Sivut

Kommentit (25341)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä se on, kun kokee, ettei ole enää ihastunut, mutta ei silti pysty olemaan ajattelematta sitä ihmistä?

Pakkomielle

• ylös 10
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tiettyjä ihan konkreettisia asioita, joihin et koskaan kommentoi mitään.

Niinkuin mitä esimerkiksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu ettet ole tänään täällä. Vahva tunne.

Olen kyllä, mutta en ole kirjoittanut sulle vähään aikaan. Lukenut vain. Et sinäkään oo kyllä kirjoittanut.

En niin , koska olin velvoitteissa,

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan tähän väliin musiikkia kaipaajille.

m>n.

Osuihan se 😢❤️

Hali sulle, elä sure!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. en tiedä mikä tässä kiehtoo, en ole ihastunut tai vihastunut, jokin tuntemus jätti kuitenkin jäljen silloin kun vielä oltiin jossain tekemisissä. Kaikki on hyvin ja toisaalta taas ei mikään. Ehkä pyörin edelleen jossain eksistentiaalisessa kriisissä, mutta yritä ymmärtää. En halua keneltäkään mitään ja samalla kaikille kaikkea hyvää. Kuulostiko riittävän epämääräiseltä.

Olet vain nainen, hormooniensa vallassa

vierailija

mies52v

Mene. Nukkumaan.

?

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllä pohdittiin, miten jotkut viestit saavat sydämen hakkaamaan ja tuntuu, että joku viesti oli juuri itselle kohdistettu. Sekin voi olla mahdollista, että täällä on keskustellut juuri sen kanssa, kenen kanssa on olettanut keskustelevansa. Ei ole pitkää aikaa siitä, kun täällä kirjoittelin jonkun kanssa. Painavista syistä en voi tulla tunnistetuksi, joten lopetin keskustelun ja jätin tarkoituksella jutun avoimeksi. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun minulle kävi näin.. feidaan, kun tajuan, että ei *piip*, tää on varmuudella hän.

Tuollainen fiilis on varmaan joskus tullut aika monellekin. Itse myöskin feidaan tuollaisessa tilanteessa, mutta ainoa painava syy on kai totaalijäätyminen. On näköjään mahdollista virtuaalisestikin.

Itse en jäädy täällä, enkä IRL. Mutta jättäydyn pois, kun käy kuumottavan tunnistettavaksi. T. Ap

Et halua kaivattusi tunnistavan? En tajua... Kuitenkin oletat hänen kirjoittavan sinulle? Vai jollekin toiselle?
Sivusta mietin, kai

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. en tiedä mikä tässä kiehtoo, en ole ihastunut tai vihastunut, jokin tuntemus jätti kuitenkin jäljen silloin kun vielä oltiin jossain tekemisissä. Kaikki on hyvin ja toisaalta taas ei mikään. Ehkä pyörin edelleen jossain eksistentiaalisessa kriisissä, mutta yritä ymmärtää. En halua keneltäkään mitään ja samalla kaikille kaikkea hyvää. Kuulostiko riittävän epämääräiseltä.

Kuulosti

Ja huomaa, ettei ollut multa koska ei kuullostanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan tähän väliin musiikkia kaipaajille.

m>n.

Osuihan se 😢❤️

Hali sulle, elä sure!

En. Liikutuin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet vain nainen, hormooniensa vallassa

vierailija

mies52v

Mene. Nukkumaan.

Ei pysty vaikka haluais😗

mies52v

Yritä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on yllättävän paljon viestejä, jotka voisivat osua kohteeseensa. Hämmentävimpiävä ovat viestit, jotka vaikuttavat olevan tunnisteellisia, mutta joita kukaan toinen ei voisi mitenkään tietää. Yksityiskohdat, jotka ovat vain kahden ihmisen tiedossa, joista en usko kummankaan niitä kirjoittelevan (ja siis tiedän varmasti, ettei ainakaan toinen niitä kirjoittele).

Joskus mietin sitä, että kuunnellaanko tavallisten ihmisten keskusteluja puhelinten kautta ja sitten joku tekoälybotti kirjoittelee jotain aloituksia nettiin, koska miksi ei. Missään ei ole mitään järkeä enää.

Ihmiset ei ole yksilöitä. Samanlaisen löydät tilalle siitä vierestä jos edellinen häviää.

Pätee ehkä kereihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu ettet ole tänään täällä. Vahva tunne.

Olen kyllä, mutta en ole kirjoittanut sulle vähään aikaan. Lukenut vain. Et sinäkään oo kyllä kirjoittanut.

Ette ole kumpikaan täällä, ja jos olette, niin ette tunne toisianne.

Noup, kyllä M E tiedetään toisemme, vaikka ei silleen läheisesti tunneta

Vierailija

? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllä pohdittiin, miten jotkut viestit saavat sydämen hakkaamaan ja tuntuu, että joku viesti oli juuri itselle kohdistettu. Sekin voi olla mahdollista, että täällä on keskustellut juuri sen kanssa, kenen kanssa on olettanut keskustelevansa. Ei ole pitkää aikaa siitä, kun täällä kirjoittelin jonkun kanssa. Painavista syistä en voi tulla tunnistetuksi, joten lopetin keskustelun ja jätin tarkoituksella jutun avoimeksi. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun minulle kävi näin.. feidaan, kun tajuan, että ei *piip*, tää on varmuudella hän.

Tuollainen fiilis on varmaan joskus tullut aika monellekin. Itse myöskin feidaan tuollaisessa tilanteessa, mutta ainoa painava syy on kai totaalijäätyminen. On näköjään mahdollista virtuaalisestikin.

Itse en jäädy täällä, enkä IRL. Mutta jättäydyn pois, kun käy kuumottavan tunnistettavaksi. T. Ap

Et halua kaivattusi tunnistavan? En tajua... Kuitenkin oletat hänen kirjoittavan sinulle? Vai jollekin toiselle?
Sivusta mietin, kai

Niin, olen ottanut tämän ketjun salaisten ajatusteni purkupaikaksi. Välillä tunnisteinkin olen kai kirjoittanut. Mutta se alkaa kuumottaa, jos joku tarttuu viesteihini ja tuntuu ihan oikeasti arvelevan minun olevan kirjoittaja. Ajatukset, joista olen kirjoittanut, tai siis ajatusteni kohde, ei nyt vain ole sellainen IRL mahdollisuus ja en siksi halua varmuudella tulla tunnistetuksi. Oikeastaan se olisi katastrofi itselleni, että hän oikeasti tietäisi minun haikailevan peräänsä. Sekavalta kuulostaa tämä sepustukseni, mutta kuvannee niitä sekavia ajatuksia, joita hän on minussa herättänyt.

• ylös 10
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat