Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei varaa kuntosaleihin, miten kiinteytyä ja laihtua?

Vierailija
11.09.2013 |

Minulla ei ole mitään ylimääräistä, mutta haluaisin laihtua ja kiinteytyä. Onnistuuko se juoksemalla ja liikkumalla kotona jonkun netistä katsotun zumban tahtiin?

Tyhmä kysymys varmaan joidenkin mielestä, mutta olisi kiva jos saisin asiallisia vastauksia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kertonut ruokavaliostasi juurikaan mitään. Ruokapäiväkirjan pitämisellä on muukin tehtävä kuin saada selville syömäsi kalorit: näläntunteen kehittyminen, onko syömisissäsi tietty kaava, miten ateriasi koostuvat pitkin päivää..

Googleta vaikka kotikuntopiiri, niin saat jumppaohjeet.

Vierailija
42/46 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorien laskeminen ainakin jonkun aikaa on sikäli tärkeää, että oppii missä ne kalorit piilee, mutu-tuntumalla menee helposti pieleen.

Ja liikutaa pitää olla oikeesti paljon ja sen pitää olla tehokasta, että siitä laihtumisen kannalta olisi mitään hyötyä. Esim kävellessä pitää kävellä melko reippaasti, että syke nousee ja puoli tuntia ei riitä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:30"]

loukkaako jotakuta se, että just se mun liikuntalaji ei kelpaakaan kaikille?

[/quote]

Mua ihmetyttää se että joku tyrmää lajin kokeilematta. Kahvakuula ON tehokas laji, siksi sitä moni suosittelee. Ja eiks se ole hyvä vaan, että on muotilaji, ohjeita löytyy siksi pilvinpimein ja edullisia tunteja vaikka työväeopistossa tms

Vierailija
44/46 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, anteeksi vain että en kerennyt vastata teidän kaikkien kommentteihin. Mielestäni en ole tyrmännyt muuta kuin tuon go fat gon ja kaltaisensa jutut. Kahvakuulaa olen kokeillut, se ei ollut mielekästä minulle. Sen sijaan pilates ja juoksu on, samoin kuin ulkona liikkuminen muutenkin on minun mieleeni. Ja uiminen myös, mutta en tiedä paljon täällä maksaa uimahallikortit, otan selvää ennen kuin lupaan täällä mitään teille ;)

Voin pitää ruokapäiväkirjaa, mutta en jaksa sitä kirjata minnekään kiloklubiin. Mieluumlin vaikka näytän sen ravitsemusneuvojalle jonne pääsisin ja kysyn häneltä ohjeita elämäntapamuutokseen. 

Lautasmalli on tuttu, ja lähinnä ajan takaa sellaista selkeää muutosta ilman kikkailuja ja proteiinipatukoita. Ilmeisesti tyylini vastata kirvoitti kuitenkin ilkeitä kommentteja, "kiitos" niistä.

Ap

Vierailija
45/46 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta aina ajankohtainen. Itse laihdutin 11- kesäisenä 12 kiloa puolessa vuodessa systeemillä herkut pois ja joka päivä (juoksu)lenkille. Viikonloppuna juoksin aina tuplalenkin. Ei tarvinnut laskea kaloreita eikä lainata kirjoja. Näin helppoa se on, jopa lapsikin osaa. Eikä ole muuten tulleet kilot takaisin.

Vierailija
46/46 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 14:13"]Jillian Michaelsilla on hyviä ja tehokkaita jumppa-dvd:itä. Ovat kyllä tosi rankkojakin, mutta oman kunnon mukaan voi aluksi tehdä vain osan jumpasta ja kunnon karttuessa sitten pidemmälti. Esim. Banish fat boost metabolism -jumpassa ei tarvita edes mitään erityisiä jumppavälineitä, ja 30 Day Shredissä vain käsipainot. Toki nää dvd:t maksaa vähän mutta netistä ne saa tilattua halvalla.
[/quote]

YouTubesta voi katsoa ilmaiseksi. :)

Jillian on huippu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme