Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minut tunnetaan erittäin rauhallisena ja seesteisenä sekä huumorintajuisena

Vierailija
18.09.2013 |

Täällä olen saanut kuulla useaankin otteeseen olevani huumorintajuton. Sen lisäksi käyn täällä riitelemässä ja vastaan useinmelko  aggressiviisesti. Provoihin en sentään sorru. No eipä ainakaan livetutut tunnista. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sorru provoihin? Niissä on usein paljon parempia kirjoituksia kuin ns aidoissa...

Vierailija
2/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa sun juttusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 20:45"]

Kiviäkin kiinnostaa sun juttusi.

[/quote]

No se on ainakin vähän enemmän kuin sinulla. 

Vierailija
4/6 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SFW?!

Vierailija
5/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin tunnetaan rauhallisena ja myönteisenä ihmisenä, ja olen sitä täällä netissäkin. Ei tämä ole mikään rinnakkaistodellisuus, jossa voi perseillä ja silti vakuuttaa itselleen ettei oikeasti ole ikävä tyyppi.  Tunteet ne on silläkin ihmisellä, jonka viesteihin olet vastannut tahallisesti illkeästi. 

Jos sulla on jokin tarve olla ilkeä ja inhottava, mieti miksi näin on. Keräätkö kaiken aggression sisällesi koska et uskalla ilmaista omia mielipiteitäsi ja tarpeitasi? Ei se niin saa mennä, sulta menee elämä hukkaan jos et tutustu itseesi ja pidä puoliasi myös "oikeassa elämässä".

Vierailija
6/6 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 07:00"]

Minutkin tunnetaan rauhallisena ja myönteisenä ihmisenä, ja olen sitä täällä netissäkin. Ei tämä ole mikään rinnakkaistodellisuus, jossa voi perseillä ja silti vakuuttaa itselleen ettei oikeasti ole ikävä tyyppi.  Tunteet ne on silläkin ihmisellä, jonka viesteihin olet vastannut tahallisesti illkeästi. 

Jos sulla on jokin tarve olla ilkeä ja inhottava, mieti miksi näin on. Keräätkö kaiken aggression sisällesi koska et uskalla ilmaista omia mielipiteitäsi ja tarpeitasi? Ei se niin saa mennä, sulta menee elämä hukkaan jos et tutustu itseesi ja pidä puoliasi myös "oikeassa elämässä".

[/quote]

En minä vastaa ilkeästi asiallisiin viestiin, vaan noille jotka vastailevat, tyyliin "idiootti", "olet avuton", "miten tyhmä voi olla" tms. Ilkeä ja inhottava ei ole täysin sama asia kuin aggressiivinen. Esim. eilen vastasin yhdelle, joka koko ajan haukkui sitä joka söi sipsejä, että älä leiki älykästä kun et ole tjsp.