Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat läskinpiä kuin ennen???

Vierailija
21.10.2013 |

Mä olen joskus kirjottanut tän tänne muussa yhteydessä, mutta nyt asiaa on tutkittu tieteellisesti. Niin kun tässä muka olisi ollut paljoa tutkimista, jos sattui elämään 90-luvulla eikä ole täysi idiootti. No, mutta asiaan! Eli syy on pakkauskoossa. Ne kun ovat jutun mukaan tuplaantuneet sitten vuoden -93. Tuohon aikaan kaupasta sai etsiä isoja pakkauksia. Siellä ei ollut muuta kuin pieniä ja kalliita sellaisia. Muistan, koska ajattelin, että sillai säästäisi, mutta niitä ei löytynyt. Nyt niitä on kaikkialla ja ihmiset on valtavan paljon läskimpiä kuin parikymmentä vuotta sitten.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2469033/Food-portions-double-size-decades-charity-warns-supermarkets-control.html

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta samaan aikaan esim. irtojäätelöiden koko taas on puolittunut ja hinta tuplaantunut :D Pakkauskokojen muuttuminen johtunee ihan amerikkalaistumisesta...enpä ole omia annos- tai vaatekokojani kuitenkaan muuttanut suuremmiksi, joten hyvä vain että saa ostettua enemmän kerralla :)

Vierailija
2/2 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 00:28"]

Joo, mutta samaan aikaan esim. irtojäätelöiden koko taas on puolittunut ja hinta tuplaantunut :D Pakkauskokojen muuttuminen johtunee ihan amerikkalaistumisesta...enpä ole omia annos- tai vaatekokojani kuitenkaan muuttanut suuremmiksi, joten hyvä vain että saa ostettua enemmän kerralla :)

[/quote]

Tästä mä en ole ihan varma, mutta tuntuu ainakin siltä, että vaatekoot on kanssa muuttuneet. Eli esim vanha M on nykynen S! Luulenko mä vaan vai onko muut huomanneet saman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi