Eikös naisten hedelmällisyys tutkitusti laske 35 ikävuoden jälkeen.
Ei niitä lapsia sitten tosta vaan enää tule.Eikä varsinkaan jos ei miestäkään ole.Terkut vaan fantasiamaailmaan.T:yh-äiti 40v.
Kommentit (25)
Joillakin kyllä, itse olen tullut ensimmäisen kerran raskaaksi 32-vuotiaana, toisen kerran 33-vuotiaana, jolloin täysimetin esikoista ja kolmannen kerran yhdestä kerrasta 37-vuotiaana.
Ekaa lasta aloin yrittää 25-vuotiaana ja kaksi vuotta meni ennen kuin tärppäsi. Sen jälkeen sain helposti vielä neljä lasta. Viides sai alkunsa ehkäisystä huolimatta. Olin silloin 42-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 14:43"]
Mä tulin kertalaakista raskaaksi 36-vuotiaana. 10 vuotta aiemmin samaan hommaan tuhraantui lähes vuosi. Eli mulla näyttää ainakin olevan toisinpäin :)
[/quote]
Oliko sama mies? Ei niilläkään kaikilla samaa laatua ole tarjota, vika ei ole naisessa sen useammin kuin miehessäkään.
Ekaa yritettiin lähes 2v, tulin raskaaksi 31v:na. Tokaa yritettiin ½v tulin raskaaksi 32v:na. Kolmatta yritettiin 1kk, ikää silloin 34v. Neljäs oli vahinko, ikää 36v.
Johtopäätös: minä tulin helpommin raskaaksi mitä enemmän oli ikää.
Ja kaikilla lapsilla sama isä.
Tosin minun kohdallani muutkaan lääketieteellsiet faktat eivät ole pitäneet paikkaansa, joten suhtaudun näihin faktoihin jokseenkin skeptisesti.
Vahiko raskaus 47 vuotiaana eli voi saada lapsia viälä vanhemmallaiällä!!