VITUTUSKETJU!! kerro vitutuksesi :( ärrr
mua vituttaa kaverit, jotka eivät pidä mitään yhteyttä, vaikka olen kesän heidän lähellään eivätkä reagoi yhteydenpitoyrityksiin :`(
ihme touhua kun talvella viestitellään ja meilataan että kesällä sitten nähdään jne. grrr :(
lisäksi vituttaa yksi tyyppi joka ilmoitti hyvän kaverin polttareista ihan vähän ennen ja yritäpä siinä sitten mulkata työvuoroja yms :((((
Kommentit (13)
Pitäisi laihduttaa ja liikkua kunnolla. Aika hyvä putki onkin meneillään. Kuitenkin on aina muka niin vaikeaa olla ottamatta sitä ylimäärästä jugurttia jääkaapista ja tarttua niihin käsipainoihin tai lähteä ulos. Ihan siis itse vitutan itseäni. Grrr.
Ja vituttaa vähän sekin, että yhtäkkiä on ruvennut tekemään kamalasti mieli tupakkaa. Lopetin yli kaksi vuotta sitten ihan kylmiltään, eikä ollut mitään himoja, ja nyt ne yhtäkkiä on iskeneet. Ja mies ei yhtään auta asiaa, kun polttaa " salaa" töissä ja tulee kotiin ihanalta tupakalta tuoksuen (vielä viikko sitten olisin sanonut, että kamalalta tupakalta löyhkäten).
ja sekin vituttaa kun ei koskaan päästä miehen kanssa kahdestaan mihinkään, ja sitten se kun äiti suosii veljen perhettä, no eipä muuta :)
Meillä on tuore vauva, eikä he ymmärrä, että haluttais olla omissa oloissamme. Eikä ymmärrä, että haluan imettää ilman ylimääräisiä ihmisiä pyörimässä ympärillä (vielä vähän opettelua). Ja sitten kun tulevat paikalle, niin eivät osaa olla luontevia, ällöt, maireet kestohymyt päällä ja neuvoja tulee. Lisäksi anoppi koko ajan tarkkailee, että onhan vauvalla kaikki hyvin, ja pelkää, että tulee jotain ongelmia.
Helpotti.
mutta tänään olen vuodattanut kyyneleitä sodan takia. Se asia juilii tuolla takaraivolla joka ainut hetki. Harmittaa, sapettaa, vihastuttaa...
SofterSin:
mutta tänään olen vuodattanut kyyneleitä sodan takia. Se asia juilii tuolla takaraivolla joka ainut hetki. Harmittaa, sapettaa, vihastuttaa...
Työttömyys tulossa eikä työpaikkoja lähimainkaan.
Vituttaa oma mies. Aina pahalla päällä ja purkaa sen lapsiin.
kun kohta loma loppu ja edessä paluu töihin.
no ei ehkä toi vinouskaan niin vituta, mutta on vähän suu kipee
-ihmeen pieni vitutus tällä hetkellä :D
yks ikävä ihminen joka satutti mua
vituttaa tuleva tentti
vituttaa kun parisuhteessa menee niin huonosti
vituttaa olla kipeänä
vituttaa oma laiskuus
vituttaa pettävät " kaverit"
toi armas puoliso. Olen kipeänä kuumeessa, mutta hän ei mitenkään voi tulla töistä edes ½ tuntia aiemmin. T: Kohtuuton kotiäiti
välitä pätkääkään.
Aiemmin olimme läheisiä, nyt välillemme tullut jokin. En tiedä edes milloin on ristiäiset tai ketä lapselle tulee kummiksi. En ole saanut pitää lasta edes yhtään kertaa sylissä, vaikka olemme nähneet monta kertaa vauvan syntymän jälkeen. He eivät vastaa tekstiviesteihin.
Ja vielä se että vanhempani syytävät rahaa koko ajan veljelleni. Itse yritän kituutella. Vanhempani unohtavat esim. syntymäpäiväni ja lupaavat antaa rahaa sitten kun nähdään. No, ei kuulu pennin killinkiä. Ei siinä mitään muuten, mutta jos veljelleni ei olla juoksuttamassa rahatukkoa jo heti syntymäpäivän aamusta, niin vanhempani ovat aivan hädissään, että mitähän se ajattelee, kun ei olla vielä lahjaakaan viety. Ja onkohan tämä nyt meidän pojalle varmasti parasta. Tytär pärjää ilmankin.