Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jonka kotona on aina siistiä?

Vierailija
05.09.2013 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei hän pidä epäsiisteydestä, mitä muuta siitä voisi ajatella? Joku tykkää tavarakasoista ja siitä, että lasten leikit saa näkyä, toinen tykkää että tavarat on paikallaan.

Vierailija
2/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen, jos ei tee sitä oman/perheen jaksamisen kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on vähän neuroottinen, taustaltaan lestadiolainen ja että hän on tosikko, joka ei leiki lasten kanssa. Rakastaa enemmän pölyriepua ja pesuainepulloa.

Vierailija
4/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suorittajatyyppiä.....

Vierailija
5/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä leikin lasteni kanssa, vaik meil onki siistiä. Ehkä istun vähemmän nenä kiinni töllössä tai tietsikassa.

Vierailija
6/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 19:50"]

Mä kyllä leikin lasteni kanssa, vaik meil onki siistiä. Ehkä istun vähemmän nenä kiinni töllössä tai tietsikassa.

[/quote]

Noni, just tommonen tosikko, joka on heti puolustuskannalla tai hyökkäämässä takaisin. Sopii hyvin profiiliin.

Vierailija
7/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pidettyä tavaransa järjestyksessä. Ei ostele joka mielitekoa vaan miettii tarvitseeko ja missä on tilaa säilyttää. Ehkä myös pitää elämäänsä järjestyksessä sillä, että pitää tavarat järjestyksessä. Mielestäni hyvä piirre ihmisessä, itse en sitä kovin paljon omista.

Vierailija
8/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tietää, että toisella on AINA siistiä?

Vierailija
9/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se henkilö on siivonnut hulluna ennen vieraiden tuloa.

Vierailija
10/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on aina siistiä.En ole neuroottinen,lestadiolainen,tosikko ja ehdin hyvin toihuta lapseni kanssa.En myöskään vietä aikaa telkkaria tuijotellen tai istu koneen ääressä.Olen pienestä asti ollut hyvin järjestelmällinen ja pidän siisteydestä.En tykkää että tavarat roikkuu levällään.

Vierailija
11/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies on samanlainen, muutoin on vain ajan kysymys...

Vierailija
12/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on löytänyt itselleen puolison, joka on samanlainen. Meillä minä siivoan, tunnin kuluttua siivouksesta talossa onkin jo täysi sotku :(

Vierailija
13/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kyllä enkä tajua kuinka hän oikein sen tekee. Meillä on kaikki aina vinksin vonksin ja askartelutkin leviää ympäri taloa... Ja kyllä mä silti siivoan!

Vierailija
14/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestäni, koska hän oli pakko-oireinen siivoaja, joten ahdistun aina siisteissä paikoissa. Neuroottista ja pelottavaa kontrollointia!

Vierailija
15/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa se minusta olisi. MIssähän niiden lapset elävät, jos olisi lapsiperheen koti.

Vierailija
16/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. toisilla järjestyksen pito sujuu luonnostaan mulla taas ei. Mulla on putipuhdasta, mutta sotkuista, kun en vaan ole järjestyksen ihminen, vaan kaikki pitää järjestellä erikseen. Sen sijaan rakastan kaikkea pesemistä, joten tulee sitten pestyä, pesun tieltä vaan potkin tavaroita pois....

Vierailija
17/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi tekemään kaikkea sitä mitä minä ehdin siivoamisen sijaan ;)

Vierailija
18/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi tähän jotain katkeran kitkerä kommentti, mutta todellisuudessa olen kateellinen. Minulta se ei vaan onnistu.

Vierailija
19/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 20:26"]

Ahdistavaa se minusta olisi. MIssähän niiden lapset elävät, jos olisi lapsiperheen koti.

[/quote]

Meillä oli naapurissa lapsuudenkodissa monilapsinen leski, ja heillä aina siistiä. Mutta eipä sinne saanutkaan sisälle mennä kaveritkaan kuin synttäreillä ja vain kakun syönnin ajaksi, leikit ulkona oli kesä tai talvi. Lapset olivat kyllä siinä talossa aina ulkona, "pennut pellolle" oli sen perheen tavaramerkki. 

Vierailija
20/34 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omista juurikaan irtaimistoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi