnisteellisesti rakastavasti elämäin ihanalle vaalealle kaunottarelle, vihersilmälle 30km ja rajain taakse mieheltä sajejunttilasta. Pimeä päivä männä kämpällä ja lähikaupassa. Ajattelen Siua, tulisit elämääni. Hyvää yötä Rakas!

Etunimeimme alkaat samalla etuääntiöllä.

Naiselle

Tänä iltana haluan välittää sinulle telepaattisesti lämpimän, hellän, hyväksyvän ja tiukan halauksen. Jos olisit nyt sylissäni, niin ihmettelisin varmasti, miten hyvältä tuntuisi, kun olisit siinä. Silloin olisii suudelmien aika. Sanoja ei tarvittaisi. Paljon kuumia suudelmia sinulle rakkain. Rakastan sinua. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia.

• ylös 12
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on yllättävän paljon viestejä, jotka voisivat osua kohteeseensa. Hämmentävimpiävä ovat viestit, jotka vaikuttavat olevan tunnisteellisia, mutta joita kukaan toinen ei voisi mitenkään tietää. Yksityiskohdat, jotka ovat vain kahden ihmisen tiedossa, joista en usko kummankaan niitä kirjoittelevan (ja siis tiedän varmasti, ettei ainakaan toinen niitä kirjoittele).

Joskus mietin sitä, että kuunnellaanko tavallisten ihmisten keskusteluja puhelinten kautta ja sitten joku tekoälybotti kirjoittelee jotain aloituksia nettiin, koska miksi ei. Missään ei ole mitään järkeä enää.

Ihmiset ei ole yksilöitä. Samanlaisen löydät tilalle siitä vierestä jos edellinen häviää.

Pätee ehkä kereihin.

Tarkoitatko kerakkeita?

Vierailija

Nainen. Miksi et ole halunnut nähdä/ viettää aikaa kanssasi syyskuun puolivälin jälkeen?
Kyselee murtunut mies?

Vierailija

Voi sinä rakas ihminen.
Päivä päivältä enemmän.
Nukuhan hyvin kun nukut, pehmeitä unia, höyhenen keveitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nainen. Miksi et ole halunnut nähdä/ viettää aikaa kanssasi syyskuun puolivälin jälkeen?
Kyselee murtunut mies?

Kannattaisiko kysyä jossain muualla

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä olet täällä, mä olen täällä. Whatsapista tavoittaa pitkälle yöhön :)

Katsoin äsken. Et ole ollut paikalla pariin tuntiin. En tahdo häiritä, jos vaikka oot jo nukkumassa tms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on, kun kokee, ettei ole enää ihastunut, mutta ei silti pysty olemaan ajattelematta sitä ihmistä?

Pakkomielle

En usko, kun ei mitenkään määritä mun elämää. Siis aika kevyttä on, vaikka mielestä ei olekaan poistunut. Jotenkin kai raahaan häntä mukana taustakuvana, selkaisena ranta- tai nummimaisemana, sitten kun, jos ja joskus.

Ei välttämättä edes liity häneen, vaikka ajatus on häneen ankkuroitunutkin. Joku ajatus onnesta ja läheisyydestä, vaikka paskemminkin voisi olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä olet täällä, mä olen täällä. Whatsapista tavoittaa pitkälle yöhön :)

Olen, olemme. Nyt ei jaksa. Huomenna❣️

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat