Paras blogiportaali?
Mikä näistä on mielestäsi paras blogiportaali ja miksi? Indiedays, Refashion, MyCosmo, Lily, Bellablogit?
minun mielestäni näistä paras on Refashion. Koska joukossa on hyviä blogeja ja mukavan oloisia bloggaajia. Mainoksia ei ole liikaa kuten Indiedaysilla.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 21:49"]
Re:fashion ja tokana Lily, muut ei erityisemmin kiinnosta, joko liikaa mainoksia tai huonot/ei-kiinnostavat bloggaajat. Paitsi Paskat Kirppislöydöt Bellassa on poikkeus, viihdyttävä ja nykyään sitä myös päivitetään ahkerammin.
[/quote]
Eiko tuo Paskat kirppislöydöt ole vähän väkinäinen nykyään?
[/quote]
Ei mun mielestä, oon laskenut rimaa enkä jaksa lukea blogin kommentteja siitä kuinka lukijat mukamas tietävät paremmin, että mikä on paskaa ja mikä ei (tai sitä kulunutta "tästä vois vielä askarrella jotain"-läppää). Suurin osa blogin löydöistä on ihan tosiaan sitä itteään eli kakkaa ja kaatopaikkakamaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 21:49"]
Re:fashion ja tokana Lily, muut ei erityisemmin kiinnosta, joko liikaa mainoksia tai huonot/ei-kiinnostavat bloggaajat. Paitsi Paskat Kirppislöydöt Bellassa on poikkeus, viihdyttävä ja nykyään sitä myös päivitetään ahkerammin.
[/quote]
Eiko tuo Paskat kirppislöydöt ole vähän väkinäinen nykyään?
MyCosmo on ihan kaamea; Lily on ok. En ole kauheasti vertaillut, mutta Lily toimii sikäli että tekee mieli selata sivustoa aihepiirien kautta ja lukea useampiakin blogeja kerralla. Mikään muu portaali ei oikeastaan kiinnosta portaalina.