Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoilen tässä ajankulukseni työhuoneen hyllyä ja käteeni osui..

Vierailija
03.10.2013 |

Äidin kuolintodistus.

Ei oikein tunnu hyvältä lukea moista varsinkaan nyt kun olen täällä yksin hiljaisessa talossa, työttömänä ja hyödyttömänä. Pää muutenkin alkanut levitä ja pehmetä, kuolintod tekstit on jotenkin niin "kylmiä". Tottakai ne on kylmiä, virallisia dokumentteja, lääkärin kirjoittamia, ei niissä pidäkään olla tunnetta tms.

Mutta itse en voi paperia tunteetta ohittaa vaikka lukenutkin sen miljoonan kertaan.

Äiti olisi nyt 55v jos eläisi mutta kuoli 47v iässä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuolintodistus sievään muistojen laatikkon ja päälle rusetti. Sytyä kynttilä äitisi muistolle ja jatka siivoamista. Kyllä se siitä.

Vierailija
2/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä muistutus siitä, että meistä jokaisesta tehdään tuollainen paperi aikanaan. Ja se on ihan luonnollinen päätös elämälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen,  sure rauhassa.

Vierailija
4/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Ehkä sille joka kys muistutusta tarvitsee. Minä en sellaista tarvitse.

ap

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:11"]

Se on ihan hyvä muistutus siitä, että meistä jokaisesta tehdään tuollainen paperi aikanaan. Ja se on ihan luonnollinen päätös elämälle.

[/quote]

Vierailija
5/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän lähes 8v aikana olen surrutkin. Se ei nyt ollut se pointti.

ap

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:14"]

Hyvä ihminen,  sure rauhassa.

[/quote]

Vierailija
6/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäpä tähän uskaltaa sitten vastatakaan, kun näpäytät aina takaisin jotain...

Vierailija
7/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se pointti oli?

Vierailija
8/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani menetyksestäsi.

Vierailija
9/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vanhempi ollut millainen tahansa, silti tämän kuoltua pitäisi jotenkin kunnioittaa muistoa, surrakin, niin odotetaan ja sitä odottaa itseltäänkin. Sitä sureekin, mutta enempi sitä, mitä ei ollut kuin sitä että se jolta ei sitä saanut, kuoli. Ehkä se kuoleman lopullisuus on surullista, se, ettei mitään saa enää muuttumaan.

Vierailija
10/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko 10 ap?

Vierailija
11/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, että pää tuntuu tällä hetkellä leviävän ihan ilman kuolintodistuksiakin.

Täällä on helvetin hiljaista, soittais tai tekstais ees joku mutta ei, kaikki on tietyt töissänsä ym paitsi minä reppana. Melkein tekis mieli soittaa miehelle ja märistä mutta en viitsi, keksittyköön töihinsä hänkin.

No, parin tunnin kuluttua on taas elämää kun lapset tulee koulusta.

ap

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:22"]

No mikä se pointti oli?

[/quote]

Vierailija
12/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ap, olin tekemässä suklaakahvia ja mussutin croisantia samalla tänään tullutta Anna-leheteä lukien.

Tosin 10 olisi voinut olla minä koska allekirjoitan tuonkin täysin, äitisuhteeni ei ollut mikään picnic, ei ikinä.

ap

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:37"]

Oliko 10 ap?

[/quote]

Vierailija
13/13 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:22"]

No mikä se pointti oli?

[/quote]

Pointti oli se, että pää tuntuu tällä hetkellä leviävän ihan ilman kuolintodistuksiakin.

Täällä on helvetin hiljaista, soittais tai tekstais ees joku mutta ei, kaikki on tietyt töissänsä ym paitsi minä reppana. Melkein tekis mieli soittaa miehelle ja märistä mutta en viitsi, keksittyköön töihinsä hänkin.

No, parin tunnin kuluttua on taas elämää kun lapset tulee koulusta.

ap

[/quote]

No keskity hyvä ihminen siihen, mikä elämässäsi on hyvää. Sinulla on ilmeisesti rakastava mies ja lapsia? Oma perhe?

t: Perheetön ja työtön, joka etsii elämään onnea pienistä asioista, kuten luonnosta ja lemmikeistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi