Sivut

Kommentit (26459)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut liian kauan ylivireystilassa. Voimat alkavat loppua.

Mä tiedän, rakas. Mitä voin tehdä?

Halaa niin lujaa, että tuntuu kuin menisin kahtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin vaan halata sua ja pitää kädestä kiinni! Onko liikaa vaadittu? IKÄVÄ

Ei ole liikaa vaadittu - jos olet ihana J-mies

Ihanuudesta en tiedä enkä ole edes ap, mutta voisin halata sinua jos olet S nainen?

J

Haluaisin olla, mutta kun en ole!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Samat ajatukset minullakin. En vain päästä irti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut liian kauan ylivireystilassa. Voimat alkavat loppua.

Mä tiedän, rakas. Mitä voin tehdä?

Halaa niin lujaa, että tuntuu kuin menisin kahtia.

Ihan varmasti, kun vaan tietäisin, että niin voi tehdä. Olet joskus sanonut, ettei halaaminen ole sinulle niin miellyttävää ja se on mielessäni aina kun ajattelen halata. Joskus halaan silti. Se, ettet koskaan vastaa halaukseen sitä vähän ruokkii, vaikkei toisaalta koskaan muuten ole sellainen olo, ettå se olisi ollut epämiellyttävää sinulle.

Vierailija

Nainen ihanin. Siellä sinä varmaan vietät mukavaa lauantai-iltaa (varattuna?) autuaan tietämättömänä, kuinka paljon sinua ja näkemistäsi kaipaan.
Minä vain täällä olen ja itken edelleen entistäkin yksinäisempänä ja lohduttomana.
Oletkohan edes minulle ajatustakaan suonut näinä viikkojen hiljaisuuden aikana?
Mulla on paha olla. m>n. 😢

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

M-N

Pykiikö sun cd nyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nainen ihanin. Siellä sinä varmaan vietät mukavaa lauantai-iltaa (varattuna?) autuaan tietämättömänä, kuinka paljon sinua ja näkemistäsi kaipaan.
Minä vain täällä olen ja itken edelleen entistäkin yksinäisempänä ja lohduttomana.

Hmm montako viikkoa hiljaisuutta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laitahan viestiä, simple as that. Saat samalla tietää parisuhdestatuksen. Aika moni nainen osaa arvostaa miestä, joka kertoo, mitä tahtoo.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu - jos olet ihana J-mies

Ihanuudesta en tiedä enkä ole edes ap, mutta voisin halata sinua jos olet S nainen?

J

Haluaisin olla, mutta kun en ole!!!

Kuka olet? Täällä yx j mies kaipaa M naista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Emmätiiä oliko tää ihanin lauantai- ilta. Oon rättiväsynyt ja haaveilen vain nukkumisesta.
Olisihan se aivan mahtavaa käpertyä lämpöiseen jonkun miehen kainaloon, mutkun, mutkun... töihin meno huomennakin.
Halaus sulle kuitenkin ja pusspuss!

Tuskin gt- nainen, mutta C.P

Vierailija

Näin susta viime yönä unta.. me istuttiin taas siinä kivellä jossa aina istuttiin viime keväänä. Unessa mä itkin ja sä lohdutit ihan niinku sillonki.. silitit mun tukkaa vaikka IRL et kyl niin tehny. Luulin etten enää sua aattelis mut nyt oli todentuntuinen uni04

KA

Se oli kaunis uni silloin. Ajatus, että olisit hän, jota olin vuosia etsinyt ja odottanut, ja kaiken aikaa olitkin ollut niin lähellä, vaarassa jo tavata aiemmin, jos olisin valinnut yhtenä hetkenä toisin. Mies, jonka hahmo ja nimi olivat ottaneet valtansa tarinoissani, sinusta tietämättä, ymmärtämättä ja osaamatta yhdistää palasia ennen kuin olit elämässäni ja mietin kuin olisit kuulunut siihen aina, lähtemättömänä osana, katseena, johon kadota kuin pyörteeseen, kotiin. Samanlaisia, erilaisia, toisiaan sivuten, sinä saavuttamaton, ja silti niin läheinen. Miten elämä kuljettaa sinua nyt, A?

Vierailija

Mä en nähnyt kaivatusta unta, mutta viime yönä tapahtui muutamaan otteeseen sellainen juttu jota ei viitsi tänne kirjoittaa, koska se olisi liian roisia..
Hän kyllä jotenkin häilyi siinä alitajunnan rajamailla. Todentuntuisena, tietenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten en tiennyt, että voisin jotain ihmistä näin rakastaa, kuten sinua rakastan. Se rakkaus vain on, eikä sitä mikään muuksi muuta. Saammeko me rakas joskus sen tajunnan räjäyttävän suudelman, jota olen niin pitkään odottanut? Rakastan sinua. Hellän hyväileviä suudelmia kaikkialle sinussa. Olen sinun, vaikka et minun olisikaan. Sitä se on kun rakastaa. Hyvää yötä rakkain. Nuku hyvin. Tule taas uniini, kuten lähes joka yö tulet.

Miksi tämä viesti saa niin paljon alapeukkuja?

Elä välitä, ovat kateita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt kaivatusta unta, mutta viime yönä tapahtui muutamaan otteeseen sellainen juttu jota ei viitsi tänne kirjoittaa, koska se olisi liian roisia..
Hän kyllä jotenkin häilyi siinä alitajunnan rajamailla. Todentuntuisena, tietenkin.

Lisään vielä, että tuon jälkeen päivä on ollut vaikea.
Yhtä fantasioiden kourissa kärvistelyä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat