ADHD-aikuiset, erityisesti naiset, kertokaa elämästänne.
Mitkä asiat on teille vaikeita? Miten pärjäätte arjessa, entä töissä? Entä perheen pyöritys, parisuhde?
Olen saamassa kys. diagnoosin, ja ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin kuulla millaista muiden vastaavien elämä on.
Kommentit (4)
tiedän yhden- siskn sa kertoi, että koko ajan kämpää sekaisian ja laskut maksamatta- ei selviä ilman sukulaisten apua
olen vauhdikas ja impulsiivinen, vähän lapsellinen. käytännön asiat tuottaa ongelmia, raha-asioita en juuri hoida itse. kekseliäs olen ja aika fyysinen tyyppi, urheilu on mulle tapa purkaa energiaa.
Mä epäilen, että mulla on ADHD tai ADD, mutta mitään diagnoosia ei ole. Tietyt asiat on niin vaikeita, että itkettää, esim. sähköpostin lukeminen. Kun asia jää roikkumaan, se alkaa ahdistaa, jolloin en voi käsitellä asiaa.
Onneksi mun mies on aika järjestelmällinen ja hoitaa meidän isommat raha-asiat. Ja meidän kirjastossa on jotenkin niin lepsua, ettei ne onneksi karhua kauheasti niitä sakkoja :) Helsingissä olisin jatkuvasti lainauskiellossa.
Kämppä on aina sekaisin enkä haltsaa raha-asioita. Kirjastoon olen jatkuvasti lainauskiellossa. Paperiasioiden hoito jää roikkumaan. Olen aina vähän myöhässä, ajantajuni on heikko.Lapsien aikataulut hoituu kyllä ja muutenkin lapset hoituvat ok.Olen hyvin luova ja lahjakas, mulla on hyvä ammatti ja olen työssäni hyvä.