Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei vaan ymmärrä...

Vierailija
03.10.2013 |

Meillä oli neuvola-aika tänään 09:30 ja heräsin vauvamme kanssa 07:00. Mies jäi nukkumaan. Ensiksi vaipan vaihto ja päivävaatteiden vaihto. Sitten puuron keittoon ja sen syöttäminen. Siinä välissä annoin vielä kissalle ruokaa. Sitten oma aamiainen ja vauvan vahtaamista, joka ryömii ympäri asuntoa. Sitten kissa pihalle juoksunaruun. Sitten taas vaipan vaihtoa, pepun pesua ja pukeminen. Mies nousee sängystä n. 08:30. Olin keittänyt miehelleni kahvin valmiiksi. Mies könyää alakertaan aamukahville ja lukee samalla lehteä. Minä pääsen vihdoin pukemaan itse päälle ja kello oli 08:45. Kun olin pukenut, aioin vielä laittaa hiukset kiinni ja vähän meikata. Tässä vaiheessa mies ilmoittaa, että auto liikkuu viiden minuutin päästä, että ehditään käydä tankkaamassa auto matkalla. 09:00 olin itse valmis, mutta vauva pukematta ulkovaatteisiin ja kissakin pihalla. Mies haki kissan ja minä yritin pikapikaa pukea vauvan. Mies vei vauvan autoon. Minä jäin viimeisenä sisälle pukemaan kenkiä ja takkia. Kun pääsin autoon, mies oli raivona, että aina me ollaan myöhässä. Ei kuulemma kehtaa tulla koko neuvolaan, kun ei ikinä olla ajoissa. Siinä vaiheessa mulla meni kuppi nurin! Sanoin tehneeni miljoona asiaa aamulla, kun mies vielä nukkui ja että auttaakin olisi voinut. Tähän mies tokaisi, että "sinuna jättäisin omat maikkaamiset vähemmälle." Mä en edes meikkaa paljon! Vähän puuteria, ripsaria ja huulipunaa. Haluan kuitenkin näyttää ihmiseltä, enkä vasta sängystä nousseelta!

Kai mies pitää mua jonain robottina, jonka pitäis hoitaa kaikki asiat. Miten edes kehtaa syyttää mua!!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin aiemmin, haluan näyttää edes vähän ihmiseltä. En ole mielestäni niin luonnonkaunis, että kehtaisin mennä esim. pankkiin keskustelemaan lainoista "suttuisennäköisenä".

t.ap

Vierailija
42/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lainaa neuvolasta saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei kaikki tosikot, se kun sanoin, että olen yrittänyt kouluttaa miestäni, oli lähinnä vitsi. :)

t.ap

Vierailija
44/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Arvatkaas mitä. 

Mieshän se homman sotki, kun halusi tankata ennen neuvolaa. Hänen olisi pitänyt tiedottaa siitä etukäteen. Ei ole totta, että tämä(kin) taas kääntyi ap:n syyksi. 

En todellakaan ymmärrä miehiä, jotka kehtaa aamuisin tehdä tollasta. En. Itse olisin ukon potkinut ylös jo paljon aiemmin.

Vierailija
45/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen, itsekeskeinen mies. Et ole ainoa. Kiva kun jaksat pitää itsestäsi huolta, voisi mieskin arvostaa sinua naisena enemmän. Tsemppiä jatkoon :)

Vierailija
46/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä hullut noita-akat taas hyökkää suoraan miehen kimppuun lukematta ensin koko ketjua.

Johan se kerrottiin, että miehellä on iltapainotteinen työ ja ihan aiheellista jos saa nukkua hieman pidempään.

Vierailija
47/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tiesit että aamulla sun täytyy herätä aikaisemmin(?) kuin yleensä niin miksi valvoit niin myöhään? 

Vierailija
48/48 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vähän sama. aina ite viimesenä autossa. Mies menee ulos odottamaan ja itse annan lapsille vaatteet ja muut tarvittavat ja puen itselleni viimeiseksi. Joskus istuvat kaikki jo autossa kun sipaisen ripsaria ja laitan kenkiä jalkaan :) ei oo vielä tullut sanomista,. KAit se mies älyää, mitä kaikkea aamuisin teen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän