Vierailija

Ja sori, tästä tulee pitkä stoori! Mä en tajua mikä tuota akkaa vaivaa.

Mä en oikeasti tajua mikä tuota kyylä akkaa vaivaa. Ihan oikeasti. Se on jo ainakin 5 seinänaapuriaan saanut "häädettyä" ja nyt se on sitten ottanut mut ja tuon "uuden" seinänaapurin silmä tikukseen.

Jaksoin aikaisemmin kuunella sen vouhkaamista ja paskanjauhamista naapureista, mutta kun en enää jaksa kuunnella, niin tuosta saikin kunnon riesan.

Luulee todellakin, että mulla ja tuolla toisella naapurilla on joku salaliitto menossa tuon pään menoksi.

Viimeeksi otin tuon kanssa yhteen talvella, tuo oli jättänyt (tai niin ainakin väitti, tiedä sitten oliko se totta vaiko ei) avaimet kuivaushuoneen oveen ja töksäytti mulle, että avaa mulle ovi (olin tulossa koiran kanssa lenkiltä). En avannut, koska ei oltu menossa vielä sisään ja tuo ei pyytänyt, ainoastaan vihaisesti töksäytti käskyn.
Siitähän tuo repesi, meni hetki, niin tuo tuli pimputtamaan ovikelloa ja keuhkosi mun pöllineen ne avaimet, koska ne eivät olleet ovessa ja hän ilmoittaa hallitukselle, isännöitsijälle sekä poliisille. Oli kuitenkin sitten löytänyt ne avaimet, kun kerta oli päässyt sisälle.

Yks ilta tulin sitten koiran kanssa iltalenkiltä kotiin, näin että tuo akka tulee fillarivaraston ovesta sisään ja jäin sitten koiran kanssa odottamaan, että tuo menee kotiinsa. Meni n. 5 minuuttia ja mentiin sisälle ja hyvä kun en saanut sydäriä. Akka odotti ovensa edessä ja äkkiä sisälle, kun me tultiin.

Mutta tänään oli kyllä kaiken huippu, mä kiehun vieläkin. Olin tulossa koiran kanssa aamulenkiltä kotiin ja törmättiin tuohon, istui kalja köörin seassa. Ja sitten alkoikin se paskan jauhanta. Ja se jatkui ja jatkui ja jatkui vaan. Muut yrittivät hiljentää tuon (eli puolustivat mua), mutta ei.

Mun oli pakko avata suuni, koska *itutti niiiiiiiiiin paljon. Ja yrittipä tuo sitten tulla ihollekkin, varmaan aikomuksena lyödä. Onneksi muut tulivat väliin (omasta koirasta ei ole tuolaisessa tilanteessa mitään apua, ei osaa puolustaa).

Tuo väitti mm. että imuroin koko kämpän aina kolmelta yöllä (hän kuulemma katsoo aina kelloa! (=meidän kämppien välissä on yksi asunto..)). Jos olen joskus joutunut jotain imuroimaan (esim. lasinsirpaleet tms.), niin se on pelkkä pika imurointi ja aina ennen puoltayötä.

Minä kuulemma huudan elukoille (taas se asunto tossa välissä...) ja mun ei pitäisi hommata ollenkaan elukoita (akka väitti olevansa miesystävän luona päivät pitkät...).

Minä en kuulemma käy koskaan suihkussa (???!!!) ja huolehdi omasta siisteydestäni, saatikka kämpän siisteydestä (äskenhän se väitti, että mä imuroin joka yö??!!).

Äitini ei kuulemma saa tulla viemään mua asioille (=mulla ei ole omaa autoa, joten äiti lainaa kerran kuussa autoa ja käydään sitten yhdessä asioilla). Eli mun pitäisi rouda bussissa kissojen, kanin ja koiran kuukauden sapuskat + omat parin viikon sapuskat.

Mun pitäisi hommata itselleni mies (MINKÄ TAKIA??? Senkö takia, että muija pääsee sitten valittamaan seksiäänistä, niin kuin hän teki parin muun naapurin aikana).

Mutta tuo nyt oli vielä pientä siihen verrattuna mitä se seuraavaksi teki, rupesi uhkailemaan, että häntähän ei saa mitenkään häädettyä tms. pois, mutta hän kyllä keksii keinot miten saada naapurit pois. Ja minä ja naapurin "Kerttu" kuulemma jäätiin yks ilta kiinni, kun juonittiin sen pään menoksi jotain. Sen takia hän kuulemma jäi odottamaan meitä.

Tuo myös availee tahallaan pyykkituvan ovia ja jättää ne apposen auki ja just silloin, kun mä olen pessyt pyykkiä. Tekee sen ihan tahallaan (väitti, ettei häntä kiinnosta koska mä pesen pyykkiä).

Tuo naapurin temppuilu alkoi viime syksynä. Edellinen koirani jouduttiin lopettamaan syövän takia ja hankin kolmen viikon päästä pennun. Naapuri sitten tuli mulle keuhkoomaan, että missäs se sun toinen koira on ja ei saa hommata uutta koiraa, jos ei hoida edellistäkään. Karjasin silloin keuhkojen täydeltä, että se on lopetettu, mitä sä et tajua, vastahan mä sulle eilen sanoin asiasta.

Tietää siis naapureiden asiat vähän liiankin hyvin.

Sivut

Kommentit (32)

Sori kakkonen. EN juo ENKÄ polta, joten miten niin mä olen alinta kastia? Kyylä kyllä juo ja taitaa olla alkkis, väitti kyllä ettei ollut tänään juonut kuin yhden kaljan.

Itse olin vaan menossa koiran kanssa ohi tuosta kaljakööristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olet narsistin naapuri. Luonnehäiriöinen alkoholistiakka samassa talossa sairastuttaa koko taloyhteisön. Tästä ihmisestä olisi nyt joukkovoimalla päästävä eroon.

Vierailija

olet narsistin naapuri. Luonnehäiriöinen alkoholistiakka samassa talossa sairastuttaa koko taloyhteisön. Tästä ihmisestä olisi nyt joukkovoimalla päästävä eroon.

Onko mitään ehdotuksia, miten tuon saisi pihalle?

Tuo on siis oikeasti saanut "häädettyä" seinänaapurinsa pihalle. Tunnen nuo naapurit ja ollaan joskus lenkillä tai kaupassa törmätty ja nuo ovat sitten avautuneet.

Kyylä on mm. valittanut heille, kun he ovat kuulemma harrastaneet liian kovaäänistä seksiä (kumppanit kuulemma kävivät tyyliin kerran kuukaudessa tms.), heittävät tupakantumppeja tuon parvekkeen alle (kukaan heistä ei tupakoinut) ym. ym. ym.

Ja itse sain kuunnella päivät pitkät tuon kyylän keuhkoamista noista naapureista (=puhuvat kuulemma paskaa hänen selkänsä takana (joo, kumpikohan se puhui paskaa ja kestä..), mulkoilevat, hautovat jotain ym. ym.).

Ja nyt minäkin olen liittynyt heidän joukkoonsa ja tuo "uusi" naapuri on aivopessyt minut uskomaan kaikki mitä hän sanoo.

Toki, kyllähän mä olen tuon naapurin ystävä ja jutellaan, kun törmätään, mutta..

Ikävä tilanne ap:llä, mutta mun täytyy kyllä sanoa, että itse tuossa tilanteessa en   välittäisi naapurista ollenkaan. En puhuisi tälle, en jäisi minkään kaljaköörin luokse kuuntelemaan solvauksia, kävelisin vaan mitenkään reagoimatta ohi. Luulisi, ettei sairas naapuri jaksaisi tuolla tavalla käyttäytyvää kiusata.

Yritän kaikin keinoin välttää tuohon törmäämistä (esim. just silloin yks ilta jäin odottamaan ulos, koska tiesin tuon taas keuhkoavan jostain asiasta), koska mä näen aina punaista, kun näenkin tuon eukon naaman. Mutta tänään ei voinut mennä muuta kautta, pakko oli mennä tuosta.

Vierailija

Ikävä tilanne ap:llä, mutta mun täytyy kyllä sanoa, että itse tuossa tilanteessa en   välittäisi naapurista ollenkaan. En puhuisi tälle, en jäisi minkään kaljaköörin luokse kuuntelemaan solvauksia, kävelisin vaan mitenkään reagoimatta ohi. Luulisi, ettei sairas naapuri jaksaisi tuolla tavalla käyttäytyvää kiusata.

Tätä olen yrittänyt, mutta nyt oli pakko mennä ohi. Ja tuo taitaa olla se suurin syy, miksi tämä on nyt ottanut meidät silmätikuikseen.

Olen asunut nyt viisi vuotta tässä talossa ja n. 4 ekaa vuotta jaksoin kuunnella sen melkein päivittäistä meuhkaamista ja haukkumista ja juoruilua naapureista. Kun en sitten enää kiinnittänyt huomiota, niin lopputulos on tämä.

Eli sen mielestä sille pitäisi olla mielinkielin ja kuunnella sen samat jutut miljoona kertaa (ilman, että saa itse avattua suutaan).

Hirveän raskasta ja vaikeaselkoista tekstiä lukea :/ et oikein saa ap jutun pääponttia selkeästi esiin kirjoitettua. Kirjoita vähemmän puhekieltä...

Oletko ap itse normaali työssäkäyvä ihminen? Minkä ikäinen olet?

Kyseessähän on mitä ilmeisimmin mielisairas ihminen. Tilanne ei todennäköisesti tule muuttumaan vaikka mitä tekisit. Yritä kohdella kuin ilmaa. Älä provosoidu.

Siis onko tämä akka saanut jotain virallista kautta häädettyä ne edelliset naapurit vai ovatko naapurit vapaaehtoisesti muuttaneet pois akan ahdistelujen takia?

Vierailija

Miksi ap asut tuollaisten sossutapausten keskellä ja pyörit jossain puliukko- ja akkaremmissä niin että törmäilet koko ajan naapuriin?

Jaa, eli mä en saa edes mennä ovesta pihalle eli pitää siis sulkeutua neljän seinän sisälle??? Ihan olen kuule pihalla tai rapuissa tuohon törmännyt.

Enkä pyöri missään kaljaremmissä, kuten sanottu, EN JUO. Ja tuosta nyt oli vaan PAKKO mennä ohi.

Vierailija

Siis onko tämä akka saanut jotain virallista kautta häädettyä ne edelliset naapurit vai ovatko naapurit vapaaehtoisesti muuttaneet pois akan ahdistelujen takia?

Sai omille toimillaan häädettyä eli naapureilla tuli mitta täyteen ja muuttivat vapaaehtoisesti. Eivät ole siis esim. saaneet varoitusta ja sitten häädetty isännöitsijän (???!!!) toimesta.

Vierailija
Vierailija

Sai omille toimillaan häädettyä eli naapureilla tuli mitta täyteen ja muuttivat vapaaehtoisesti. Eivät ole siis esim. saaneet varoitusta ja sitten häädetty isännöitsijän (???!!!) toimesta.

Jos ap tiesit tuon niin edelleen ihmettelen miksi ihmeessä edes muutit siihen asuntoon? Huh, noissa kuntien vuokrakasarmeissa tuntuu aina olevan näitä ongelmatapauksia...

Tässä sen näkee, ettei suomalaisia saisi pistää kerrostaloon asumaan ollenkaan. Henkilökohtainen kupla on pakotettu aivan liian pieneksi. Lisäksi ihmisten lääkityksistä ei huolehdita.

No enpä tiennyt.. Nuo "häädetyt" ovat siis tuon akan seinänaapureita ja olen jutellut heidän kanssaan, jos ollaan törmätty pihalla tai rapuissa. Itse asun kolmannessa kerroksessa, tämä kyylä akka asuu ekassa.

Enpä ole tässä kaupunginosassa aikaisemmin asunut (muutin toiselta puolelta kaupunkia).

Eipä tämä ole mikään kaupungin vuokratalo.. Kyllä noita kyyliä asuu ihan muissakin taloissa. Eikä tämä ole mikään slummi.

Miks sä vaivaudut kertomaan sille yhtään mitään, ja toiseksi tajuat kai itsekin että se on ihan oikea HULLU? Itse toimisin tilanteissa niin etten vaivautuisi edes katsomaan siihen päin, olis ku ilmaa mulle, silleen ne hullutkin lopettaa ku eivät saa minkäänlaista vastakaikua. Lopuksi veistä haavaan (ei pahalla); ihanaa asua maalla omakotitalossa!!! Ei ole riesana hullut naapurit (kaupunkiasumisessa kyllä kokemuksia niistäkin..)

Vierailija

ei toi viestiketjun aloittajakaan ihan täyspäiseltä tunnu!

Sinä se sitten jaksat! Kerros mitä sä tolla tarkotat?

Vierailija

Miks sä vaivaudut kertomaan sille yhtään mitään, ja toiseksi tajuat kai itsekin että se on ihan oikea HULLU? Itse toimisin tilanteissa niin etten vaivautuisi edes katsomaan siihen päin, olis ku ilmaa mulle, silleen ne hullutkin lopettaa ku eivät saa minkäänlaista vastakaikua. Lopuksi veistä haavaan (ei pahalla); ihanaa asua maalla omakotitalossa!!! Ei ole riesana hullut naapurit (kaupunkiasumisessa kyllä kokemuksia niistäkin..)

Joo, olenkin yrittänyt olla noteeramatta tuota. Mutta se tuntuu vaan heittävän lisää vettä myllyyn. Mutta eiköhän se joskus lopeta (toivossa on hyvä elää). Mutta mua ei se kyllä saa muuttamaan, se on varmaa se.

Mä olen muuten asunut maallakin (muutin 9 vuotta sitten kaupunkiin) ja ei kiitos enää ikinä. Tietty, riippuuhan se minkä kokoisessa paikassa asuu, mutta tuo paikka, mistä muutin on kyllä juoruakkojen paratiisi. Kaikki tietää toistensa asiat ja missään ei saa olla rauhassa, hyvä kun edes saa pieraista, ilman että naapurissa tiedetään :D

Omakotitalossa voisin kyllä vielä joskus asua, mutta en maalla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat