Vierailija
Poiminta

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

• ylös 68
  • alas 16

Sivut

Kommentit (1027)

Vierailija

Näetkö nuolen kaulallasi? Jousipyssyni on jännitetty joten ole hyvä ja tule vapaahtoisesti suosiolla kanssani metsään aterialle ja kerro rehellisesti paljonko sinulla on rahaa kukkarossasi jos henkesi on yhtään kallis.

• ylös 57
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Apua, auttaakaa tätä neitoa hädässä! Minun pitäisi mennä tänään treffeille, mutta en osaa päättää kumman poikaystävän valitsen. Toinen on itsekeskeinen ja leuhka, toinen laiska ja äkkipikainen tuittupää.

• ylös 178
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.

Niisku-Neiti?

Entä tämä:

Työkaverini on yksinkertainen ääliö. Itse olen asperger ja perfektionisti, joten työkaverini saattaa olla myös ihan normaali. Miten selvitän asian? Työmme on ongelmien ratkaisua, mutta pidän enemmän kovista huumeista ja viulunsoitosta.

• ylös 162
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Apua, auttaakaa tätä neitoa hädässä! Minun pitäisi mennä tänään treffeille, mutta en osaa päättää kumman poikaystävän valitsen. Toinen on itsekeskeinen ja leuhka, toinen laiska ja äkkipikainen tuittupää.

Iines-ankka.

• ylös 245
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niisku-Neiti?

No shit Sherlock, mutta väärin meni. Kokeileppa uudestaan tai puren sinua.

• ylös 180
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näetkö nuolen kaulallasi? Jousipyssyni on jännitetty joten ole hyvä ja tule vapaahtoisesti suosiolla kanssani metsään aterialle ja kerro rehellisesti paljonko sinulla on rahaa kukkarossasi jos henkesi on yhtään kallis.

Onko tämä Robin Hood?

• ylös 98
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niisku-Neiti?

Entä tämä:

Työkaverini on yksinkertainen ääliö. Itse olen asperger ja perfektionisti, joten työkaverini saattaa olla myös ihan normaali. Miten selvitän asian? Työmme on ongelmien ratkaisua, mutta pidän enemmän kovista huumeista ja viulunsoitosta.

Sherlock Holmes.

• ylös 151
  • alas 2
Vierailija

Onko poikamme varmasti kunnossa?

Leikkii joka päivä lelutiikerinsä kanssa ja puhuu itsekseen. Muiden ikäistensä lasten seura ei kelpaa vaan haluaa olla vain yksin.

• ylös 270
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko poikamme varmasti kunnossa?

Leikkii joka päivä lelutiikerinsä kanssa ja puhuu itsekseen. Muiden ikäistensä lasten seura ei kelpaa vaan haluaa olla vain yksin.

Lassista ja Leevistä isä tai äiti.

• ylös 128
  • alas 4
Vierailija

Perhana, kun oon paikan ainut rikollinen, niin herätän liikaa huomiota. Onneksi poliisi on laiskistunut ja keskittyy parisuhdeasioihinsa.

• ylös 42
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.