Sivut

Kommentit (25346)

Vierailija

Tiedostan kyllä, etten kiinnosta sinua kuin ohimenevänä viihdepalana silloin tällöin- jos enää sitäkään. Harmi, ettei asian tiedostaminen vie omaa tilannetta eteenpäin, vaan tarvon surun ja masennuksen keskellä viikosta toiseen. Ei tämä ole sinun syytäsi, oma on virheeni kun mulla ei ole ollut voimaa lopettaa vaikka satutan itseäni.

Rinnassa painaa lyijy, siinä kohtaa missä pitäisi olla sydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihana J-mies, joka et koskaan kaipaa täällä minun nimikirjaimella alkavaa, etkä myöskään sano mulle mitään henkilökohtaista ja kivaa koskaan IRL. Rakastan sinua.

Kirjain on?

A

Olette ilmeisesti samassa työmpaikassa. Ja kumpikin varattuja.

Näinhän se on, valitettavasti.

A

Ja mies on tietysti vanhempi ja sinä nuorempi.

Ei ihan niinkään.

Samanikäisiä (suurinpiirtein)?

Suunnilleen juu

Vierailija

Valitettavasti et tainnut sittenkään päästä katselemaan itseäsi minun näkökulmastani. Sinä olet unissani melkein aina. Olen miettinytkin sitä sidettä, mikä alitajunnallani sinuun on. Unissanikin olemme aina tavallaan yksikkö, ja se keskinäinen tunne ja välittäminen on läsnä, vaikka valitettavan harvoin saan niissäkään nauttia varsinaisista rakkaussuhteeseen liittyvistä asioista, vaikka unessakin sitä kovasti kaipaan. Se kertoo jotain siitä, miten koen oikeassakin elämässä. Sinä kuljet koko ajan mukanani sellaisena kyseenalaistamattomana osana elämääni. Siihen ei edes liity se, tunnetko samoin minua kohtaan, se perustunne on sen yläpuolella. Sellaisella itsekkäällä, omien tarpeiden tasolla on sitten se ristiriita, joka aiheutuu mielen maiseman ja keskinäisen todellisen olemisemme välillä. Se kaipuu. Ratkaisematon sinuun kohdistuva rakkaudennälkä, jota ei kuka tahansa voi tyydyttää. Jos ei olisi yhtään mitään toivoa, olisi kai vain se puhdas kaiken läpäisevä välittäminen, joka ei vaadi. Ainakin sitten kun ylittäisin pettymyksen ja surun. Se pieni toivo kuitenkin vaatii. Ajattelee, että se välittäminen voisi saada muodon myös olemisessa, täyttää ja täyttyä vastavuoroisuudella. Olla niin paljon enemmän. Odottaa, toivoo, pettyy.

Kannan mielessäni usein sinuun liittyviä asioita ja tunnelmia, joiden todellista laitaa en edes tiedä. Omieni lisäksi tavallaan myös sinun. Alan olla aika täyteen pakattu. Ratkaisematonta ja sanomatonta, hyvääkin, mutta vailla suuntaa edetä. Jotain on ihan kohta purettava.

Hyvää yötä, tärkeä, rakas<3 Ikävä. Nuku hyvin. Nuku. Olet ajatuksissani. Ihana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viesti maailmankaikkeudelta: tarkista, että numero on oikea.

Viesti maailmankaikkeudelle: Voisitko nakata sitä yhtä pienellä meteoriitinpalasella? Silleen hellästi. Sitten kun palaisi tajuihinsa, muistaisi että mua rakastaa ja kiirehtisi ottamaan omansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Ja kyllä, se väreilee.

Pistä äänettömälle niin lakkaa.

Ei tainnut olla sulle? (sivusta)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluisin vaan halata sua ja pitää kädestä kiinni! Onko liikaa vaadittu? IKÄVÄ

Ei ole liikaa vaadittu - jos olet ihana J-mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös ihan älytön ikävä omaa kaivattuani!! Voisin laittaa samat terveiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedostan kyllä, etten kiinnosta sinua kuin ohimenevänä viihdepalana silloin tällöin- jos enää sitäkään. Harmi, ettei asian tiedostaminen vie omaa tilannetta eteenpäin, vaan tarvon surun ja masennuksen keskellä viikosta toiseen. Ei tämä ole sinun syytäsi, oma on virheeni kun mulla ei ole ollut voimaa lopettaa vaikka satutan itseäni.

Rinnassa painaa lyijy, siinä kohtaa missä pitäisi olla sydän.

Kenelle tämä? M?N?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu - jos olet ihana J-mies

Ihanuudesta en tiedä enkä ole edes ap, mutta voisin halata sinua jos olet S nainen?

J

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ollut liian kauan ylivireystilassa. Voimat alkavat loppua.

Mä tiedän, rakas. Mitä voin tehdä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuo on tismalleen ne sanat, jotka olen pariin otteeseen suhteeni alussa rakkaalleni sanonut ( silloin oli ilmassa jotain epävarmuutta tai pikemminkin jotain pieniä kynnyksiä) .
Niin samanlaista on rakkauden ja läheisyyden, hellyyden tarpeet.
Kun edes saisin pitää häntä kädestä, katsoa silmiin. Koskettaa. Suukottaa, suudella. Puhuttakaan paljosta muusta. Arjen ja kaiken,juhlankin, jakamisesta.

N - M

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat