Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko mä tyhmä vai mikä?

Vierailija
09.10.2013 |

En ymmärrä miksi homot haluaisivat naimisiin

En ymmärrä miksi öljynporauslautalle kiipeäminen on laitonta

En ymmärrä miten maailma ois syntynyt alkuräjähdyksestä

En ymmärrä miksi pitää olla aseita etc.

muilla näihin tuntuu olevan vastaukset, mutta en vaan ymmärrä niitä.

Sain netin äo-testissä 120, miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä. 

Vierailija
2/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika alhainen tulos nettitestin tulokseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyhmä mikä tyhmä, mitä mä nyt teen? Miten tulen viisaaksi? Pystynkö kehittämään älykkyyttäni? Palvelenko muita koko loppuikäni?

Vierailija
4/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten tämän nyt kauniisti sanoisi...

Vierailija
5/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka lukisit noista aiheista.

Vierailija
6/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selittäkää mulle miksi esim. homojen tulee avioitua? Tai adoptoida lapsia? Miksi lapset ei pysty adoptoimaan vanhempia? Ja miksi rasistisesti sanotaan että Obama on eka musta pressa Amerikassa? Jos ei oo rasistinen, niin se ei oo korostamisen arvoinen asia.

Vierailija
7/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri  ;)  En minäkään ymmärrä. Mut mun ÄO onkin vain 110, et johtuu varmaan siitä ;)

Vierailija
8/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 21:49"]

Täällä kohtalotoveri  ;)  En minäkään ymmärrä. Mut mun ÄO onkin vain 110, et johtuu varmaan siitä ;)

[/quote]

JES! Moi!

Vierailija
9/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä aika tyhmä olet, josset ymmärrä tuota öljynporauslautta-asiaa. Herranenn aika. Sehän on jonkun omaisuutta, johon ei niin vaan saa tunkeutua. Saako teille kotiin tulla väkisin? Sen lisäksi öljynporauslautassa on ISOT rahat kiinni ja lopputuloksena voi tulla vaikka tulipalo ja iso ympäristökatastrofi. Sinne ei vaan mennä. Mistä ihmeestä se omistaja voi tietää, onko kyseessä vaikka vaan vihreät jutustelijat vai terroristit?

Alkuräjähdys on aika vaikea asia. Kyllä mä teorian tiedän, mutta vaikea ymmärtää, miksi se on tapahtunut ja mistä ihmeestä se massa ensin syntyi jne. Ööh. Jätän pohtimisen Hawkingille ja kaltaisilleen. Keskityn apinoimaan heidän teorioitaan.:)

Aseita on, koska sellaisia on keksitty. Luuletko, ettei aina ole ja tule olemaan taistelua vallasta, rahasta, etuoikeuksista jne.? Se on katsos sitä samaa kuin elukat tappelee reviiristä. Ihmiset on vaan niin fiksuja, että ovat kehitelleen välineitä tuohon taisteluun.

Vierailija
10/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ihmetyttää miks homot haluaa naimisiin ja miks esim Teuvo Loman on homo, mut kuitenkin hän haluaa poikaystävän joka näyttää täysin naiselta (niin tosin monet muutkin homot). Alkuräjähdystäkään en raukkaparka ymmärrä, koska se on minusta ihan liian järjetön juttu, eli minun järkeni sanoo, että Jumala loi maailman.

Aseet menevät myös IHAN yli hilseen, eli ne vois mielestäni täysin kieltää (vaan eipä taida onnistua). Tosin minun mielestäni monta muutakin asiaa vois "poistaa" esim viinan, tupakan, Suomen nykyisen hallituksen tai ainakin Kokoomuksen ja SDP:n, sairaat ihmiset työttömyys kortistosta (koska kuuluisivat eläkkeelle) jne jne  Maailmassa on niin paljon mitä mä en ymmärrä...josku kovassa migreenissä en kunnolla ees itseäni  ;)

Vierailija
11/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:08"]

Varsinkin ihmetyttää miks homot haluaa naimisiin ja miks esim Teuvo Loman on homo, mut kuitenkin hän haluaa poikaystävän joka näyttää täysin naiselta (niin tosin monet muutkin homot). Alkuräjähdystäkään en raukkaparka ymmärrä, koska se on minusta ihan liian järjetön juttu, eli minun järkeni sanoo, että Jumala loi maailman.

Aseet menevät myös IHAN yli hilseen, eli ne vois mielestäni täysin kieltää (vaan eipä taida onnistua). Tosin minun mielestäni monta muutakin asiaa vois "poistaa" esim viinan, tupakan, Suomen nykyisen hallituksen tai ainakin Kokoomuksen ja SDP:n, sairaat ihmiset työttömyys kortistosta (koska kuuluisivat eläkkeelle) jne jne  Maailmassa on niin paljon mitä mä en ymmärrä...josku kovassa migreenissä en kunnolla ees itseäni  ;)  Mä oon siis sama kuin nro8

[/quote]

Vierailija
12/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa on aseet kielletty, että onhan se ihan mahdollista.

Vierailija
13/14 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:08"]

Aseet menevät myös IHAN yli hilseen, eli ne vois mielestäni täysin kieltää (vaan eipä taida onnistua). Tosin minun mielestäni monta muutakin asiaa vois "poistaa" esim viinan, tupakan, Suomen nykyisen hallituksen tai ainakin Kokoomuksen ja SDP:n, sairaat ihmiset työttömyys kortistosta (koska kuuluisivat eläkkeelle) jne jne  Maailmassa on niin paljon mitä mä en ymmärrä...josku kovassa migreenissä en kunnolla ees itseäni  ;)  Mä oon siis sama kuin nro8

[/quote]

[/quote]

Samoin!

Vierailija
14/14 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 22:23"]

Japanissa on aseet kielletty, että onhan se ihan mahdollista.

[/quote]
Kieltäähän voi mitä tykkää. 
Se on oma asiansa, kuka niitä kieltoja vahtii ja kuka noudattaa. Aina löytyy se pässinpää jota ei kiellot kiinnosta. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä