Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäynäideoita kylppärin kaappia ratsaaville vieraille?

Vierailija
22.08.2020 |

Elintarvikevärikipot ovien päällä on niin nähty. Kellään mitään tuoreita ja innovatiivisia ideoita? Nimim. Tuparit tulossa

Kommentit (282)

Vierailija
241/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirva33 kirjoitti:

Mitä jos hankkiutuu eroon ihmisistä, jotka tällästä harrastaa. Vai onko tässä ideana juuri saada nämä henkilöt verekseltään kiinni. 

Minusta on lähinnä hauskaa keskustella mitä kaikenlaista voisi toteuttaa henkilöiden päänmenoksi ja kuvitella reaktioita eri ihmisille. En usko, että meillä enää on sellaisia illanistujaisia joihin jäynät sopisivat, ei enää juoda kuin pariskunnittain, mutta jos joskus kavereita kutsuisi enemmän ilman muuta perhettä, voisi tuollainen jäynä sopia hyvin yhdeksi ohjelmanumeroksi. Opiskelukavereille olisi aikanaan voinut hyvin toteuttaakin jotain.

Vierailija
242/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta oikeastiko te aina kyläillessä kannatte sen käsilaukkunne mukananne vessaan, että sieltä sitten saa kaiveltua käsipeiliä ja topsipuikkoja? Outoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita peiliin kyltti: Ei saa käyttää.

Jos kylttiä ei ole, saat kyllä keräillä marmorikuulasi ja pingispallosi lattialta

ihan itse.

Kaupan päälle saat sekopään maineen, joka lähtee leviämään heti kun astun ovestasi ulos.

Vierailija
244/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kaivakoon kaappia jos haluavat. Siistit kaapit meillä, yleensä jos vieras pyytää hammastikkua tai pumpulipuikkoa niin annan ottaa ihan omatoimisesti peilikaapista😂

Vierailija
245/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkikäsikranaatti. Kun avaa oven niin tippuu lavuaariin tms.

Vierailija
246/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivihreä kakkakepponen toimii aina ja kaikkialla.

Laittakaa peilikaappiin kunnon pökäle vaikka talouspaperin päälle.

Takaan että kaikki saavat oikein makeat naurut ja siitä aiheesta riittää pitkäksi aikaa jutunjuurta vieraiden kanssa.

Vierailija
247/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikivihreä kakkakepponen toimii aina ja kaikkialla.

Laittakaa peilikaappiin kunnon pökäle vaikka talouspaperin päälle.

Takaan että kaikki saavat oikein makeat naurut ja siitä aiheesta riittää pitkäksi aikaa jutunjuurta vieraiden kanssa.

Varsinkin illallispöydässä ratkiriemukas puheenaihe.

Vierailija
248/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotettiinko jo lukollista kaappia, ja avain irti? Myös muissa kaapeissa voi olla pieni, huomaamaton lukko.

Vierailija
249/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bam Margera teki aikoinaan vanhemmilleen jäynän laittamalla heidän kylppärinsä peilikaapin täyteen M&M-karkkeja. Avasi ovet ja laittoi hieman ylikokoisen pahvin ovia markkeraamaan ja kaatoi ratin avulla pahvin takana olleen tilan täyteen karkkeja. Sitten ovet kiinni pahvia vasten ja pahvi vedettiin yläpuolelta pois, pitäen ovia käsin kiinni. Ovien magneetit pitivät ovet kiinni vaikka kaappi oli täynnä karkkeja.

Piiloakamera näytti kuinka Bamin isä meni avaamaan kaapin ja kaikki karkit vyöryivät ympäriinsä. 

Vierailija
250/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin avaamisesta käynnistyvä tikittävä leikkipommi (3 sekuntia aikaa).

Vierailija
251/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marmorikuulia tms. niin että ne putoaa kovaäänisesti kolisten lavuaarin jos kaapin avaa.

Mulla on pingispalloja sitä varten.

Vierailija
252/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sinne kamera ja laita lappu siihen "Suprise! You are in candid camera."

Tää on hyvä ja vaivaton! Laittaa vaikka vaan pelkän ton lapun niin saavat sitten paniikissa miettiä että jäivätkö fakkiin vai ei. Mä en ikinä uskalla penkoa kaappeja just sen takia että ei oo mitään jekkuja tehty ja jäisin kiinni. :D

Vierailija
253/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti arvostan jäynien McGyver-henkeä, mutta eikö se ole aika neuroottista kammota noin kauheasti sitä että joku katsoo kaappiin? Kuvittelisin että minun kylpyhuoneenkaappini sisältää suht. normaalit käsikauppalääkkeet (juu tiedän ettei niitä pidä säilyttää kylppärissä), hammatahnat, deodorantit, hajuvedet, kynsileikkurit ja hiusaineet kuin kuvittelisin lähes kaikkien kaappien sisältävän. Paljon intiimimpiä tietoja saa kirjahyllystäni tai kansiosta, joissa ovat omat kirjoitelmani.

Vierailija
254/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaappiin saa mielellään kurkata, että mitä siellä on. Moni kosmetiikkatuotteista kiinnostunut haluaakin katsoa, vaikka en mitään erikoista ostakaan. Ei mulla ole mitään salattavaa, henkilökohtaiset jutut säilytän muualla kuin kylppärin kaapissa.

Vierailija
255/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ennen tällaisia jäyniä ajatellutkaan, mutta nyt olisi tarkoituksena käydä ostamassa kaikkein isoin anaalitappi minkä vaan ikinä kaupungilta löydän sekä tietysti tuubi liukkaria.

Nämä sitten meidän pikkuvessan kaappiin.

Se kaappi on tähän asti ollut aikalailla tyhjilään, kun kaikki kosmetiikka ym on meikkipöydässä ja hammastahnat jne kylppärin kaapissa.

Vierailija
256/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa musiikkia kirkuva onnittelukortti kiinni sisäpuolelle ja ääni tulee kaapin ovea avatessa

Vierailija
257/282 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä laittaisin pari pakettia XXL kokoisia kortsuja kaappiin. Kylppärin roskikseen laittaisin samoja kordareita mutta "käytettynä". Puoli desiä hoitoainetta sisään ja solmuun..ja niin monta että kansi ei mene kiinni. Pohjalle joku silakka hajua antamaan.

Jututtaisin kaikkia naisia hymy huulilla.

Vierailija
258/282 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tyhmiä vieraita teillä on, kun eivät osaa itse pitää mukanaan omia meikkejään ja topsejaan. Tai että aikuinen nainen ei osaa pitää mukanaan edes varasidettä.

kampauksen näkee ihan yhtä hyvin käsipeiliä apuna käyttäen

Ei minulla ikinä ole kyläreissulla meikkejä mukana. Eikä monesti edes laukkua. Puhelin, avaimet ja pari korttia menee useimmiten takintaskussa. Mikäli minulla on laukku, on siellä hyvin vähän tavaraa. (Eri asia sitten yön yli -reissut, jolloin toki on mukana koko omaisuus mutta sellaisesta ei nyt ollut keskustelussa kyse.)

Tottakai on varmasti monia, joilla on mukana hyvin varustetut käsilaukut, mutta ei ole epätavallista, että naisella olisi mukana vain puhelin ja avaimet. Ja harvalla on ehkä mukana ihan kaikkea, mitä voisi tarvita. Tilanteet voivat yllättää (esim. menkat alkavat yllättäen, roska menee silmään ja meikit leviää ymsyms.)

Ehkä olen sitten tyhmä vieras. 

N31

Vierailija
259/282 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katon sinne kaappiin koska haluan katsoa peilin kautta onko kampaus takaa hyvin 😳

höpöhöpö.

mikset pidä käsilaukussasi pientä peiliä mukana sitä tarkoitusta varten. Läheskään kaikissa kaapeissa ei edes ole kaksipuoleisia peilejä, joten tuo syy on pelkkä tekosyy.

Ei mulla ainakaan ole yleensä mitään laukkua. Tavarat kulkee taskussa tai pienessä pussukassa, johon mahtuu puhelin ja kortit. Ja olisiko pieni peili edes toimiva verrattuna kahteen isoon peiliin?

Olen myös katsonut peilikaapin avulla kampaustani sekä niskassani ollutta haavaa. Enpä tiennytkään, että nämä on tekosyy.

Vierailija
260/282 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta oikeastiko te aina kyläillessä kannatte sen käsilaukkunne mukananne vessaan, että sieltä sitten saa kaiveltua käsipeiliä ja topsipuikkoja? Outoa!

Kyllä.  Mikäli minulla on tarve kaivella ruumiinaukkojani kylässä, otan kyllä omat välineet mukaani.

En ikinä mene kaapeille kyläpaikassa - ihan älytön ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi