Maito tarjoilut
Nyt ois apu ja neuvot tarpeen.. Tyttöystävän kanssa kun seksii harrastettiin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen, ni tisusta alko vuotiaan maitoa tai siis suihkusi. en tiiä johtuikohan isoista nänneistä mut jokatapaukses... Nainen ol siis päällä ja siinä tilantees laittoi tissin sit suuhun. Asiasta ei keskusteltu?!!!? . Ja nyt en tiiä miten toimia? hänestä se maistelu tuntui ihan hirveen kiihottavalle ja yhdyntä orgasmi oli niin uudenlainen, suorastaan uskomaton. Nyt tyrkyttää joka hetki ja laittaa kuva viestii miten turvottaa jo töihinkin.. Musta koko tilanne tuntui niin oudolle vaikkei se nyt pahalle silti maistunu. Mut se kumminki on vauvaa varten ei mua. Pitääkö nyt sit tyytyy kohtaloon toisen uskomattomien orgasmien vuoksi.. Nainen on sanoisko "Muodokas" vähintään Hkupit ja tavaraa tuntuu riittävän. Onks tää ny ihan outoo vai onko muilla samoja kokemuksii? Ja mitä nyt pitäis tehdä?
Kommentit (31)
M45.. Vai apua tarjoat :) tuskin tyhjäksi saisit.. Kanta-hämeessä. Oon kyl hieman epätoivoisessa tilanteessa ku imetystä jäljellä viellä ainaki 4kk ja päivittäin joutuu pumpulla auttaan ku niin paisuttaa ja uloskaan ei kehtaa mennä ilman sellasia maito imuläpysköjä :/
Kunhan täst imetyksestä selviän ni rintojenpienennys leikkauksen varaan, sen verran on niskakipuja ja ois se kiva vähä urheilla tai liikkua enempi
Esitit semmoisen haasteen minkä haluaisin ottaa vastaan ja kokeilla jäisikö yritykseksi? ;)
Välimatka on aika pitkä, joten ei taida onnistua...
M45 eipä sit lussutella. Juu ei tää sinkkumaailmas kuuminta hottii oo. Olla pikku vauva äiti muuteskaan ja sit viel ku tällane murhe :/
Pirre88 tekisi kyllä mieli yrittää tapaamista järjestää, jos sinulle sopii. Saisiko sinuun jotenkin yhteyden?
En minä miehenä totuutta tiedä, mutta taitaa imetysaika suurella osalla naisista tappaa seksuaaliset halut siinä määrin, että kyseessä on harvain herkku.
Niin miehenkö ei tarvi edes ravinnoksi tarkoitettua hyvänmakuista maitoa niellä, mut vaimon pitää niellä spermat???????????????..... ..
Vierailija kirjoitti:
Niin miehenkö ei tarvi edes ravinnoksi tarkoitettua hyvänmakuista maitoa niellä, mut vaimon pitää niellä spermat???????????????..... ..
Ai ajatuksena kiihota itseä, mutta jos nainen niin haluaisi, niin totta kai kokeilisin.
Missä päin Suomea asustelee? Tarjoaisin mielelläni apua tyhjennykseen.