Sivut

Kommentit (26450)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ihanin. Siellä sinä varmaan vietät mukavaa lauantai-iltaa (varattuna?) autuaan tietämättömänä, kuinka paljon sinua ja näkemistäsi kaipaan.
Minä vain täällä olen ja itken edelleen entistäkin yksinäisempänä ja lohduttomana.
Oletkohan edes minulle ajatustakaan suonut näinä viikkojen hiljaisuuden aikana?
Mulla on paha olla. m>n. 😢

Hmm montako viikkoa hiljaisuutta?

Liian monta. En haluaisi olla lähes aina se, joka laittaa viestiä eka.
Tiedän, että sulla on kyllä kiireitä ainakin ollut tässä aiemmin. Mulla on vain niin ikävä, edes niitä meidän wa-chattejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt kaivatusta unta, mutta viime yönä tapahtui muutamaan otteeseen sellainen juttu jota ei viitsi tänne kirjoittaa, koska se olisi liian roisia..
Hän kyllä jotenkin häilyi siinä alitajunnan rajamailla. Todentuntuisena, tietenkin.

Lisään vielä, että tuon jälkeen päivä on ollut vaikea.
Yhtä fantasioiden kourissa kärvistelyä.

Meillä on samat harrastukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne sekunnit on hirveitä, kun sä tajuat et sut on tunnistettu.

Oisko kuitenkin sitä tunnettua palstaharhaa?

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan kyllä, etten kiinnosta sinua kuin ohimenevänä viihdepalana silloin tällöin- jos enää sitäkään. Harmi, ettei asian tiedostaminen vie omaa tilannetta eteenpäin, vaan tarvon surun ja masennuksen keskellä viikosta toiseen. Ei tämä ole sinun syytäsi, oma on virheeni kun mulla ei ole ollut voimaa lopettaa vaikka satutan itseäni.

Rinnassa painaa lyijy, siinä kohtaa missä pitäisi olla sydän.

Kenelle tämä? M?N?

Miehelle, naiselta. Ei hän näitä lue, ja vaikka lukisikin, tuskin häntä kiinnostaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttileijaa sentään. Eikö teillä ole siis unelmia tulevaisuuden varalle? Mulla on suunnitelma viettää rakkaani kanssa loppuelämä yhdessä paljon kokien, näkien ja nauttien. Tähän on yhdessä luotu puitteet sekä raamit ja suunnitelmat on joustavia sekä mukautuvia.

Sulla ilmeisesti on kuitenkin se rakas siinä vierellä pysyvästi? Tänne on pesiytyneet ne onnettomat jotka ei kaivattuaan saa.

Hali teille/meille kaikille tänne pesiytyneille. Sivusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat Jaakko mun pään.

Millainen Jaakko?

No sellainen ihana. :(
Mitä kertoisin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt kaivatusta unta, mutta viime yönä tapahtui muutamaan otteeseen sellainen juttu jota ei viitsi tänne kirjoittaa, koska se olisi liian roisia..
Hän kyllä jotenkin häilyi siinä alitajunnan rajamailla. Todentuntuisena, tietenkin.

Kerro ny ihmeessä enemmän! sivusta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koskeeko mies kriisi sitä, että ihastuit minuun?

Miulla ei oo kriisiä, ja vaikka oiskin, niin siä et ole ongelma,kriisi, riisi etkä es salaatti, siä oot miun onnein,auvoin, siunauksein.

Vierailija

Mua aina jaksaa naurattaa tuo seikka, että kotini on siirtynyt keskustaan:) Kun en ole yhtään keskusta- ihminen, vaikka olenuseassa kaupungissa asunutkin. Mieluummin muuttaisin jonnekkin periferiaan. Ehkä joskus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu ettet ole tänään täällä. Vahva tunne.

Olen kyllä, mutta en ole kirjoittanut sulle vähään aikaan. Lukenut vain. Et sinäkään oo kyllä kirjoittanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne sekunnit on hirveitä, kun sä tajuat et sut on tunnistettu.

Mut en mä ole tajunnut, että mua olis tunnistettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ihanin. Siellä sinä varmaan vietät mukavaa lauantai-iltaa (varattuna?) autuaan tietämättömänä, kuinka paljon sinua ja näkemistäsi kaipaan.
Minä vain täällä olen ja itken edelleen entistäkin yksinäisempänä ja lohduttomana.
Oletkohan edes minulle ajatustakaan suonut näinä viikkojen hiljaisuuden aikana?
Mulla on paha olla. m>n. 😢

Hmm montako viikkoa hiljaisuutta?

Liian monta. En haluaisi olla lähes aina se, joka laittaa viestiä eka.
Tiedän, että sulla on kyllä kiireitä ainakin ollut tässä aiemmin. Mulla on vain niin ikävä, edes niitä meidän wa-chattejä.
Edellisestä chatistä onkin kulunut jo liian kauan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuntuu ettet ole tänään täällä. Vahva tunne.

Olen kyllä, mutta en ole kirjoittanut sulle vähään aikaan. Lukenut vain. Et sinäkään oo kyllä kirjoittanut.

Ette ole kumpikaan täällä, ja jos olette, niin ette tunne toisianne.

Vierailija

Hmm.. en tiedä mikä tässä kiehtoo, en ole ihastunut tai vihastunut, jokin tuntemus jätti kuitenkin jäljen silloin kun vielä oltiin jossain tekemisissä. Kaikki on hyvin ja toisaalta taas ei mikään. Ehkä pyörin edelleen jossain eksistentiaalisessa kriisissä, mutta yritä ymmärtää. En halua keneltäkään mitään ja samalla kaikille kaikkea hyvää. Kuulostiko riittävän epämääräiseltä.

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmm.. en tiedä mikä tässä kiehtoo, en ole ihastunut tai vihastunut, jokin tuntemus jätti kuitenkin jäljen silloin kun vielä oltiin jossain tekemisissä. Kaikki on hyvin ja toisaalta taas ei mikään. Ehkä pyörin edelleen jossain eksistentiaalisessa kriisissä, mutta yritä ymmärtää. En halua keneltäkään mitään ja samalla kaikille kaikkea hyvää. Kuulostiko riittävän epämääräiseltä.

Kuulosti

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat