Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maito tarjoilut

Apua kaipaava
16.08.2020 |

Nyt ois apu ja neuvot tarpeen.. Tyttöystävän kanssa kun seksii harrastettiin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen, ni tisusta alko vuotiaan maitoa tai siis suihkusi. en tiiä johtuikohan isoista nänneistä mut jokatapaukses... Nainen ol siis päällä ja siinä tilantees laittoi tissin sit suuhun. Asiasta ei keskusteltu?!!!? . Ja nyt en tiiä miten toimia? hänestä se maistelu tuntui ihan hirveen kiihottavalle ja yhdyntä orgasmi oli niin uudenlainen, suorastaan uskomaton. Nyt tyrkyttää joka hetki ja laittaa kuva viestii miten turvottaa jo töihinkin.. Musta koko tilanne tuntui niin oudolle vaikkei se nyt pahalle silti maistunu. Mut se kumminki on vauvaa varten ei mua. Pitääkö nyt sit tyytyy kohtaloon toisen uskomattomien orgasmien vuoksi.. Nainen on sanoisko "Muodokas" vähintään Hkupit ja tavaraa tuntuu riittävän. Onks tää ny ihan outoo vai onko muilla samoja kokemuksii? Ja mitä nyt pitäis tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanottava et toi orgasmi itselläkin voimakas.. Muuta en osaa neuvoo

Vierailija
2/31 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin ton kohtalon.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan hiljaa asiasta:) terv. Isorintainen. Niin siis Mulla oli ihan valtavasti maitoa rinnoissa synnytyksen jälkeen ja valuttivat koko ajan. 4vuotta imetin ja riitti reilusti myyntiinkin. Mut Mua se ahdisti just seksiä harrastettuassa ja kun mies aina kommentoi ku maito jokapaikas. Ja ois todella tarvinnu tehä Sammoin ni ois ollu mieskin hiljaa. Meni fiilikset kyl joka kerta:/

Vierailija
4/31 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöö. Yksinkertaisesti ällöö

Vierailija
5/31 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada imeä maitotisua. Suorastaan taivaallista. Valitettavan harvinaista herkkua.

Vierailija
6/31 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä imettiin rintamaitoa sekstaillessa. Harmi kun ei enää tule maitoa.

Vierailija
7/31 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kiihottavaa miehen näkökulmasta. Nainen päällä ja tissit vuorotellen suussa. Maitoa roiskuu naamalle ja joka paikkaan. 🤤

Vierailija
8/31 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut maistaa ja imeä maitoa puolison tisseistä, mutta häntä ajatus ällöttää. En ole saanut koskea tisseihin ollenkaan imetysten aikana.

Vierailija
9/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että naiset eivät Suomessa innostu aikuisimetyksestä. Minusta se lisää suhteessa hellyyttä, läheisyyttä ja toisen huomioimista.

Vierailija
10/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Minä olisin halunnut maistaa ja imeä maitoa puolison tisseistä, mutta häntä ajatus ällöttää. En ole saanut koskea tisseihin ollenkaan imetysten aikana.

Minä yritin joka välissä tarjota miehelle mutta ei halunnut imeä, kerran sentään suostui maistamaan. Häntä ajatus myös ällötti..

Vierailija
11/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä seksistä joutunut maksamaan, mutta tämän kokeminen olis niin makeeta, että voisin oikeasti harkita. Mihinkään Tinderiin ei oikein voi laittaa, että haluaisin leikkiä maitotisseillä kerran elämässä! :D

Oon kanssa semmonen, jolta se suhteessa totaalisesti kiellettiin, niin siksi jäänyt vähän kaivelemaan.

Vierailija
12/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime nyt kiltisti sitä maitoa, ettei kohta ole joku toinen mies imemässä. Sitähän kannattaisi myös myydä kun tulee noin runsaasti.

Vierailija
13/31 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta maidosta en nyt osaa sanoa onko se ällöttävää vai kiihottavaa, mutta naisen kova kiihottuminen, nauttiminen tai voimakas seksuaalinen innostuminen sytyttää kyllä. Omassa suhteessani olen aina ollut se enemmän haluava ja sen takia välillä aika turhautunutkin. Olisi todella mahtavaa jos puolisoni innostuisi seksistä kuten sinun tyttöystävä tuossa tilanteessa.

Tuosta näkökulmasta sanoisin että senkun lutkutat sitä tissiä jos se ei ole täydellinen turn off. Niin ite ainakin tekisin.

Vierailija
14/31 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset naiset tykkää toiset ei. meillä tykkää sen takia et minä oli entistä kiinnostuneempi hänestä ja avustin ylimääräisten latkimisesssa.myös nainen nautti toimenpiteestä. tehkääpä vaivoja niin pääsette makuun

Vierailija
15/31 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiedä pitäisinkö maitoa täynnä olevien rintojen käsittelystä, mutta ajatuksena niin kiihottava, että kokeilla haluaisin. Siis semmoista leikkisää juttua, ei mitään roolijuttua, jossa olisin lapsi tms. :D

Vierailija
16/31 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää kun halut eivät kohtaa :( Itse olen toddella innoissani kun saan imeä maitotisua.

Vierailija
17/31 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa pitkäaikainen haave, että pääsisin maitotisuista nauttimaan.

Vierailija
18/31 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttöystävälläni oli pikkuinen ennestään ku tavattiin, imettäny 3vuotta. Ja hän kyl rakastaa tarjoilla on siis niin syntinen seksijutuissa :)... Voi että varsinkin aamulla.

Usein herään siihen et hän on siirtänyt tisun mun naaman viereen viel hiplannu nännin pulleeks ja märäks ja leikkii nukkuvaa. Ja niin 20cm korkee tissi makaa 30senttiä lakanalla vaiks on sellällään neito. Ja peukaloa suurempi nänni suun eessä. on se vaan paras herätys siitä alkaa lutkuttaan:) joten aloittajalle nyt vaan rohkeutta

Vierailija
19/31 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus teidän juttuja

Vierailija
20/31 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiihottavaa ku joku yrittäisi imee mut tyhjäks siin ois tekemistä raskauden aikana kun paisuivat jalkapallon kokosiksi:) rinnan imeminen tuntuu vaan niin hyvälle. Vaavin hörppyjen jälkeen rinta viel ihan täynnä ja valuttaa :/. Lapsen isä huinii uuden eukon kans jo ja sit ei ees muksu kiinnosta.. Terv yh yksinäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän